تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۳۳۱۱۵
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط کرونایی:

نهادهای مربوطه قانون شکنی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی را رصد کنند

۳
۱
نهادهای مربوطه قانون شکنی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی را رصد کنند
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی از برگزاری برنامه‌های دورهمی و جمعی پرهیز کنند.
رضا دلشادیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شیوع کرونا سیاه و فوق قرمز شده، اظهار داشت: همه به ویژه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد که همواره در صحنه‌های مختلف برای سربلندی انقلاب اسلامی حضور موثری دارند باید با رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا و پروتکل‌های بهداشتی جهت ریشه کن کردن بیماری کرونا تلاش کنند.
وی افزود: یقیناً مردم می‌توانند، نقش مفیدی برای از بین بردن این بیماری ایفا کنند.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از کادر درمانی و پزشکی استان در مقابله و پیشگیری از کرونا، گفت: نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دستورالعمل‌های ستاد کرونا را رعایت کنند و دست از خانه‌گردی، دورهمی و برگزاری مراسم‌های تجمعی بر دارند، چونکه این کار سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

 

دلشادیان گفت: مردم عزیزمان با مشارکت در انتخابات 1400 یک بار دیگر برگ زرینی به افتخارات انقلاب اسلامی می‌افزایند. اما قرار نیست، فعلاً که هنوز زمان تبلیغات شروع نشده، در این شرایط سیاه کرونایی، سلامت کسی را به خطر بیندازند و به شیوع بیشتر ویروس کرونا کمک شود.
وی با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از برگزاری هر گونه مراسم دورهمی و تجمعی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا و همکاری با کادر درمان دست بردارند، گفت: مسئولان، نهادها و دستگاه‌های مربوطه قانون شکنی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را رصد کنند و با متخلفین برخورد لازم صورت بگیرد. در این زمان هیچ چیزی بالاتر از سلامت و آرامش مردم نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
باشه
شعبانی
Iran, Islamic Republic of
حتماایخی خوت جمع کنی
Iran, Islamic Republic of
یو کوچو بی؟
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌ا... سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد كه طرح اصلاح قانون انتخابات رياست‌جمهوري هنوز به تاييد ...
برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
1