تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۳۰۸۸۰
در نشست مجازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد؛

شخصیت انقلابی امام سانسور می‌شود / انقلابی گریِ بنیاد شهید در عمل مطلوب نیست

۱
شخصیت انقلابی امام سانسور می‌شود / انقلابی گریِ بنیاد شهید در عمل مطلوب نیست
کبنا ؛نشست مجازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از فعالین عرصه اجتماعی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، روز سه شنبه (28 بهمن ماه) نشست مجازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از دانشگاهیان و فعالین عرصه اجتماعی و با حضور شهرام مهدوی مطلق برگزار شد.
انقلابی گری در کشورهای مختلف چگونه بوده است؟
شهرام مهدوی مطلق با اشاره به روندی تحت عنوان انقلاب زدایی گفت: انقلاب زدایی از ساحت انقلاب بعد از دفاع مقدس و با رواج اشرافی گری و تغییر واژه‌ها و  ترویج بوروکراسی  و ادغام برخی نهادهای انقلابی شروع و همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: آنچه نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرد و  پویا، پیشبرنده، مقاوم به جلو می‌برد، انقلابی بودن آن هست و گرنه اولین جمهوری اسلامی در منطقه پاکستان بود که اکنون به جای جمعه، روز یکشنبه در آن تعطیل هست و اگر وجه انقلابی نباشد بدون شک دچار رکود و استحاله خواهیم شد.
مهدوی مطلق افزود: انقلاب زدایی در راستای پروژه استحاله از درون و توسط ناتوی فرهنگی در کشور انجام می‌شود.
این فعال عرصه بسیج افزود: همه انقلاب‌ها و نظام‌های برآمده از انقلاب به دلیل کنار گذاشتن روحیه انقلابی، پس از نظام سازی و ایجاد نظم سیاسی و اجتماعی دچار رکود و خموشی شدند و تنها انقلاب اسلامی است که تاکنون یک چهله پرافتخار را بدون رکود و با جوشش‌ها و رویش‌های بیشتر پشت سر گذاشته است، لذا به تعبیر رهبر امام امت باید تا ابد از نظریه نظام انقلابی دفاع شود.
موانع تحقق اهداف انقلاب اسلامی
مهدوی مطلق گفت: مهم‌ترین موانع تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام اول و دوم؛ جبهه کفر به رهبری آمریکا و حبهه لیبرال داخلی است. انقلاب زدایی از انقلاب از اقدامات مشترک این دو جبهه در مقابله با حرکت انقلاب هست. انقلاب زدایی از ائمه و پیشوایان دین شروع و تا انقلاب زدایی از شخصیت‌ها و رهبران دینی و سانسور رهبران انقلابی همچنان ادامه دارد.
وی افزود: حضرت امام خمینی ره انقلابی‌ترین شخصیت جهان معاصر هست ولی امروز صحیفه امام مهجور مانده و تنها کسی که در مراسم سالانه امام بر وجوه دقیق امام تاکید دارد، رهبر انقلاب است.
شخصیت انقلابی امام سانسور می‌شود
وی بیان کرد: امروز همانگونه که امثال نواب صفوی در جامعه ما دارد سانسور می‌شود، شخصیت انقلابی امام هم سانسور می‌شود، برای نمونه برخورد حضرت امام با نخست  وزیر شوروی که حامل جواب نامه امام به گورباچف بود، برای ثبت در تاریخ و یک اقدام انقلابی بود که اساساً سانسور می‌شود و آن رفتار امام ترجمان بیان امام حاضر هست که فرمودند من دیپلمات نیستم و انقلابی‌ام ولی عده‌ای می‌خواهند امام را دیپلمات معرفی کنند.
این فعال عرصه بسیج گفت: انقلاب زدایی از واژه‌ها، تحقیر انقلابیون، حذف و ادغام نهادهای انقلابی مثل کمیته انقلاب و جهاد سازندگی، کم رنگ کردن دیگر نهادهای انقلابی مثل بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن، بنیاد شهید و جانبازان، بنیاد ۱۵ خرداد و سپاه پاسداران نیز از مصادیق انقلاب زدایی از انقلاب هست که الحمدالله تاکنون نسبت به سپاه موفق نبوده‌اند و بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام  و کمیته امداد حضرت امام در یکی دوسه سال اخیر الحمدالله دارند به مسیر انقلابی گری و عمل انقلابی برمی گردند اما متاسفانه انقلابی گری نهادهایی مثل بنیاد مسکن و حتی بنیاد شهید آنگونه که مورد توقع هست در عمل مطلوب نیستند.
علاوه بر این انقلاب زدایی در اتخاد مواضع؛ انقلاب زدایی از تاریخ و تعیین تاریخ مصرف برای انقلابی گردی و انقلاب و... نیز از مصادیق انقلاب زدایی از انقلاب هست
نام شما

آدرس ايميل شما

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

نمایندگان مجلس که به‌جای بررسی لایحه کارشناسی‌شده دولت ترجیح دادند طرحی سیاسی و در جهت ...
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
1