تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۳۶۰۰۵
در جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

انتقاد شدید «پناهی» از هیئت اجرائی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد / آقایان مرض گرفته بودند / این افراد باید به مردم معرفی شوند / مسئول مشارکت پایین مردم عملکرد دولت است / به دنبال تقسیم غنائم بعد از انتخابات نیستیم

۵
۰
انتقاد شدید «پناهی» از هیئت اجرائی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد / آقایان مرض گرفته بودند  / این افراد باید به مردم معرفی شوند / مسئول مشارکت پایین مردم عملکرد دولت است / به دنبال تقسیم غنائم بعد از انتخابات نیستیم
کبنا ؛جلسه اعضای مرکزی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان و شیرعلی خرامین رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه  سه شنبه (یکم تیرماه ۱۴۰۰ ) جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) یاسوج واقع در امامت 18 برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی در این جلسه، اظهار داشت: اگر برخی افراد بخاطر نارضایتی‌ها پای صندوق رأی نیامدند دلیلش نارضایتی از دولت بوده، لذا دلیلی برای بیان این موضوع از سوی برخی از افرادی که خود دلیل مشکلات بوده‌اند، وجود ندارد.
حجت الاسلام پناهی گفت: رئیس جمهوری انتخاب شد که به انقلابی بودنش افتخار می‌کنیم و انقلاب را زنده می‌کند، شبیه افرادی نیست که انقلاب را به دهه 60 محدود می‌دانند.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ان شاء الله آقای رئیسی هم عملکرد خوبی خواهد داشت و هم ممتاز خواهد بود، و به فضل الهی رئیس جمهوری خواهد بود که در جای لازم همانند مالک اشتر در مملکت داری شمشیر خود را بلند خواهد کرد، و هر جا که نیاز باشد آن را پایین بیاورد.
پناهی گفت: مثل افرادی نخواهد بود که دچار خودخواهی و انحراف شده‌اند و این روزها در اوج ذلت هستند.
وی گفت: شورای وحدت زمانی موفق است که همه هسته‌هایش منسجم باشد، نه فقط برای انتخابات، بلکه برای زمان‌هایی که نظام نیاز به ایثار دارد.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برخی از ابهامات پاسخ داد و گفت: هیچکدام از دوستان شورای وحدت به دنبال حکم نرفتند. ما عزتمان را پایمال نکردیم و به تهران نرفتیم و من برای اولین بار می‌گویم، آقایان برای من حکم فرستادند و آن را در کشوی میز خود گذاشتم و هیچ وقت نیز حکم را رسانه‌ای نکردیم و نخواهیم کرد، چرا که شورای وحدت یک تشکیلات موقتی نیست، شورای وحدت بدون اینکه تحزب گرا باشد باید ادامه پیدا کند برای زمانی که نظام به این تشکیلات نیاز پیدا کند.
پناهی گفت: یک زمانی بعد از انتخابات افراد به دنبال تقسیم غنائم هستند، زمانی دنبال این هستند که چه کسی استاندار و معاون استاندار و فرماندار می‌شود، دنبال این هستند که چه کسانی قدرت می‌گیرند، ولی ما باید به این موضوع فکر کنیم که «چه کنیم که گفتمان انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب منسجم و محکم و بدون لغزش و انحراف پیش برود».
وی به کارشکنی برخی افراد در انتخابات اشاره کرده و افزود: آقایی که 8 سال به وسیله انقلابیون روی کار آمد، حالا مرتباً پیام می‌داد که مردم پای صندوق‌های رأی نیایید انتخابات 1400 در این شرایط شکل گرفت، در تبلیغات شدید منفی، در شرایط کرونایی، که باعث شد درصد مشارکت تاحدودی پایین بیاید.
حجت الاسلام پناهی اظهار کرد: تحریم‌ها را کنار خواهیم زد، اگر استکبار جهانی در این دوره کوتاه نیاید، حتماً در دوره چهاردهم کوتاه خواهد آمد.
وی بیان کرد: کسانی که تا دیروز می‌گفتند ریاست جمهوری اختیاری از خود ندارد، در زمان انتخابات ریاست جمهوری صف کشیدند و آمدند.
حجت الاسلام پناهی گفت: آقای تاج زاده که محکومیت علنی داشت و اینهمه می‌گفت ریاست جمهوری هیچ کاره است، برای چه آمد؟ به صراحت می‌گویم این افراد آمده بودند برای اینکه نظام انقلاب اسلامی را فروبپاشند. ولی خداوند چیز دیگری خواست، دست رد به سینه همه اینها زده شد، بعداً اعترافات اینها را خواهید دید.
حجت الاسلام پناهی گفت: به دلیل اینکه فشارهای بیرونی خدای ناکرده به جنگ منجر می‌شود، لذا برنامه جنگ را پیاده نمی‌کنند، بلکه می‌خواستند این نظام را از داخل و از طریق پیاده نظام خود از طریق فساد و رانت و ... فروپاشی کنند و پایه‌های آن را متزلزل کنند.
وی به سیاست دولت جدید در قبال ارتباط خارج اشاره کرده و افزود: اگر سیاست مقام معظم رهبری و «اتکا به داخل کشور» پیاده شود، دشمنان خارجی این انقلاب ساکت خواهند شد.



حجت الاسلام پناهی بیان کرد: در این شرایط هر کدام از شما می‌توانید برای این نظام مفید باشید، ما نباید درگیر مسائلی همچون شرایط جنگ احد و تقسیم غنائم بعد از انتخابات شویم، دنبال اینکه «پست مال من یا تو است» نباشیم، از طرفی شکی در این نیست که پست‌های کلیدی باید به افراد شایسته و انقلابی و مردم دار داده شود.
وی به مشکلات روز رأی گیری اشاره کرده و افزود: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراها و  گره زدن آنها به یک رأی باعث شد مردم زمان زیادی را در صف بایستند و برخی افراد نیز از رأی دادن منصرف شده و نیامدند.
وی افزود: آقایانی که مسئول این وضعیت هستند، شرایط رأی گیری را برای مردم سخت کردند و حالا طلبکار هستند که مشارکت پایین بود.
وی گفت: انتخابات بسیار پر استرس بود، متأسفانه افرادی که خود موجب وضع موجود شدند، حالا مدعی هستند. اول آنکه بسیاری از حوزه‌های انتخاباتی تا ساعت 9 و 10 اصلاً رأی را اخذ نمی‌کردند. دوم آنکه گرما طاقت فرسا بود.
رئیس شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیستمی که پیش بینی کرده بودند، مشکلاتی پیش آمد از جمله آنکه برق می‌رفت یا نماینده اجرایی فرماندار در روز انتخابات عوض شدند، افرادی که نماینده اجرایی انتخابات بودند و باید سر صندوق می‌آمدند، نیامدند، این افراد باید به مردم معرفی شوند. این افرادی که شب انتخابات گفتند ما کرونا گرفتیم و نمی‌توانیم سر صندوق باشیم اینها کرونا نگرفته بودند، مرض گرفته بودند.
وی افزود: ما می‌دانیم در روز انتخابات چه گذشت. دستگاه قضایی باید این افراد را محاکمه کنند. از مردم خجالت بکشید، مطالبه نا به حق نداشته باشید، اگر این مشکلات نبود درصد مشارکت خیلی بالا بود. اگر کسی پای صندوق نیامده شما باید پاسخگو باشید به دلیل اینکه مردم از عملکرد دولت ناراضی بوده‌اند.
حجت الاسلام پناهی گفت: چطور شد که برخی نمایندگان اجرایی انتخابات شب قبل از انتخابات گفتند کرونا گرفته‌ایم؟ یا برخی از افراد به درستی آموزش ندیده بودند؟ شما باید پاسخگو باشید و باید بررسی شود، معنا ندارد که برخی افراد که قرار است سر صندوق باشند و رأی مردم را بگیرند، شب انتخابات بگویند کرونا گرفته‌ایم. البته بنده از آقای استاندار تقدیر و تشکر می‌کنم به دلیل اینکه ایشان راضی به چنین وضعیتی نبود، مدیریت اصلی انتخابات مقصر نبودند، چون استاندار قسم خوردند و به قسم خود وفادار هم بودند. پای افراد دیگری در این اختلالات در میان بود.
حجت الاسلام پناهی بیان کرد: از همینجا از محضر امام رئوف درخواست می‌کنیم دعا کنند که این ویروس منحوس از بین برود و مردم بتوانند به پابوس امام رضا بروند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام / ول نیکنه غنائم را میخواهد ایشون کی بازنشسته میشود هی مرخصی میگیرد که زمانی استاندار شود گذشت /جان دیگه آن زمان. بدان میزان رای ملت است .
ugd
Iran, Islamic Republic of
چرا الکی صحبت میکنید مگر ستاد اقای ریسی چند تا رئیس داشت اقایان چرا به قانون احترام نمیگذارید تنها رئیس ستاد قانونی اقای رئسی در استان اقای بیگلری بود که از طرف رئیس ستاد کل رئیسی در کشور ابلاغ ذاشت اگر راست میگید از کشو میز در بیاورید ورسانه ای کنید این کار هم مثل بقیه عملکردتون
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب پناهی مشارکت پاییین نتیجه عملکرد خود ودوسانتان هست در اوردن دوستان وهم قطارنت دریک مرکز علمی بعداز انتصاب ریس بارها حضور پیدا کردی ولیست می د ادی
Iran, Islamic Republic of
زیاد خود را نکُشید آخر رقیبی نبود وانگهی آقای محسن رضایی که هیچ کس را نداشت که برایش سر بشکند با ایسان برابر بود چرا خودتان را به آب وآتیش می زنید برای تقسیم غناعم
Iran, Islamic Republic of
از هفت صبح تا ۲ شب اخذ آرا بود هر نفر ده رای داد مخصوصا آخرهای شب
مسول عدم مشارکت رد صلاحیت ها بود
واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

واکنش‌ها به ادعای جدید رئیس دولت دهم

محمود احمدی‌نژاد در ادعایی جنجالی و جدید گفته بود که حسن خجسته، معاون اسبق صدا، ۱۲ سال ...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
1