کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سالروز فتح خرمشهر

امام جمعه شهر سی سخت: اهمیت انتخابات کمتر از فتح خرمشهر نیست

3 خرداد 1400 ساعت 21:19

به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برنامه رونمایی از کتاب جوانی و جنگ به قلم ابراهیم جهانفکر عضو ستاد نماز جمعه سی سخت و رزمنده جنگ تحمیلی برگزار شد.


به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برنامه رونمایی از کتاب جوانی و جنگ به قلم ابراهیم جهانفکر عضو ستاد نماز جمعه سی سخت و رزمنده جنگ تحمیلی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، امروز دوشنبه (3 خرداد 1400) حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد نماد ایستادگی و مظهر قدرت الهی و ایمان ملت ایران است و اهمیت انتخابات کمتر از فتح خرمشهر نیست.
حجت الاسلام مصباح نژاد اظهار کرد: دانشگاه دفاع مقدس به ما درس اخلاص و مجاهدت در راه خدا آموخت، اگر ملتی با ایمان به وعده ها و نصرت خدای متعال بر باور های خود مقاومت کند و تسلیم زور گویان و ظالمان عالم نشود پیروزی او قطعی است.
امام جمعه شهر سی سخت بیان کرد: اگر چه به لحاظ ظاهری قدرت نظامی و مادی او ضعیف باشد اما با توکل به خدا و اخلاص در انجام وظیفه سرانجام پیروز میدان است.
حجت الاسلام مصباح نژاد اظهار کرد: فتح خرمشهر یک حادثه ماندگار و درس آموز برای همه انسان هاست و قدرت برتر قدرت ایمان و ایستادگی است و تسلیم زور گویان نشدن است.
وی بیان کرد: امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خرمشهرها در پیش داریم که یکی از مصادیق آن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاست و مردم باید در جنگ اراده ها مراقب توطئه ها و خیانت های دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی باشند و با مشارکت حداکثری خرمشهر دیگری را فتح نمایند.


کد مطلب: 434557

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/434557/امام-جمعه-شهر-سی-سخت-اهمیت-انتخابات-کمتر-فتح-خرمشهر-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1