تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۳۳۰۹۰
ساعتی پیش؛

پایان نشست کمیسیون مشترک برجام؛ گفتگوهای فنی ادامه دارد

۰
پایان نشست کمیسیون مشترک برجام؛ گفتگوهای فنی ادامه دارد
کبنا ؛ نشست کمیسیون مشترک برجام که از ساعتی پیش در گرندهتل وین آغاز شده بود، ساعتی پیش پایان یافته و قرار شد گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی ادامه یابد.
به گزارش کبنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه، بر این اساس، نشست‌های دو گروه کارشناسی که از هفته گذشته به طور موازی جهت رایزنی‌های فنی در دو حوزه رفع تحریم و مسائل هسته‌ای آغاز به کار کرده اند، ادامه خواهند یافت.  نتایج نشست های این دو گروه کارشناسی در حوزه جنبه‌های فنی  مربوط به رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای، به کمیسیون مشترک اعلام می‌شود.
در ابتدای نشست امروز کمیسیون مشترک، عباس عراقچی رییس هیأت ایرانی، ضمن محکوم کردن خرابکاری اخیر در تاسیسات نطنز و گلایه شدید از واکنش ضعیف کشورهای اروپایی به این حادثه، تأکید کرد که اعضای برجام باید یکصدا و بدون ملاحظات سیاسی، این اقدام را که مصداق تروریسم هسته ای و تخطی فاحش از قوانین بین‌المللی است، محکوم و تقبیح نمایند.
عراقچی تاکید کرد که هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی به دنبال مذاکرات فرسایشی و اتلاف وقت نیست و تاکید دارد که گفت‌وگوها در چارچوبی مشخص و در زمانی قابل قبول انجام گیرد. 
رییس هیات ایران در خصوص آغاز غنی‌سازی 60 درصدی در کشورمان تصریح کرد که این اقدام در چارچوب حقوق ایران ذیل بند 26 و 36 برجام و با هدف رفع برخی نیازهای کشور در حوزه پزشکی انجام گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1