کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی تماس تلفنی

قول وزیر صمت به فرماندار کهگیلویه

29 بهمن 1399 ساعت 22:12

فرماندار کهگیلویه درگفتگو با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های صنعتی، معدنی و تجاری کهگیلویه تاکید کرد.


وزیر صنعت ، معدن و تجارت در تماس تلفنی با فرماندار کهگیلویه ضمن بررسی و رصد شرایط تنظیم بازار آخر سال در رفع مشکلات حوزه صنایع و معادن این شهرستان قول مساعدت داد .
فرماندار کهگیلویه درگفتگو با وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت فعال سازی ظرفیت های صنعتی، معدنی و تجاری کهگیلویه تاکید کرد.
دارا کریمی نژاد با ارائه گزارشی  از طرح های  صنعتی پتروشیمی ، کارخانه اجر دهدشت و لزوم حمایت از این طرح ها  در راستای رفع موانع تولید و اشتغالزایی جوانان شهرستان تاکید کرد .
وی بابیان اینکه بهره‌برداری از طرح نیترات دیشموک ،توسعه کهگیلویه را شتاب می دهد.  خواستار مساعدت و رفع موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه  شد .
فرماندار کهگیلویه همچنین  با اشاره به کمبود کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استانه سال نو و لزوم تامین ،خواستار توجه ویژه به شهرستان کهگیلویه شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این تماس تلفنی با یادآوری تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت صمت برای تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور و تامین مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی و معدنی فعال و همچنین پروژه های صنعتی در حال اجرای کشور را اولویت نخست وزارت صمت دانست.
رزم حسینی  با بیان اینکه تلاش و جدیت مدیران برای هماهنگی با سیاست های جامع دولت و وزارت صمت و عملیاتی کردن تصمیمات کلان در مناطق مختلف کشور ضروری و دارای اهمیت است تاکید کرد : در رفع مشکلات حوزه صنایع و معادن کهگیلویه مساعدت ویژه خواهد داشت.


کد مطلب: 430920

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430920/قول-وزیر-صمت-فرماندار-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1