تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۳۲۲۰۸
رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام خبرداد

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در چرام/جشن تولد های کرونایی/لزوم مسدود شدن مسیر گچساران به چرام

۰
افزایش آمار مبتلایان به کرونا در چرام/جشن تولد های کرونایی/لزوم مسدود شدن مسیر گچساران به چرام
کبنا ؛زنگ خطر کرونا با افزایش آمار مبتلایان در شهرستان چرام به صدا درآمد.
 
به گزارش کبنااز چرام؛مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد مثبت آمار کرونا در چرام گفت:نتیجه تست های مثبت کرونایی امروز چرام بسیار نگران کننده و‌۳۳مورد وحدود ۳۰ درصد موارد مثبت هست که با وضعیت موجود شرایط بسیار سخت و خطرناک است.
 
هدایت نیا افزود:اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی در رابطه با پیشگیری از بیماری کرونا را رعایت نکنند روزهای بدی را پیش رو خواهیم داشت وعید نوروز تلخی را سپری خواهیم کرد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام با اشاره به اینکه باید از دورهمی های خانوادگی و شرکت در تجمعات و مراسمات ترحیم و شادی ،جشن های تولد شلوغ و خانوادگی به جدپرهیز کنیم بیان کرد:در یک جشن تولد خانوادگی که حدود ۱۲نفر حاضر بودن ۶نفر از آنها به کرونا مبتلا شدند که نشان می دهد وضعیت شیوع کرونا بسیار جدی و خطرناک است.
 
وی با اشاره به اینکه شهرستان چرام هم مرز با شهرستان گچساران که در وضعیت قرمز کرونایی است بیان کرد:با توجه به دستورالعمل ها خروج از شهرهای قرمز ممنوع بوده ولذا می بایست خروجی و ورودی به سمت گچساران مسدود شود چرا که در تعطیلات نوروزی هستیم و‌گردشگران از شهرستان ها و استان های دیگر به چرام سفر می کنند.
 
مدیر شبکه بهداشت ودرمان چرام همچنین با اشاره به حضور زیاد و تردد وسایل نقلیه با پلاک های عیر بومی و اسکان در تنگ پیرزال سرفاریاب خواستار همکاری سازمانها نظیر پلیس راه جهت جلوگیری از سکونت و اسکان و کنترل و نظارت بیشتر برای جلوگیری از ورود گردشگران و تجمع آنها در این محدوده شد .
 
وی از همه مردم درخواست کرد با رعایت دستورالعمل ها ی بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده صحیح ازماسک و عدم حضور در تجمعات و فضاهای بسته ودورهمی های خانوادگی و مراسمات ترحیم و شادی به کنترل و قطع رنجیره بیماری به خود و کادر بهداشت ودرمان کمک کنند تا سال جدید خود را بسلامتی شروع کنند و با عدم رعایت موارد دستورالعمل ها در این عید نوروز کام خود و خانواده ها را تلخ نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1