کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر اطلاع رسانی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

فراخوان جشنواره منطقه ای فیلم آب و انرژی

8 ارديبهشت 1400 ساعت 11:28

دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های ۱۰۰ ثانیه ‌ای آب و انرژی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.


دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های ۱۰۰ ثانیه ‌ای آب و انرژی روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است. 

به گزارش کبنانیوز، علی محمد غریبی روز سه شنبه (7 اردیبهشت ماه) اظهار داشت: این جشنواره با همکاری وزارت نیرو و یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد) و با حضور فیلمسازان و مستندسازان ایران و برخی کشورهای دنیا برگزار می شود. 
وی افزود: زمان برگزاری این جشنواره ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ مصادف با ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست است. 
دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این جشنواره در سه بخش مستند، داستانی و انیمیشن و با شعار ۱۰۰ ثانیه برای آب و انرژی برگزار خواهد شد. 
غریبی عنوان کرد: محورهای این جشنواره شامل «ارزش زیست ‌محیطی آب و انرژی»، «ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی»، «تغییر اقلیم، آب و انرژی»، «نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی» و «دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار» است. 
وی ابراز داشت: اهداف برگزاری این جشنواره شامل آگاهی بخشی در زمینه اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی برای حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره‌ برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب مردم به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران‌ های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی و آشنایی با نحوه جمع‌ آوری، استحصال، فرآیند انتقال، تصفیه و توزیع آب است. 
غریبی گفت: جایزه هر سه بخش مستند، داستانی و انیمیشن این جشنواره برای نفر اول تندیس و یک هزار دلار، برای نفر دوم تندیس و ۷۰۰ دلار و برای نفر سوم نیز تندیس و ۳۰۰ دلار است. 
وی اظهار داشت: فیلمسازان و مستندسازان کهگیلویه و بویراحمدی متقاضی شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق وب سایت به نشانی اینترنتی www,۱۰۰-we.co ارسال کنند. 


کد مطلب: 433527

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433527/فراخوان-جشنواره-منطقه-فیلم-آب-انرژی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1