تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۳۵۳۰۸
یادداشت/

سید ناصر متفاوت تر از سید قدرت/ گفتمانی جدید از پایی که جا ماند

۰
سید ناصر متفاوت تر از سید قدرت/ گفتمانی جدید از پایی که جا ماند
کبنا ؛
با نگاهی گذرا از روز ثبت نام سید قدرت حسینی تا ورود گذشته سید ناصر مشخص شد تفاوت است میان این و آن .
یکی با عجله و لباس رسمی وارد شد و دیگری دیروز با لباسی معمولی و پایی که جا گذاشته بود و همان کیفی که همیشه در دست دارد .
هر چند خستگی از چشمانش موج میزد اما در گفتمانی که داشت نیز به خوبی دریافته بود آمده است برای عبور؛ عبور از کینه ها ؛ عبور از ناراحتی ها و دلخوری هایی که در دلها به جای مانده است .
مشخص بود او برای جنگ نیامده است و حب قدرت ندارد چنانکه در گفتمانش عنوان کرد مردم از چپ و راست خسته شده اند و این در حالی بود که امکان داشت همین جمله باعث رنجش خیلی ها شود اما او گفت .
او در همان شروع صحبتش با ناراحتی از مشکلات گذشته و اتفاقاتی که صورت گرفته بود گفت و بیان کرد با گفتمانی جدید برای خدمت آمده است
نویسنده کتاب پایی که جا ماند در شروع صحبتش بیان کرد: مشکلاتی که در دوره قبل بود می دانم و می شناسم،بنده امروز رسما به جمع عزیران اضافه شدم و فراجناحی و دارای گفتمان هستم.
وی بیان کرد:مردم مسائل ریز و درشت را از نماینده خودشان می خواهند و اعتقاد دارم وعده های انتخاباتی حتما در جایی باید ثبت شود.
حسینی پور بیان کرد: وعده انتخاباتی دادن و اعتماد مردم را جلب کردن و بازهم عمل نکردن باعث خسارت ها در جامعه خواهد شد، وای به حال ما اگر روزی بگویند نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است.
وی عنوان کرد: در تراز مکتب حاج قاسم به مشکلات مردم فکر می کنم و خدا نیامرزد من را اگر حب نان  وابستگی به جریان قدرت و ثروت داشته باشم
اما او در خروج از فرمانداری جمله ای گفت که ثابت کرد او برای گفتمانی جدید به صحنه آمده است: من از طرف بزرگان سیاسی شهرم برای تمام اتفاقاتی که در این مدت باعث رنجش مردم با هر سلیقه سیاسی شد عذرخواهی میکنم و اجازه نخواهم داد این کینه ها ادامه پیدا کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

دیلی‌استار ۱۰ مالک ثروتمند باشگاه‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که «منصور بن زاید» مالک ...
آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیک پنجم و فراهم نبودن شرایط ، کمیسیون ...
دو خلیفه در یک اقلیم

دو خلیفه در یک اقلیم

تحلیلگران بر این باورند که بدون شک با روی‌کارآمدن طالبان، افغانستان به بهشتی برای رشد ...
1