تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۳۵۴۴۷
در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

سرمایه گذار لبنانی در مارگون تحول ایجاد می کند

۲
۰
سرمایه گذار لبنانی در مارگون تحول ایجاد می کند
کبنا ؛عباس فواز سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (22 خرداد 1400) استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحولات بزرگ اقتصادی در شهرستان مارگون به همت سرمایه گذار شیعه لبنانی خبر داد و گفت: بیمارستان در شهر محروم مارگون احداث می‌شود.
حسین کلانتری در این نشست، گفت: با توجه به کار بزرگی که این سرمایه گذار در استان انجام داده است مورد حمایت ما قرار می‌گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به صبغه دینی و مذهبی فواز و حمایت وی از شیعیان در گوشه گوشه جهان به ویژه مردم این استان عنوان کرد: ما آمادگی کامل داریم که در طرح‌ها و برنامه‌های این سرمایه گذار از وی حمایت کنیم.
کلانتری بر ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد و افزود: این مهم از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است به گونه‌ای که اعضای شورای تامین استان نگاه ویژه‌ای به حمایت از سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران خارجی دارند.
وی گفت: با افرادی که کوچک‌ترین مزاحمتی برای این سرمایه گذار ایجاد کنند برخورد می‌شود و در این خصوص هیچ گونه اغماضی نخواهد شد.
کلانتری بیان کرد: نیرو‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی، دستگاه قضا و استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و سایر دستگاه‌های متولی و اجرایی در زمینه‌های مختلف حمایت‌های لازم را از این سرمایه گذار انجام خواهند داد.
استاندار با تاکید بر اینکه در این نشست تفاهم‌های خوبی به عمل آمد، گفت: افزایش ظرفیت کارخانه سیمان مارگون از ۳ هزار و ۳۰۰ تن به ۵ هزار تن، راه اندازی کارخانه تولید پاکت سیمان، راه اندازی نیروگاه برق و از همه مهم‌تر ایجاد یک بیمارستان توسط سرمایه گذار لبنانی برای مردم مارگون از مهم‌ترین مصوبات این نشست است که امیدواریم تمامی این طرح‌ها تا قبل از پایان دولت کلنگ زنی شود.
استاندار تاکید کرد: در خصوص صدور مجوز‌ها با سرمایه گذار لبنانی نهایت همکاری را خواهیم داشت.
کلانتری به صمیمی دوست معاون هماهنگی اقتصادی استاندار که در این نشست حضور داشت ماموریت ویژه داد که در خصوص صدور مجوز‌های طرح‌های مورد نظر سرمایه گذار لبنانی در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار در خصوص توسعه حمل و نقل کارخانه سیمان مارگون، عنوان کرد: یکی از طرح‌های بزرگ و اساسی این کارخانه راه اندازی شرکت حمل و نقل و خرید ناوگان جدید توسط سرمایه گذار است که این مهم در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان مارگون تاثیرگذار خواهد بود.
عباس فواز سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون نیز در این نشست، گفت: در صورتی که شرایط فراهم شود آماده سرمایه گذاری‌های جدید در استان هستیم.
وی همچنین از علاقه خاص خود نسبت به مردم این استان به ویژه شهروندان و مردم شهرستان مارگون سخن گفت و افزود: ایران و لبنان نقاط مشترک فراوانی دارند و برقراری این ارتباط لازم و ضروری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج قوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسئولین کارآمد و صد درود بر انسانهایی که در جهت پیشرفت و صلاح بشریت قدم بر میدارند.
ناصر14
Iran, Islamic Republic of
به نظرم استاندار می بایست روبروی این سرمایه گذار می نشست به روش مذاکره. ایشون طوری رفتار کرده که انگار یه ارباب رجوعی آمده. در صورتی که ارزش یک سرمایه گذار به مراتب برای مناطق محروم به مراتب بیشتر از بسیاری از سیاسون بی عمل هست.
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1