تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۴۳۳۰۲۵
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد:

۴۵۲۸ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد شدند

۰
۴۵۲۸ نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در کهگیلویه و بویراحمد شدند
کبنا ؛  معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رقابت چهار هزار ۵۲۸ نفر نامزد شوراهای اسلامی روستایی و عشایر در استان خبر داد.
به گزارش کبنا، احد جمالی در نشست مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد ۹۰ درصد آنها آقابان و ۱۰ درصد بانوان هستند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات استان در مجموع ۶ درصد ثبت نام کنندگان نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و عشایر در استان جامعه ایثارگران هستند.
وی از استقبال خوب مردم عشایر و روستاییان عزیز و شکسته شدن رکورد ثبت نام در انتخابات شوراهای روستاها و عشایر استان اشاره کرد و افزود: این آمار نسبت به دور گذشته در این استان افزایش ۱۲ درصدی نامزدهای شوراهای اسلامی روستاها و عشایر استان را دارد.
جمالی حضور گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را زمینه ساز اقتدار، کارآمدی، انسجام و ثبات جمهوری اسلامی و یاس و ناامیدی و آشفتگی در اردوگاه دشمن بیان و اظهارکرد: انتخابات یک پروژه ملی است و عزم و اراده مردم در تعیین سرنوشت سیاسی‌شان رقم خواهد خورد.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بر مهیا کردن فضای عمومی و رسانه‌ای به سمت ترغیب بیشتر مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی تاکید و خاطرنشان کرد: تلاش برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم وظیفه تک تک دستاندرکاران و مجریان انتخابات است.
جمالی تصریح کرد: اگر می‌بینیم که رکورد ثبت نام و رقابت بالای داوطلب عضویت در شوراهای روستا و عشایر قطعی و شکسته شده است، قطعاً در ۲۸ اسنفدماه با استقبال ویژه مردم، روستاییان و عشایر عزیز مواجه خواهیم شد.
وی با بیان اینکه تأمین تجهیزات و امکانات لازم برای اجرای انتخابات از هم اکنون کلید زده شده است، ادامه داد: آمار داوطلبان نشان دهنده آمادگی رقابت بیشتر و حضور پرشورتر مردم در این عرصه از انتخابات در روستاها و مناطق عشایری استان دارد.
به گزارش ایسنا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیش بینی‌ها بر این است با توجه به افزایش آمار داوطلبان، شرایط حضور گسترده خواهد بود و ضمن اینکه وضعیت کرونایی مد نظر است باید از هم اکنون با برنامه ریزی و تدبیر برای مهیا کردن شرایط به لحاظ تجهیزاتی، پشتیبانی و امنیت سلامت مردم تلاش کنیم.
گفتنی است که در این جلسه مسئولین کمیته‌های ستاد انتخابات استان هم گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده را براساس برنامه‌های زمانبندی ستاد انتخابات کشور ارائه دادند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1