تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۳۱۲۸۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

رکوردزنی در امدادرسانی به زلزله زدگان سی سخت/ همکاری و تعامل مردم دنا عامل اصلی موفقیت در بحران زلزله بود 

۰
همکاری و تعامل مردم دنا عامل اصلی موفقیت در بحران زلزله بود 
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: همکاری و تعامل مردم عامل اصلی موفقیت در مدیریت زلزله دنا بود.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در آئین کلنگ‌زنی احداث نخستین واحد در مناطق زلزله‌زده دنا و در ارتباط زنده با شبکه خبر، اظهار داشت: مردم دنا شیعیان دلباخته امیرالمومنین (ع) هستند که به لطف خداوند تلفات انسانی در این حادثه نداشتیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما نیز به عنوان پیروان حضرت علی (ع) خدمتگزار مردم با فرهنگ‌ سی سخت هستیم.
وی با اشاره به اینکه در نخستین جلسه هیئت دولت مصوبات لازم در خصوص وضعیت مردم دنا تصویب شد، عنوان کرد: نوکری مردم را در جمهوری اسلامی پذیرفتیم و مردم را ولی نعمت خود می دانیم.
کلانتری با اشاره به اینکه ریاست جمهور تاکید دارند که خانه‌های مردم تا مرداد ماه تکمیل شود، عنوان کرد: در این میدان بنیاد مسکن نقش محوری دارد.
وی با اشاره به راه اندازی ستاد بازسازی، گفت: عملیات آواربرداری در حال انجام است.
کلانتری به سفر مسئولان کشوری از جمله رئیس دستگاه قضا، وزیر راه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان به سی سخت اشاره کرد و گفت: بنده بدهکار و خادم مردم هستم و تا جایی که انرژی داریم خدمت رسانی می کنیم.
نماینده عالی دولت در استان همکاری و تعامل مردم را عامل اصلی موفقیت در این بحران دانسته و افزود: به لطف الهی و کمک مردم، زلزله سی سخت یک رکورد در امداد و نجات بود که ۴۰ دقیقه پس از وقوع زلزله بنده به عنوان مدیر ارشد استان و خادم این مردم، فرمانده سپاه، مدیرکل اطلاعات، تیم مدیریت بحران استان، هلال احمر، مجموعه علوم پزشکی و...در منطقه حضور داشتیم  و بدون حتی یک مورد تلفات انسانی این بحران را پشت سر گذاشتیم.
کلانتری با بیان اینکه در همان شب نخست اردوگاه اضطراری در سی سخت برپا شد، افزود: به واسطه ارتباط عاطفی، مردمی که خانه‌های آنها از این زلزله سالم مانده بود سایر همشهری های خود را در خانه های خود اسکان داده و مردم شهرستان بویراحمد نیز به دیگر مردم زلزله‌زده پناه دادند.
وی با اشاره به اینکه عملیات آواربرداری به سرعت در حال انجام است، گفت: امروز کلنگ احداث نخستین واحد زلزله زده به زمین زده شد و با تلاش مسئولان و همراهی مردم، تا مرداد ماه مردم سی‌سخت و روستاهای دنا در خانه های خود ساکن می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1