تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۴۳۵۷۳۲
یادداشت ارسالی؛

پیام عکاس کهگیلویه و بویراحمدی برای نامزد انتخابات شورای شهر

۲
۰
پیام عکاس کهگیلویه و بویراحمدی برای نامزد انتخابات شورای شهر
کبنا ؛انتخابات همواره امری بوده جاری در فرهنگ و مرام قوم لر به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی را از اولویت‌های برنامه‌های اجتماعی و واجبات خود می‌دانند.
بنده نیز به دلیل بیش از یک دهه فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری در نشریات و رسانه‌های مجازی استانی و برخی خبرگزاری‌های کشوری افتخار آن را داشتم تا از نزدیک در بیشتر رویدادهای سیاسی و انتخاباتی به عنوان خبرنگار و عکاس خبری حضوری فعال داشته باشم.
خاطرات خوب زیادی در این کارزار انتخاباتی داشتم که شاید مهم‌ترین آن فعالیتم در انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در دور گذشته و حمایت از دکتر فرشاد نگین تاجی بود که با ۱۷ هزار رأی، نفر اول آن انتخابات شد.
اما در دوره جدید گویی زمان آن رسیده بود تا نبردی جدی‌تر و کارزاری بس دشوارتر نسبت به قبل اما بدون یاران قدیم و با تیم جدید اما در آغاز راه در کنار جوانی کاربلد و شایسته داشته باشم.
در همان گام اول هرچند دشوار ولی با توکل بر خدا قدم‌ها را محکم‌تر از قبل برداشتیم و یا علی گفتیم و پشت سر مهندس داوود دهقانی به عنوان تیم رسانه قرار گرفتیم.
دوستان نیک می‌دانند که امور رسانه‌ای و انتخاباتی پیچیدگی‌ها و سختی‌های طاقت فرسا و بعضاً جدل‌ها و ناراحتی‌های خاص خود را دارد ولی به لطف خداوند توانستیم در این مدت با ساماندهی این تیم و تولید انواع محتوای فیلم، عکس، کلیپ، تیزرهای تبلیغاتی و تبلیغات میدانی دین خود را به نحو احسن برای پیشبرد اهداف انتخاباتی در سایه منویات رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنیم.
قضاوت و برداشت‌های کیفی از تیم رسانه‌ای مهندس دهقانی را بر عهده مخاطبین عزیز می‌گذارم ولیکن در این بین بنده به رغم برخی بی مهری‌ها و بی میلی‌ها توانستم بار دیگر گامی مؤثر در جهت آبادانی شهرم و دیارم و در کنار مهندسی شایسته و کاردان و کارکشته بردارم.
اما در این بین گله‌ها کم نیست، از بی مهری برخی دوستان تا طعنه و کنایه زدن‌ها و خدعه‌های برخی به ظاهر دوستان و آشنایان که همگی نه تنها نتوانست ما را از ادامه راه دلسرد کند بلکه مهر تاییدی بر انتخاب ما و انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه راهمان بود.
داوود دهقانی را فارغ از بحث انتخابات و سیاست دوست دارم چون به من درس‌های زیادی آموخت، انسانی خود ساخته که از پایین‌ترین سطح توانسته خود را به بالاترین سطوح موفقیت آن هم با سن کم برساند و برای حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده که از نظر من همین امر لطف و عنایت بیش از پیش خداوند و بندگانش را برای این انسان خودساخته به همراه دارد.
شاید گام‌هایم در روزهای نخست کمی لغزان بود ولی در این روزهای واپسین و پس از آن همه کش و قوس و بی مهری‌ها و کم لطفی‌ها به داوود دهقانی، گام‌هایم استوارتر و اراده‌ام برای حمایت بیش از پیش شد و آگاه‌تر از قبل می دانم که حمایتم و فعالیتم یک بازی برد برد را به ارمغان خواهد آورد.
من به این انسان رأی خواهم داد چون به من آموخت که در کنار روحیه علمی و اقتصادی می‌توان یک انسان دلسوز و فداکار برای دیگران بود.
همه این اتفاقات خوب و بد زمینه‌ای شد برای نوشتن و نگاشتن نه فقط یک متن بلکه اعتراف به آغاز راهی بی پایان در وادی دوستی من با داوود دهقانی.
دوست خوبم، ممنون که این مدت مردانه ایستادی و درس خودساختگی و معرفت را بیش از پیش به من آموختی.
---------------------------------
دوستدار تو
سید امین صداقتی نیا

 
نام شما

آدرس ايميل شما

کیا
Iran, Islamic Republic of
قسم بخه سی پیل ای پیامه ندی!
Iran, Islamic Republic of
برو بابا. همه شما در فاجعه مدیریت شهری مسیولین. واقعا متاسفم
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1