کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح کرد

صدای خفته مردم خواهم بود / زن تراز انقلاب اسلامی نیاز جامعه امروز

26 خرداد 1400 ساعت 9:31

نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: به عنوان یک جوان انقلابی در گام دوم انقلاب و شاگرد مکتب حاج قاسم به میدان آمده‌ام تا صدای خفته مردمی باشم که لیاقتشان بیشتر از اینهاست و شایسته خدمت‌اند.


 نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: به عنوان یک جوان انقلابی در گام دوم انقلاب و شاگرد مکتب حاج قاسم به میدان آمده‌ام تا صدای خفته مردمی باشم که لیاقتشان بیشتر از اینهاست و شایسته خدمت‌اند.
به گزارش کبنا از یاسوج، فاطمه زهرا جهان کاندیدای ششمین دوره شورای شهر یاسوج در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شورا مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و نمونه‌ای از حکمرانی مردم است که به برکت انقلاب اسلامی و ثمره خون شهدا به مردم کشورمان اعطا شده است.
 جهان افزود: زنان در انقلاب اسلامی نقش زیادی داشته‌اند، از دیدگاه مقام معظم رهبری زن تراز انقلاب اسلامی نیمی از بار انقلاب را به دوش می‌کشد و این در صورتی است که زن ایرانی به لحاظ اخلاق، تقوی، علم و دانش، پاکدامنی وحفط امانت ایمان و گذشت در راه خدا حق خود را ادا کند، رهبر معظم انقلاب گفته اگر جامعه اسلامی بتواند زنان را تابع الگوی برتر اسلامی حضرت زهرا (س) تربیت کند یعنی الگوی زهرایی و زینبی، زنانی که می‌توانند دنیا و تاریخ را تحت تأثیر خود قرار دهند آن وقت هست زن به مقام شامخ و حقیقی خود نائل آمده است.
 این کاندیدای ششمین دوره انتخابات یاسوج گفت: به عنوان یک جوان انقلابی در گام دوم انقلاب و شاگرد مکتب حاج قاسم به میدان آمده‌ام تا صدای خفته مردمی باشم که لیاقتشان بیشتر از اینهاست و شایسته خدمت‌اند.
 وی تصریح کرد: نوکری این مردم را افتخار خود دانسته و بزرگترین مدالی است که آن را بر گردن می‌آویزم و بر آن افتخار می‌کنم، باشد که بتوانم ذره‌ای از محبت‌های مردم خونگرم شهرم یاسوج را جبران کرده باشم.
 این کاندیدای جوان اشاره کرد: بانوان به دلیل اینکه نیمی از جامعه هستند باید مورد توجه باشند و در این زمینه به دنبال ایجاد پیست تخصصی ورزشی بانوان، ارتقای کیفیت سالن‌های ورزشی و کوه پیمایی این قشر هستم.
 جهان گفت: مرکز مشاوره تخصصی بانوان (مشاوره مذهبی وروان شناختی)، ارتباطات مردمی مستمر و چهره به چهره (حضوری وانلاین) در این ۴ سال، ساماندهی باز بزرگ شهر یاسوج، کمک و پیگیری نیازهای پاکبانان و مطالباتشان قطعاً در دستور کار من خواهد بود.
این نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج یادآور شد: مراکز مطالعه بانوان در همه محلات شهر باهمه امکانات را فراهم خواهم کرد، همچنین بازساری پل اول و دوم بشار و ایجاد زیرساخت مناسب و ساماندهی دست فروشان زن را انجام خواهند داد.
 این کاندیدا تلاش برای فضاسازی فضای شهر از طریق مبلمان شهری را یک اصل مهم دانست و متذکر شد: ایجاد درآمد پایدار جهت پرداخت به موقع حقوق پاکبانان شهرداری، ساماندهی بچه‌های کار و بقیه آسیب‌های خانواده‌ها، ایجاد مسیر پیاده روی به موازات خیابان پارک جنگلی برای کوهنوردی و پیاده روی حمایت از خدمات و محصولات فرهنگی (کتاب مطبوعات و سینما)، بستر سازی وتوانمند سازی وایجاد تنوع در فعالیت‌های اقتصادی شهر برای توانمند سازی پایه‌های در آمد شهری ایجاد بانک اطلاعات و آمار اجتماعی و فرهنگی شهر هم جزو برنامه‌های من خواهد بود.
وی تاکید کرد: توانمند سازی پیمانکاران بخش خصوصی در طراحی واجرای پروژه‌های بزرگ شهری با استفاده از روشهای نوین را اجرایی خواهم کرد.
 


کد مطلب: 435678

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435678/صدای-خفته-مردم-خواهم-زن-تراز-انقلاب-اسلامی-نیاز-جامعه-امروز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1