تاریخ انتشار
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۳۳۳۷۱
با ارسال پیامی مطرح شد

مدیر سابق چرام وارد کارزار انتخاباتی شورای شهر شد / چرام زخم خورده بی‌تدبیری هاست / رویکردم خدمت صادقانه و آگاهانه

۰
مدیر سابق چرام وارد کارزار انتخاباتی شورای شهر شد / چرام زخم خورده بی‌تدبیری هاست
کبنا ؛علیمراد بخشایی کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر چرام با ارسال بیانه‌ای از ورود به کارزار انتخابات شورای شهر در آخرین آدینه  خردادماه سال جاری خبر داد که عیناً منتشر می‌گردد.
به گزارش کبنا، «فَبِمَا رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ ۖ وَلَوْ کنْتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِک ۖ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ ۖ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ یحِبُّ الْمُتَوَکلِینَ»
به مرحمت خدا بود که با خلق مهربان گشتی و اگر تندخو و سخت‌دل بودی مردم از گِرد تو متفرق می‌شدند، پس از آنان درگذر و برای آنها طلب آمرزش کن و در کار با آنها مشورت نما، لیکن آنچه تصمیم گرفتی با توکل به خدا انجام ده، که خدا آنان را که بر او اعتماد کنند دوست دارد. آیه ۱۵۹ آل عمران
 شهر من هیمنه و شوق سوارانت کو؟
موقع همدلی و پاکی یارانت کو؟
دست در دست پی یاری تو آمده‌ایم
شهر من سبزی گلبانگ بهارانت کو؟
 شهر من چرام عزیز 
ای نگین سبز جنوب 
اگر چه بوی مطبوع شالیزارهای برنجت و صدای مسحور کننده پرندگان باغ عمران و بلقیست، اگر چه صدای چشمه ساران و آبشارهای المون و کورسایت، رنگ چشم نواز گندمزارهای بی بدیلت، چشم هر بیننده و گوش هر شنونده‌ای را نوازش می‌دهد اما نیک می دانیم که از بی تدبیری‌ها زخم داری و فراموش شده‌ای. می دانیم که خیابان‌های پر چاله و پروژه‌های بر زمین مانده حق تو نیست. می دانیم که سهم تو از توسعه پایدار ناچیز و حق تو از بودجه ملی کم است. می دانیم که مدیران استانی تو را به چشم نمی‌بینند. تاریخ باشکوهت و قابلیت‌ها و پتانسیل‌های عظیمت در حوزه‌های صنعت توریسم و گردشگری، کشاورزی، صنعت و خدمات بر هیچ کسی پوشیده نیست. 
 ضمن قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان امیدوارم پایان بیماری منحوس کرونا و آغاز تغییر و نشاط اجتماعی باشد.
بنا به وضعیت همه گیری بیماری کرونا سعی نمودم سلامت عمومی جامعه را در ارجحیت برنامه‌ها قرار داده و از سرکشی و بازدید بدون هماهنگی و دعوت (که فرهنگی غلط و نابجاست و بجز ایجاد مزاحمت برای مردم و خطر شیوع بیماری و عدم رعایت حقوق شهروندی و به نوعی دامن زدن به بی قانونی است) خودداری نمایم.
مدت مدیدی است با خود فکر می‌کنم که تو چیستی؟ چه داری؟ و چه می‌توانی داشته باشی؟ شهر من!!!
شاید فکر کنید که این امر از وظایف اعضای شورای شهر نمی‌باشد، اما نیک می دانیم که مطابق بند ۲ ماده ۷۱ قانون شوراها (بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارساییهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی،
بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه و تهیه طرح‌ها وپیشنهادهای اصلاحی و
راه‌حل‌های کاربردی در این زمینه‌ها جهت برنامه‌ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول
ذیربط) بر عهده اعضای شوراست و یکی از وظایف مهم اعضای شورا همین مسأله است.
 
فارغ از اینکه چه کسی عضو شورای آینده شهر و دیارمان می‌شود، برای پاسداشت مدیریت علم محور و به ثمر نشاندن این وظیفه قانونی تشکیل یک کارگروه علمی از ملزومات مبرهن و بدیهی است. تشکیل کارگروهی از نخبگان چرامی که بتوانند قابلیت‌ها و پتانسیل‌های قابل عملیاتی، کمبودها، نیازها و نارسایی‌های اجتماعی، فرهنگی آموزشی و بهداشتی و ...سایر شقوق مدیریت علمی را شناسایی کرده و به اعضای شورا معرفی نمایند، ضروری است. اولین پتانسیل قوی شهر ما داشتن نیروی انسانی تحصیل کرده و پرشوری است که با وجود ایشان می‌شود بدون هیچ هزینه جانبی برای شورا و شهرداری این کارگروه را تشکیل داد. همانگونه که همگان مستحضرید هر پیشرفتی و هر امری در دو حوزه قابلیت پیگیری دارد، یکی حوزه تئوریک و نظری، دیگری هم حوزه عملی و کاربردی. تمامی امورات مدیریتی و معضلات جامعه شهری تا در حوزه نظر خوب بررسی و چکش کاری نشوند در حوزه عمل عمیق می‌مانند. کار در حوزه نظر را می‌شود به همین کارگروه سپرد.
اعتقاد راسخ دارم مدیریت شهری موفق و کارآمد، نیازمندتعامل، همکاری، هماهنگی و همدلی اعضای شورا و شهرداری می‌باشد که این مهم از جمله شروط اصلی خدمتگزاری صادقانه و کمک کار آن، دوری از مسائل و تمایلات قومی، قبیله‌ای، جناحی و حزبی در درون این نهاد صنفی و مردمی است.
نیک میدانیم که شورای اسلامی نماد واقعی خدمت و از لزومات تحقق آرمانها و اهداف دیرینه انقلاب اسلامی است که پس از چند دوره از تشکیل شوراهای شهر و روستا علی رغم نقد و ایرادهایی که بر آن هست می‌توان با رفع و حل مشکلات زیر ساختی، مردم سالاری دینی واقعی را تحقق بخشید.
اینجانب با توکل به خداوند متعال و رویکرد خدمت صادقانه به مردم دیارم چرام با علم و آگاهی و عمل به وظایف شوراها، دوری از مسائل سیاسی و جناحی و ایجاد تفاهم و همدلی، برابری و برادری، استفاده از نیروی متخصص، توانمند، جهادی و برنامه محور (توجه به اصل شایسته سالاری) جهت کمک به پیشرفت و توسعه همه جانبه، ایجاد مبلمان شهری مناسب، تسهیل و تسریع در کار مردم با استفاده از روشهای علمی و مدیریتی در اداره شهر جهت زیبا سازی و رفع مشکلات زیر ساختی و خدمات بهتر به شهروندان در این کارزار ورود کرده‌ام و یقین دارم که مدیریت شهری موفق و رضایت بخش، در انتخاب یک مجموعه منظم با مشاوران، کارشناسان باتجربه، متعهد و دلسوز در کنار یک شهردار توانمند محقق خواهد شد.
اهداف و اولویت کاری اینجانب در این کارزار، مباحث توسعه فرهنگی و ورزشی است که این مسأله از طریق شایسته سالاری و انتخاب صحیح (هر چند که ملاک و معیار اصلح بودن وابستگی قومی وقبیله ای نیست بلکه پاک دستی، حسن شهرت، تواضع و خادم مردم بودن، صداقت و راست گویی، عملگرایی و عمل به قانون است) به سرانجام می‌رسد.
استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود و خرید ملزومات، توجه جدی به بحث سلامت و بهداشت و نشاط اجتماعی، تلاش جهت ایجاد و توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی و پارکهای تفریحی در نقاط شهری، تلاش جهت ایجاد منابع پایدار درآمد برای شهر، تلاش مستمر برای حل مشکلات معیشتی کارکنان و کارگران شهرداری و توجه به نیازمندیهای آنان می‌تواند فضای ناهمگون گذشته را التیام بخشیده و وضعیت شهر را رو به بهبودی نماید.
اینجانب فارغ از هرگونه وابستگی سیاسی، قوم گرایی، مرزبندی منطقه‌ای و طایفه‌ای با تکیه بر تجارب مدیریتی و سابقه کاری در امور مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آماده خدمت بی منت و صادقانه به شهروندان گرانقدر شهر چرام می‌باشم. باشد تا از این رهگذر مشکلات عدیده شهرمان نسبت به گذشته آن مرتفع گشته و بسامان خویش نزدیکتر شود.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنودی باشی و ما رستگار
 علی مراد بخشایی
کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر چرام
به گزارش کبنا؛ بخشایی از فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان چرام؛ که مدت ۴ سال مدیر اداره ورزش و جوانان شهر چرام بود که منشأ خدمات فراوانی  در این عرصه بوده و دارای ۲۲ سابقه کار و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی و راهبردی می‌باشد. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1