تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۳۰۹۲۰
طی تماس تلفنی

قول وزیر صمت به فرماندار کهگیلویه

۰
قول وزیر صمت به فرماندار کهگیلویه
کبنا ؛وزیر صنعت ، معدن و تجارت در تماس تلفنی با فرماندار کهگیلویه ضمن بررسی و رصد شرایط تنظیم بازار آخر سال در رفع مشکلات حوزه صنایع و معادن این شهرستان قول مساعدت داد .
فرماندار کهگیلویه درگفتگو با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های صنعتی، معدنی و تجاری کهگیلویه تاکید کرد.
دارا کریمی نژاد با ارائه گزارشی  از طرح های  صنعتی پتروشیمی ، کارخانه اجر دهدشت و لزوم حمایت از این طرح ها  در راستای رفع موانع تولید و اشتغالزایی جوانان شهرستان تاکید کرد .
وی بابیان اینکه بهره‌برداری از طرح نیترات دیشموک ،توسعه کهگیلویه را شتاب می دهد.  خواستار مساعدت و رفع موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه  شد .
فرماندار کهگیلویه همچنین  با اشاره به کمبود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استانه سال نو و لزوم تامین ،خواستار توجه ویژه به شهرستان کهگیلویه شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این تماس تلفنی با یادآوری تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت صمت برای تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور و تامین مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی فعال و همچنین پروژه های صنعتی در حال اجرای کشور را اولویت نخست وزارت صمت دانست.
رزم حسینی  با بیان اینکه تلاش و جدیت مدیران برای هماهنگی با سیاست های جامع دولت و وزارت صمت و عملیاتی کردن تصمیمات کلان در مناطق مختلف کشور ضروری و دارای اهمیت است تاکید کرد : در رفع مشکلات حوزه صنایع و معادن کهگیلویه مساعدت ویژه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

نمایندگان مجلس که به‌جای بررسی لایحه کارشناسی‌شده دولت ترجیح دادند طرحی سیاسی و در جهت ...
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
1