تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۳۵۳۴۷
حسینی پور در جمع حامیانش

سیدناصر حسینی؛ اگر میرشعار بود سالها در راس کمیسیون برنامه و بودجه نبود/ والله حاضرم جانم را بدهم تا در منطقه آرامش باشد/ با هر نوع بی اخلاقی مخالفم

۳
۰
سیدناصر حسینی؛ اگر میرشعار بود سالها در راس کمیسیون برنامه و بودجه نبود/ والله حاضرم جانم را بدهم تا در منطقه آرامش باشد/ با هر نوع بی اخلاقی مخالفم
کبنا ؛سیدناصر حسینی نویسنده کتاب پایی که جا ماند در جمع حامیانش اظهار کرد: شهدای ما در کنار هم برای حفظ کیان و آرامش این ملت آرمیده اند و منِ جا مانده از آنها شرمنده شهدا هستم که امروز در شهری که فرزندانش در کنار هم حماسه می آفریدند شاهد بداخلاقی ها باشیم.
وی ادامه داد: به والله قسم این را نه برای آرای برادر عزیز دیگری می گویم، بلکه صادقانه عرض می کنم، روزی که غلامرضا تاجگردون از مجلس خارج شد از ته قلبم ناراحت شدم.
سید ناصر حسینی بیان کرد: از روز اول گفته ام: من سید ناصر هستم و تا روزی که هستم از همه مردم شهرم برای تمام بداخلاقی هایی که صورت گرفته است، از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.
این کاندیدای میان دوره ای گچساران و باشت تصریح کرد: ادبیات من همان ادبیات دفاع مقدس است و با هر گونه بی اخلاقی مخالفم و روح و روانم سازگاری ندارد‌ و به دوستان نیز گفته ام اگر برادر تاجگردون میرشعار بود که بر مسند ریاست برنامه و بودجه مجلس تکیه نمی‌ زد.
وی با بیان اینکه نگاهی به بزرگان شهرمان داشته باشیم و صادقانه سخن بگوییم  خاطرنشان کرد: به شهدا قسم می خورم غلام تاجگردون و سید قدرت و علیمراد جعفری و احمد خورشیدی و دیگر بزرگان کسانی اند که اگر در کنار هم باشند می توانند پایگاهی منسجم را در پهنه زاگرس داشته باشند و باید دید چه کسانی نمی گذارند بچه های منطقه در کنار هم باشند و من حس می کنم افرادی از بیرون به دنبال انشقاق در بین خودی ها هستند.
سیدناصر حسینی اظهار کرد: مبادا شرمنده شهدا شویم و امروز تا هر روزی که باشم به دفعات خواهم گفت من سید ناصر هستم و شاگرد مکتب حاج قاسم و تا روزی که باشم اولویت اصلی من اتحاد و همدلی و برادری در میان برادران و خواهرانم خواهد بود و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست نگذارم روح برادران شهیدمان از اتفاقات امروز در منطقه به درد بیاید .
سیدناصر حسینی ادامه داد: باوی و بویراحمد و قشقایی و بهبهانی و اصفهانی و بختیاری و کرد و عرب و خوزستانی روزی در کنار هم انقلاب را به پیروزی رساندیم و روزی در کنار هم سوار بر یک اتوبوس عازم جبهه و دفاع مقدس می شدیم و امروز باید با گفتمان انقلاب اسلامی در کنار هم باشیم و کینه و کدورت ها را کنار بگذاریم و ریشه های کینه را بخشکانیم تا فرزندان این شهر آسیب نبینند و فراموش نکنیم عصر پنج شنبه مادران و خواهران ما در یک گلزار شهدا در کنار هم هستند و من و حاج غلام و حاج علیمراد و سردار حاج احمد وظیفه داریم به عنوان بازماندگان شهدا دست در دست هم دهیم تا روح شهدا در آرامش باشد و شهرمان را بسازیم...
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مردمی
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه اینجور که میگی راست باشه نه فتنه فریب
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
برای دفاع از ۴۰۰۰۰ رای گدشته خود و دفاع از دمکراسی به بانیان رد اعتبارنامه نماینده خود ،به جعفری رای میدهم .
طلبکار
Iran, Islamic Republic of
سلام سیدعزیز
شما یکی از فامیلهای خوب وخوشنام من هستی.خدارحت کندمرحوم ابوی محترم و شهید هدایت.....اما گفتی با بی اخلاقی مخالفی!!!!!!! ا...
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1