تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۳۴۲۴۱
در شورای اشتغال کهگیلویه مطرح شد

اعلام حمایت بنیاد برکت از مشاغل خرد / قانون بانک‌ها مانع اشتغالزایی

۱
قانون بانک‌ها مانع اشتغالزایی
کبنا ؛صبح امروز یکشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) جلسه کمیته اشتغال کهگیلویه با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و دیگر مسوولان در دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته اشتغال کهگیلویه، اظهار داشت: بنیاد برکت این امادگی را دارد در روستاهای بالای ۵۰ خانوار بخش‌های ۴ گانه کهگیلویه طرح‌های خرد  اشتغالزایی اجرا کند.
نادری افزود: برای این طرح‌ها از ۲۲ تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی بر اساس نیاز پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها ایجاد اشتغال جوانان در روستاست تصریح کرد: این میزان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و متقاضیان بیکار که شرایط راه اندازی شغل داشته باشند نیز پرداخت می‌شود.
فرماندار کهگیلویه  با بیان اینکه قوانین و بخش نامه‌های بانکی قویترین مانع در رسیدن به تسهیلات اشتغالزایی است، اظهار کرد: پروسه اخذ تسهیلات در این مورد انقدر خسته کننده است که  اغلب متقاضی را ناامید و از ادامه کار باز می‌دارد.
 داراکریمی نژاد اقدامات بنیاد برکت در بخش‌های دیشموک و قلعه رییسی را مثمر ثمر توصیف و تصریح کرد: با همکاری بخشداریها استفاده از ظرفیت این نهاد در راستای توسعه را در  بخش مرکزی و سوق نیز در اولویت قرار  می‌گیرد.
وی افزود: نهادهای حمایتی -خدماتی می‌توانند با برنامه ریزی و ابتکار و استفاده از ظرفیت بنیاد برکت در راستای اشتغال شهرستان تحول محسوس ایجاد کنند.

وی با خاطر نشان کردن اینکه جبران معوقات کهگیلویه نیازمند پشتیبانی  و مانع زدایی همه دستگاههاست ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۰ ارقام اشتغال کهگیلویه به نحو مطلوب تغییر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
1