تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۳۵۰۱۴
کیوان آشنا در پیامی بمناسبت رحلت امام خمینی (ره) مطرح کرد

قیام امام خمینی(ره) الهام‌بخش خیزش‌های حق‌طلبانه سراسر جهان است

۰
قیام امام خمینی(ره) الهام‌بخش خیزش‌های حق‌طلبانه سراسر جهان است
کبنا ؛کیوان آشنا عضو فعلی شورای اسلامی شهر یاسوج و نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در پیامی رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
به گزارش کبنا، در پیام کیوان آشنا آمده است؛
سی و دومین سالگرد رحلت جانگذار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران صدیقش را در قیام 15 خرداد 1342 تسلیت می گویم.
به راستی که امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه آن عالم بزرگ اسلام زنده خواهد ماند چرا که با درایت و شجاعتی بی سابقه در برابر طاغوت زمان خویش ایستادگی کرد و با رهبری بی بدیل خود فصل جدیدی را در تاریخ این مرز و بوم رقم زد که با گذشت بیش از چهار دهه همچنان الهام بخش قیام‌ها و خیزش‌های حق طلبانه در سراسر جهان است.
امام خمینی (ره) با سلوک علمـی و عملی خویش ملت ایران را در مسیر هدایت، آزادگی و سربلندی قرار داد و به ملت قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه سید الشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت.

 

یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است، این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور ایران اسلامی است.
در سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، در حالی در غم و ماتم آن عبد صالح خدا می‌نشینیم که ثمرات این انقلاب میراث ارزشمند امام خمینی (ره) با رهبری و امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای تعلیم یافته مکتب امام و انقلاب در پرتو عنایات حضرت ولی عصر بر همگان نمایان شده است بر ماست که بار دیگر با آرمان‌های رفیع امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نماییم و در برابر توطئه‌ها و کارشکنی‌های مستکبرین و دشمنان دیرینه اسلام و انقلاب با اتحاد و همبستگی همیشگی خود ایستادگی نماییم و همواره لبیک گو و پشتیبان ولایت فقیه باشیم. امید می‌رود، اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها نیز در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی بیش از پیش گام بر دارند.
اینجانب سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران صدیقش را در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به ملت عظیم الشان، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده و بهروزی و سرافرازی همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

آخرین اظهارات جهانگیری در باره رد صلاحیتش، اصلاح‌طلبان و شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: گاهی ...
بدرود اصلاحات؟

بدرود اصلاحات؟

هاشمی‌رفسنجانی ردصلاحیت شد تا شورای نگهبان همه اصلاح‌طلبان را غافلگیر کند؛ اما در عین ...
1