تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۴۳۱۵۴۹
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان:

رضایتمندی مردم مایه دلگرمی پلیس خواهد بود/ خدمات رسانی به زلزله زدگان تا رسیدن به شرایط عادی ادامه دارد

۰
رضایتمندی مردم مایه دلگرمی پلیس خواهد بود/ خدمات رسانی به زلزله زدگان تا رسیدن به شرایط عادی ادامه دارد
کبنا ؛رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم مایه دلگرمی پلیس خواهد بود گفت: خدمات رسانی به زلزله زدگان در شهر سی سخت تا رسیدن به شرایط عادی ادامه دارد.
 به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جهانبخش محمدی سیرت" رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه خدمت به آسیب‌دیدگان امری ضروری است، اظهار داشت: خدمات رسانی به زلزله زدگان تا رسیدن به شرایط عادی ادامه دارد.
وی با تاکید بر تقویت کلانتری و پاسگاه های انتظامی مناطق آسیب‌دیده افزود: پرسنل کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی پاسخگوی مردم می باشند و با گشاده رویی به آنان پاسخ خواهند داد.
محمدی سیرت در خصوص حضور اثربخش عوامل انتظامی برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده مناطق شهرستان دنا گفت: تا رسیدن به وضعیت عادی، کمک حال شهروندان گرفتار در زلزله خواهیم بود.
وی در ادامه بیان داشت: تاکنون به لطف خداوند متعال و با همکاری خوب مردم صبور و فهیم شهرستان دنا، کوچکترین مشکلی در خصوص امنیت در مناطق زلزله‌زده نداشتیم و اوضاع به خوبی مدیریت شده است.
رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان با تاکید بر اهمیت و احساس امنیت در بین مردم گفت: امروز پلیس نماد خدمتگزاری در جامعه است و رضایتمندی مردم مایه دلگرمی نیروی انتظامی بوده و این رضایتمندی در بین زلزله زدگان شهر سی‌سخت کاملاً ملموس است.
وی خاطر نشان کرد: با تلاش مجاهدانه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و همکاری خوب مردم روند امدادرسانی سرعت بیشتری گرفته است.
محمدی سیل در پایان هر گونه تلاش برای خدمت به مردم و کسب رضایت آنان را امری مقدس و مجاهدانه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان تا رسیدن به شرایط مطلوب در کنار خانواده های زلزله می باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1