تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۳۲۶۹۰

پرسپولیس برای حضور در دربی شرط گذاشت

۰
پرسپولیس برای حضور در دربی شرط گذاشت
کبنا ؛
در حالی که سازمان لیگ فوتبال، برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر از جمله دربی را اعلام کرده مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض دارند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از تسنیم، در حالی که سازمان لیگ فوتبال، برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر از جمله دربی را اعلام کرده مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات رخ داده اعتراض دارند.
سال گذشته و پس از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه استقلال در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرد تا زمانی که سرخپوشان دیدارهای عقب افتاده خود را برگزار نکنند، حاضر به شرکت در دیدار دربی نیست و به همین دلیل برگزاری این مسابقه چند هفته به تاخیر افتاد.
سازمان لیگ روز گذشته برنامه ادامه مسابقات را اعلام کرد که طبق آن قرار است دیدار پرسپولیس - استقلال چهارشنبه 22 اردیبهشت و همزمان با شب عید سعید فطر برگزار شود.
در حالی که با اعلام سازمان لیگ دیدار هفته بیستم استقلال مقابل صنعت نفت آبادان لغو شده، مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند تا زمانی که استقلال دیدار عقب افتاده خود را برگزار نکند، حاضر به برگزاری دربی برگشت نخواهند بود.
مدیران پرسپولیس در حال نامه‌نگاری با سازمان لیگ هستند و تاکید دارند تنها به شرطی در دربی 95 حاضر می‌شوند که تعداد بازی‌های دو تیم برابر باشد. باید دید واکنش سازمان لیگ به اعتراض پرسپولیسی‌ها چه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
1