تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۳۴۵۵۷
در سالروز فتح خرمشهر

امام جمعه شهر سی سخت: اهمیت انتخابات کمتر از فتح خرمشهر نیست

۰
کبنا ؛به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برنامه رونمایی از کتاب جوانی و جنگ به قلم ابراهیم جهانفکر عضو ستاد نماز جمعه سی سخت و رزمنده جنگ تحمیلی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز دوشنبه (3 خرداد 1400) حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی و مظهر قدرت الهی و ایمان ملت ایران است و اهمیت انتخابات کمتر از فتح خرمشهر نیست.
حجت الاسلام مصباح نژاد اظهار کرد: دانشگاه دفاع مقدس به ما درس اخلاص و مجاهدت در راه خدا آموخت، اگر ملتی با ایمان به وعده ها و نصرت خدای متعال بر باور های خود مقاومت کند و تسلیم زور گویان و ظالمان عالم نشود پیروزی او قطعی است.
امام جمعه شهر سی سخت بیان کرد: اگر چه به لحاظ ظاهری قدرت نظامی و مادی او ضعیف باشد اما با توکل به خدا و اخلاص در انجام وظیفه سرانجام پیروز میدان است.
حجت الاسلام مصباح نژاد اظهار کرد: فتح خرمشهر یک حادثه ماندگار و درس آموز برای همه انسان هاست و قدرت برتر قدرت ایمان و ایستادگی است و تسلیم زور گویان نشدن است.
وی بیان کرد: امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خرمشهرها در پیش داریم که یکی از مصادیق آن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست و مردم باید در جنگ اراده ها مراقب توطئه ها و خیانت های دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی باشند و با مشارکت حداکثری خرمشهر دیگری را فتح نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

نظامی‌ها پشتيبان كدام كانديدا؟

ممکن است در برهه‌هایی از زمان نزدیکی نظر بدنه نیروهای نظامی و فرماندهان کم و زیاد شده ...
معمای علیرضا بیرانوند

معمای علیرضا بیرانوند

اگر علیرضا حرفه‌ای فکر کند و فقط به پرسپولیس فکر نکند چه؟ شاید برایش چند گزینه در دسترس ...
نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
1