کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی

پیام تقدیر و تشکر وکیل پایه یک دادگستری گچسارانی از ابراز همدردی مردم و مسئولان

10 فروردين 1400 ساعت 20:05

لذا اذعان دارم که وجود و ابراز همدردی گرم و صمیمی شما عزیزان سنگینی فقدان پدر عزیزمان که خود نیز اسوه نوعدوستی، صداقت،محبت ،متانت و ادب بودند را برایمان قابل تحمل نمود


در پی درگذشت زنده یاد  " آقا عیوضی رسته " بزرگ مردی از ایل بزرگ بویراحمد گرمسیر ، طایفه ارزشمند بابکان، محمدقاسم رسته وکیل خوش نام گچسارانی فرزند آن مرحوم  طی پیامی از ابراز همدردی و همدلی اقشار مختلف مردم  و مسئولان  تقدیر و تشکر کردند.
 
متن ارسالی به پایگاه خبری کبنا نیوز به شرح ذیل است:
 
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

با سلام و عرض ادب و احترام صمیمانه خدمت همه سروران عزیزم.

حیات موقت ما در این دنیای فانی محل تجربه شادی ها،تلخی ها ،سختی ها و مصیبت هاست
آنچه خصلت نیک و قابل تحسین هم استانی ها و هموطنان ما در سراسر ایران اسلامی است، کنار هم بودن،ابراز همدردی و همدلی در وقوع سختی و مصیبت برای همنوعان است .
لذا اذعان دارم که وجود و ابراز همدردی گرم و صمیمی شما عزیزان سنگینی فقدان پدر عزیزمان که خود نیز اسوه نوعدوستی، صداقت،محبت ،متانت و ادب بودند را برایمان قابل تحمل نمود .
از اینکه برایم مقدور و میسور نبود که به صورت حضوری تقدیر و تشکر نمایم پوزش می طلبم،و در همین فضا از صمیم قلب ،در کمال تواضع و‌ادب، از طرف خود و خانواده و منسوبینم از همه عزیزانی که در طول دوره بیماری و پس از ان در مراسم تشییع ،تدفین و ختم مرحوم پدرمان « به طرق مختلف حضوری،تلفنی و فضای مجازی » ابراز همدردی و همدلی نمودند کمال تشکر را بعمل می آوریم .
امید است که ایزد منان توفیق و طول عمری عنایت فرمایند تا قطره ای از دریای بیکران محبت شما عزیزان را در مراسمات شادی جبران نماییم .

ارادتمند -محمد قاسم رسته
 


کد مطلب: 432540

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432540/پیام-تقدیر-تشکر-وکیل-پایه-یک-دادگستری-گچسارانی-ابراز-همدردی-مردم-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1