تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۴۲۶۶
در پرسش و پاسخ مجازی از کاندیداهای شورای شهر دهدشت مطرح شد

خدمت کردن گرایش سیاسی نمی شناسد/مهمترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار متخصص است

۰
خدمت کردن گرایش سیاسی نمی شناسد/مهمترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار متخصص است
کبنا ؛ضرورت استفاده از فضای مجازی برای تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به شیوع ویروس کرونا مورد تأیید همه می‌باشد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، برخی از جوانان مطالبه گر و مردم شهر دهدشت در فضای مجازی به صورت خودجوش اقدام به پرسش و پاسخ با کاندیداهای شورای دهدشت کرده‌اند.
اکبر صلاحی،دارای مدرک کارشناسی حقوق،هم یکی از این کاندیداها بود که در این برنامه شرکت کرد، در زیر بخشی از این پرسش و پاسخ مجازی آمده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
شما با چه گرایش سیاسی ای وارد کارزار انتخاباتی شده اید ؟
خدمت کردن گرایش فکری و سیاسی نمی شناسد،اگر فردی دنبال کار و خدمت باشد باید چشمش را بر روی تمام گرایشهای سیاسی ببندد و صادقانه خدمت کند.من خودم به شخصه گرایشهای سیاسی را قبول ندارم و تمامی فکر و ذکرم خدمت به همه مردم با هر گرایش سیاسی هست.
برنامه شما برای معضلات فرهنگی ، عمرانی و درآمد پایدار در شهرداری و مدیریت شهری چیست ؟
 کسب درآمد شهرداری می تواند تاثیر عمده ای در امکانات شهرداری و خدمات شهری مطلوب به شهروندان داشته باشد.باید ساخت و ساز در شهر گسترش پیدا کند و از راه صدور پروانه درآمدی نصیب شهرداری شود.
فعال نمودن مشاغل درآمدزا و استفاده از نخبه های تولید و کارآفرین در قالب بنگاههای زود بازده، که هم ایجاد شغل شود و هم درآمدی نصیب شهرداری گردد.
روابط مالی بین شهرداری و سایر ادارات و استفاده از کمک های اعطایی دولت و سایر سازمانهای دولتی می تواند یکی از راههای درآمد شهرداری باشد.
‏جذب توریست یا ساخت کارخانه، ایجاد پارک های علم و فناوری، ایجادمجموعه های گردشگری ،مراکز تجاری و فرهنگی میتوانند کمک خوبی به درآمد پایدار شهرداری ها کند،بیشتر از هر کاری ایجاد فضاهای گردشگری را راه مناسبی برای درآمد میدانم.
 آیا به وظایف شورا اشراف کامل دارید و از نظر شما بیشترین مانور شورای شهر در کدام بخش خواهد بود که تاثیر ملموسی بر مدیریت شهری داشته باشد ؟
وظایف قانونی شورای شهر شامل ۳۴ ماده و ۹ تبصره می باشد، که از مهمترین وظایف شورا انتخاب شهردار کارآمد و متخصص می باشد.نظارت بر کار شهرداری و برنامه ریزی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی ،تشویق و ترغیب مردم در خصوص گسترش مراکز تفریحی -ورزشی ،نظارت بر حسن دارایی ها و حفظ سرمایه ها و دارایی های نقدی شهرداری ،تصویب بودجه، اصلاح و ترمیم بودجه سالانه شهرداری ،نظارت بر امور بهداشتی در حوزه شهری،نظارت بر طرحهای مربوط به شهرداری از مهمترین وظایف شورا می باشد.
بیشترین مانور روی انتخاب شهردار هست و همچنین اجرای قانون شهرداریها.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
1