تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۴۳۲۹۸۵
بخشدار مرکزی چرام خبرداد:

افسردیر:ثبت نام 140کاندیدای شورای اسلامی روستاها در بخش مرکزی چرام

۰
افسردیر:ثبت نام 140کاندیدای شورای اسلامی روستاها در بخش مرکزی چرام
کبنا ؛ثبت نام 140نفرکاندیدای شورای اسلامی روستاها در بخش مرکزی چرام برای انتخابات 1400
به گزارش کبنااز چرام ؛سید الیاس افسردیر در گفت وگو با خبرنگاران روند انتخابات۱۴۰۰و‌ پایان ثبت نام شوراهای اسلامی روستاها در بخش مرکزی چرام را تشریح کرد.
افسردیر با اشاره به اینکه شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب و جمعیتی بالغ بر 33543نفرمی باشد که تعداد6824خانوار با جمعیت25967آن در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارند،جمعیت شهری بخش(شهر چرام15218نفر و جمعیت روستایی10749 نفر می باشد.
وی افزود: تعداد روستاهای بخش مرکزی50روستا می باشد که تعداد30روستا شرایط لازم برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی را دارند.
بخشداری دولت تدبیر وامید در بخش مرکزی چرام با اشاره به روند ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی روستاها بیان کرد: با اقدامات انجام شده تعداد 29 روستا با ثبت نام داوطلبین شرایط برگزاری انتخابات را دارند و علیرغم پیگیریهای انجام شده یک روستای باقیمانده استقبالی برای ثبت نام انجام ندادند.
 
افسردیر افزود:از این تعداد28 روستا دارای شورای 3نفره هستند و 2روستای بردیان و کره شهبازی با توجه به آمار جمعیتی و اینکه از روستاهای پرجمعیت استان هستند دارای شورای 5نفره هستند.
 
بخشدار مرکزی چرام بیان کرد:تعداد کل داوطلبین در بخش مرکزی شهرستان 140نفر میباشد که از این میان91نفر به عنوان اعضاءشوراهای اسلامی روستاها با رأی مردم انتخاب خواهند شد.
وی تصریح کرد:امید است با حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای در28 خرداد ماه امسال و انتخاب شایسته ها و تشکیل پارلمانهای کار آمد و کاردان و بدون حاشیه روستایی برای توسعه و عمران و آبادی روستاها گامهای مثبت و موثری را برداریم.
 
به گزارش کبنا ؛شهرستان چرام دارای جمعیتی بالغ بر 33543نفر دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1