تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۳۵۳۷۲
رئیس ستاد «سید ابراهیم رئیسی» شورای وحدت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد

موفقیت جریان انقلابی آغاز دوران دیگری از شکوفایی ایران اسلامی را رقم خواهد زد/راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی «رئیسی» برای اولین بار در دهستان‌های کهگیلویه وبویراحمد

۱
۰
راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی برای اولین بار در دهستان‌های کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛رئیس ستاد «سید ابراهیم رئیسی» شورای وحدت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی ستادهای انتخاباتی برای اولین بار در دهستانها در سطح استان خبر داد.
به گزارش کبنا، شیر علی خرامین در شورای مرکزی انتخاباتی شورای وحدت در یاسوج با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی و تاکید حضرت آیت الله رئیسی مبنی بر هر خانه یک ستاد خوشبختانه امروز ستادهای شورای وحدت در همه شهرستانها،بخشها ودهستانها راه اندازی شده و با سازماندهی نیروی انسانی و آگاهی بخشی به مردم شاهد انتخاباتی پرشور و حماسی در استان خواهیم بود.
وی، رویکرد تبلیغات در شرایط کنونی برای حفظ سلامت مردم را استفاده از بستر فضای مجازی برای ارائه برنامه کاندیدا دانست وگفت: فعالان سیاسی و اجتماعی با دغدغه مندی و تلاشهای دلسوزانه ای که دارند بستر را برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای  وانتخاب کاندید اصلح حضرت آیت الله رئیسی فراهم آورند.
رئیس ستاد  انتخاباتی شورای وحدت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: امروز مردم از تنگناهای اقتصادی ومعیشتی،؛ گرانی های سرسام آور وعدم ثبات و آرامش اقتصادی دل  رنج می برند که ان شاء لله با روشنگری و آگاهی  بخشی و حضور بانشاط مردم پای صندوقهای رای، مردم به تغییر وضع موجود که ناشی از نالایقی و ناکارآمدی مدیریتی است رای خواهند داد.
خرامین با بیان اینکه  به تعبیر آیت الله رئیسی مسببین وضع موجود  نمی توانند عامل تغییر باشند گفت:  با انتخاب حضرت آیت الله رئیسی در 28 خردادماه  شرایط به نفع مردم وتشکیل یک دولت قوی و مردمی ورق خواهد خورد.
خرامین ، خودداری از توهین و تخریب به سایر کاندیداها طبق آموزه های دینی را یاداور شد وگفت: لازم است اعضای کمیته ها در گروهای مجازی تشکیل شده به سوالات و شبهات مطرح شده  با ذکر مصادیق و حوصله و اخلاق  اسلامی همراه  با منطق و استدلال پاسخ دهند.
رئیس ستاد  انتخاباتی شورای وحدت آیت الله رئیسی در استان کهگیلویه وبویراحمد  در پایان تاکید کرد: باید با همدلی و همراهی و برنامه ریزی  مدون واصولی در انتخابات پیش روی زمینه را برای موفقیت جریان انقلابی برای آغاز دوران دیگری از شکوفایی ایران اسلامی و تحقق منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی فراهم نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحدت
Iran, Islamic Republic of
این کارها خیلی عالی است احترام به سالمندان وجوانان دهستانها قابل بحق است درود بر دکترخرامین مردمدار باید مسئول ستادها یاد بگیرند به این احترام بزرگان
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
فایل های مرتبط
1