تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۳۲۱۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

219 نفر کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج شدند + اسامی و تفکیک سن و شغل

۱۵
۱۲
219 نفر کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج شدند +  اسامی و تفکیک سن و شغل
کبنا ؛نام‌نویسی برای مارتن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به پایان رسید.
به گزارش کبنا، روز ( سه شنبه 26 اسفند ماه 99)، نام نویسی برای انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به پایان رسید. بنا بر این گزارش، 222 نفر برای این انتخابات اقدام به ثبت نام کردند که ثبت نام 219 نفر از آنها تا لحظه انتشار این خبر نهایی شده است.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این زمینه در گفت‌وگو با کبنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز و قدردانی از دستاندرکاران ستاد انتخابات شهرستان، اظهار داشت: 222 نفر برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد ثبت نام کردند که صلاحیت دو نفر آنها تائید نشد و یک نفر هم از حضور در انتخابات انصراف داد و در نهایت، داوطلبین نهایی انتخابات شورای شهر یاسوج 219 نفر می‌باشد.
وی افزود: 203 نفر از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر مرد و 16 نفر آنها زن می‌باشد.
احمدی با بیان اینکه کل داوطلبان نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج تا این لحظه 219 نفر می باشد، افزود: در حالی که در دوره پنجم و چهارم این تعداد 246 و 184 نفر بودند.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مدرک تحصیلی 219  نفر داوطلب نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در دوره ششم به شرح زیر است؛ مدرک تحصیلی 4 نفر از داوطلبین دیپلم، 16 نفر فوق دیپلم، کارشناسی 109 نفر، 77 نفر کارشناسی ارشد، 3 نفر دکتری و 9 نفر تحصیلات حوروزی است.

  

فرماندار بویراحمد گفت: ترکیب سنی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج نیز متفاوت است، 10 نفر داوطلبین زیر 30 سال سن دارند، 38 نفر بین 30 تا 35 سال، 51 نفر بین 36- 40 سال، 48 نفر بین 41 تا 45 سال،  34 نفر بین 46 تا 50 سال، 25 نفر بین 51 تا 55 سال  و 8 نفر بین 56 تا 60 سال و 2 نفر بین 61 تا 65 سال و 3 نفر بین 66 تا 70 سن دارند.
احمدی در ادامه اضافه کرد: 62 نفر از داوطلبین شغل‌شان آزاد، 19 نفر بازنشسته، 44 نفر فرهنگی، 57 نفر کارمند، 7 نفر استاد دانشگاه، 3 نفر وکیل و قاضی و یک نفر هم شغلش کشاورز است.
فرماندار شهرستان بویراحمد در پایان کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بویراحمد را به تفکیک هر شهر اعلام کرد و گفت: در شهر یاسوج 144 نفر؛ 130 نفر آقا و 12 نفر خانم، مادوان 33 نفر که 31 نفر آقا و 2 نفر خانم، چیتاب 15 نفر آقا، گراب لوداب 27 نفر که 25 نفر آقا و 2 نفر خانم برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش کبنا، اسامی زیر مربوط به ثبت نام 



نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
جناب کمایی دست درد نکنه با این اسامی که درج کردی آقای کمایی اکثر تعدادی از همین اسامی توی تبلیغات به دروغ هی میگن مدرک کارشناسی ارشد و دکتری داریم ولی با این کار شما دستشون رو شد دوتا از این آقایان که یه تفرش خودش و پدرش هردو با هم به خود من گفتند که کارشناسی ارشد دارم و تازه پدرش میگفت پسرم چند سال پیش رتبه ١کارشناسی ارشد دانشگاه تهران شد تا جایی که بنده تحقیق کردم ایشان مدرک معادل کارشناسی شیمی از دانشگاه آزاد گچساران دارن با 6 ترم مشروطی و معدل 12 یه کی دیگه از همین آقایان باز به خود من گفت مدرک دکتری دارم و من هم با توجه به نسبتی که با این آقایان داشتم قول دادم که هم بهشون رای بدم و هم براشون تبلیغ کنم ولی با این دروغ به این بزرگی که گفته اند هرگز رای به این آقایان نخواهم داد چون جای آدم دروغ گو در شورا نیست.واقعا متاسفم برای این دونفر حیف......
جناب کمایی مجدد تشکر از شما بابت این اطلاع رسانی
خواهشا درج بفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
بدبختی مملکت همینه، همیشه ادمای کارنابلد و پرمدعا تو انتخابات میفتن جلو
خیابان شاهد
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر هم بچه بازی وابی
گفتیم این دور شورا به شهر سر وسامان میده ولی حیف شد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی عزیز لطفا کامنت ها را درج کنید.
با تشکر
حاج اردشیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرمانداردلسور و فداکار جناب آقای دکتر مجید احمدی
Iran, Islamic Republic of
باید در شوراها را ببندن و تعطیل کنن. ۹۹ درصد اینا را بیارین از مبلمان شهری و مدیریت شهری ازشون بپرسین چی بلدن؟
بخدا اونایی که سرنوشت مردم رامیدن دست اینا باید در مقابل خدا و تاریخ پاسخگو باشن.
طرف به زور از دانشگاه.... مدرک گرفته الفبای شهری را نمیدونه فقط برای ارضای شهرت میاد کاندید میشه و سرنوشت مردم و نخبگان را میگیره دست.
Iran, Islamic Republic of
هه
محمد
Iran, Islamic Republic of
یکی مثل ک..سیکل هم نداره بدرد شورا اصلا نمیخوره
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس حمیدرضا فرخان..احسنت
شهرداری یاسوج واحد شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
خدایی خوب انتخاب کنید بابا طرف هیچ بیان حرف زدن نداره ان وقت مدرک گرفته و فقط فقط فقط برای شهرت میخاد بیاد من اطلاع دارم فقط برای غرور و شهرت میخادبیاد در حالی که توی این 4سال هیچ کاری انجام نداد
شهرداری یاسوج شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود بعضی ها همان حوزه خودشان بماندنی کلهای پر باد زود زمین میخورند انشاالا کسانی که دنبال منافع شخصی اند من میدانم بجای نخواهند رسید
شهرداری یاسوج شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود بعضی ها همان حوزه خودشان بماندنی کلهای پر باد زود زمین میخورند انشاالا کسانی که دنبال منافع شخصی اند من میدانم بجای نخواهند رسید
حسام الدین اسماعیل زاده
Germany
من بسجی فعال هستم مردم شریف یاسوج به من رای دهید خوابگاه دانشجویان خواهران وبرادران نیز استفاده می‌کنند دانشگاه آزاد ودانشگاه ملی میزنیم وداروخانه وبانگ وشغل زایی میکنیم وبیمار ستان میزنیم وکادر نیروی انتظامی وکادر بیمارستان میدهم آپارتمان ومسکن مهر میدهم 09144269447 باتشکر حسام مردم شریف یاسوج به من رای دهید واحد آپارتمان ومسکن مهر خوابگاه دانشجویان یا پانسیون دانشگاه آزاد ودانشگاه ملی یاسوج استفاده کنند با تشکر حسام 09144269447
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حجت الله دبیقی...
رییس پیشین شورای شهر چرام....
مشاور سابق استاندار....
استاد دانشگاه....
عضو کمیته برنامه و بودجه استان ....
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار انصاف داشته باش حق ناس به گردنت نکن آقای یوسفی رای اورد ولی شما خراب کردی بخدا حق ناس برو حلالیت بگیر
تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

تأثیر طالبان بر اقتصاد ایران

سقوط دولت افغانستان و روی‌کار‌آمدن طالبان، شرایط این کشور را در همه زمینه‌ها در ابهام ...
اوین زیر ذره‌بین

اوین زیر ذره‌بین

انتشار فیلم‌های دوربین‌های زندان اوین و رفتارهای غیرانسانی منتشر‌شده سبب واکنش‌های بسیاری ...
جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
1