تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۳۳۴۱۱
مدیر کل زندان های استان:

آزادی ۲۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد

۰
آزادی ۲۸۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد
کبنا ؛
مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از آزادی ۲۸۰ نفر از زندانیان مالی و جرائم غیر عمد در سال گذشته خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (5 اردیبهشت 1400) منصور بیژنی اظهار داشت: میزان کل بدهی این افراد قریب به ۱۹۰ میلیارد تومان بوده که با مداخله کمیته های صلح و سازش و شورای های حل اختلاف زندان ها و تلاش و اهتمام مددکاران افزون بر ۱۶۰میلیارد تومان از سوی شکات و طلبکاران بخشیده شد.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مابقی بدهکاری این افراد از طریق آورده زندانیان ، تسهیلات بانکی ، کمهای بلاعوض، منابع ستاد دیه و یاری خیرین و نیکوکاران بوده است .
این مقام مسؤل تصریح کرد: در کنار مراقبت و نگهداری از زندانیان، بازپروی و بازسازی شخصیت زندانیان با هدف باز اجتماعی شدن آنان با ارائه برنامه های فرهنگی و تربیتی، آموزشی و ورزشی، حرفه آموزی و اشتغال و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در زندان ها انجام می گیرد.
بیژنی بیان کرد: انتظار بر این است که همه نهادها و دستگاه های مختلف مجموعه زندان ها را در انجام این رسالت یاری رسانند زیرا که زندانیان بخشی از شهروندان جامعه بوده و جز سلب آزادی سایر حقوقش باید محترم شمرده شود.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زندانیان جرائم غیرعمد افرادی غیربزهکار هستند که حبس آنان دارای پیامدهای منفی متعدد برای اعضای خانواده آنان و جامعه است.
منصور بیژنی در ادامه با بیان اینکه در شرایط فعلی کرونایی که جشن های گلریزان برای جمع آوری کمک به زندانیان جرائم غیر عمد برگزار نمی گردد؛ افزود: از همه ی افراد حقیقی و حقوقی، خیرین و نیکوکاران و نهاد ها و دستگاههای ذیربط استمداد یاری می طلبیم تا در این ماه عزیز خدا گره ای از اینگونه زندانیان بردارند و لبخند را بر لبان خانواده های آنان بنشانند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1