تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۲۹۸۰۲
با اشاره به متوقف شدن پروژه‌های مهم عمرانی گچساران و باشت مطرح شد

یادداشت تاجگردون خطاب به استاندار؛ نگذارید در ماه‌های آخر دولت اتفاق‌های بد در ذهن مردم به یادگار بماند

۳۶
۱
یادداشت تاجگردون خطاب به استاندار؛ نگذارید در ماه‌های آخر دولت اتفاق‌های بد در ذهن مردم به یادگار بماند
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون طی یادداشتی خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وی خواست تا نگذارد در ماه‌های آخر دولت اتفاق‌های بد در ذهن مردم به یادگار بماند. وی در بخشهایی از این یادداشت با اشاره به متوقف شدن پروژه‌های مهم عمرانی گچساران و باشت آورده است: فکر نمی‌کردم حرفی که قبلاً زدم "چراغ‌های جاده گچساران خاموش شود، کسی نیست روشنش کند" به این زودی به نتیجه برسد.
   

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای دکتر کلانتری
استاندار محترم استان
با سلام و احترام
بعد از گذشت شش ماه از رد اعتبار نامه‌ام در مجلس انقلابی فرصتی شد به شهرستان‌های گچساران و باشت سفر کرده و دیدارهایی داشته باشم و در کنار آن ناخوداگاه و به رسم آنچه که عادتم بود به طرح‌ها و پروژه‌ها سرکشی کنم. اگر آماری که در خصوص اعتبارات عمرانی داده می شود، درست می‌باشد، شهر من فلج است و گردخاصی بر این شهر فکنده است و متاسفانه عاملین محلی این اتفاق هم تشویق می‌شوند!
جناب آقای استاندار؛ طرح‌های ملی که رونق این منطقه نامیده می‌شد همه تعطیل بودند.

   

-تونل دیل شاید آن روز که مخالفین من ساز مخالفت زدند و گفتند که نمی‌گذاریم ساخته شود به نتیجه می‌رسد و تعطیل و مردم شریف بویراحمد گرمسیر که این روزها امید داشتند روستاهایشان قدمگاه مردم شریف کهگیلویه و چرام برای عبور باشند ناامید شده اند و پیچاپیچ گردنه‌های دیل و اسپر بازسکوت و ناامیدی و حیف است امید این مردم ناامید شود.
-تعطیل کنندگان پارک نفت که می توانست نفس دهنده شهر زخمی‌مان باشد نه تنها تنبیه نشدند گویا قرار است به لطف حمایت مسئولین تشویق شوند و آنانی که کمک می کردند دلزده شدند و آنانکه بیت المال را حیف کردند در برابر چشمان شما و نهادهای نظارتی به ریش مردم میخندند.
-قطعات محور گچساران و گناوه کاملاً تعطیل هستند. یقین دارم جنابعالی فرصتی نداشتید از این محورها بازدید کنید ولی اگر عید امسال کرونایی در کار نباشد فاجعه تردد این محور بیداد خواهد کرد و اگرچه این روزها کارگران سختکوش نفت در این جاده ها عذاب می‌بینند… امید مردم این بود که این سالها مردمان مرکزی ایران برای رسیدن به بنادر جنوبی از این خطه عبور کنند که این آرزوهای در دسترس به یاس تبدیل می شود.
-مجتمع فرهنگی و هنری در حال ساخت تعطیل است و گویا هنرمندان شهرمان باید آرزوی دسترسی به یک مجموعه زیبا را به بینهایت بسپارند.
-طرحهای آبرسانی به خان احمد، امامزاده جعفر، دشت مور، لیشتر، دیل، آرو، باشت، نیمدور و باباکلان هم تعطیل و یا لنگان لنگان درجا می زنند. آبرسانی روستاهای باشت از شاهبهرام فراموش شد و گویا آغاز این طرح یک خواب بود و رویا…
-جاده و خدمت رسانی به پیچاب و هزیم و میونه به خواب زمستانی و کما رفتند.

   
-رینگ بافت فرسوده شهر دوگنبدان مثلاً کار میکند تا به ظاهر تعطیل نباشد.
-محله زیبای سادات دوگنبدان حتی آشغالهایش هم جمع نمی‌شود!
-بهسازی جاده قدیم مجموعه روستاهای لیشتر هم که ماند تا مردم آنجا فکر کنند این وعده پوج بود.
-اگرچه امیدوارم تا قبل از پایان دولت بیمارستان نرگسی به بهره برداری برسد ولی بی‌توجهی به هدف طرح یعنی بیمارستان تخصصی و انتقال بیمارستان شهید رجایی به بیمارستان جدید یعنی هیچ…
-بیمارستان باشت فقط یک درمانگاه بزرگتر شده است…

  

-تسطیح محل ساخت اورژانس باباکلان هم رنگ قدیمی به خود گرفته است…
-اکثریت قریب به اتفاق مدارس در حال ساخت که همگی قرار بود امسال به بهره برداری برسند تعطیل هستند.
جاده خیرآباد به دهدشت شروع نشده است تا اینگونه نباشد که فقط محور دوگنبدان به خیرآباد چهاربانده باشد…
از پروژه های ریز و کوچک چیزی نمی‌گویم چرا که وقتی دیدم تخصیص اعتبارات عمرانی استانی حوزه گچساران و باشت با امضا معاون عمرانی جنابعالی و رییس سازمان برنامه و بودجه استان نصف تخصیص استان است فهمیدم همه چیز پول نیست و انصاف هم چیز خوبیست.
   
جناب استاندار؛
اینکه یک گروهی از مرکز در کنار عده‌ای تلاش کردند این موتور را بخوابانند و در روستا و در شهر و خانه به خانه جولان می‌دهند و فکر مردم را به موضوعات حاشیه ای مشغول می‌کنند گله ای نیست ولی من می‌توانم گله کنم که چرا فرودگاه گچساران فقط محل ترانزیت عبور مسئولین شده است…
من می‌توانم گله کنم که چرا در شرایطی که در یک روز و در چند تشییع جنازه حدود ۳-۴ هزار نفر یکجا و بدون هیچ پروتکل بهداشتی در قبرستان حضور دارند و هیچ صدایی بلند نمی‌شود ولی یک موتورسواری در فضای باز، چون یک نام و یک عکس روی پوستر این مسابقه بود (و البته علیرغم داشتن مجوز رسمی) می‌شود موضوع اصلی شهرمان در صورتیکه تنها شادی جوانان ما در شرایط سخت اقتصادی همین موضوعات است و بس…

فکر نمی‌کردم حرفی که قبلاً زدم “چراغ‌های جاده گچساران خاموش شود، کسی نیست روشنش کند” به این زودی به نتیجه برسد.
جناب آقای استاندار؛
اگرچه چند صباحی دیگر مردم فهیم گچساران و باشت مجدداً موتور و چراغ‌ها را روشن می‌کنند و راه را ادامه خواهند داد، ولی عاجزانه خواهشمندم بنا به وظیفه قانونی خود نگذارید در ماه‌های آخر دولت این اتفاق‌های بد در ذهن مردم به یادگار بماند.
غلامرضا تاج‌گردون
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
چراغ های جاده گچساران به دستور خود شما خاموش میشن چون پیمانکارش آقای عارف امینی برادر داماد عزیز شما هستن.ماه پشت ابر نمیمونه آقای تاج !!
Iran, Islamic Republic of
عجب یعنی پیمانکار همه طرح ها یک نفر است؟ تونل دیل که دست شرکت حرا هست
فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون. واقعاً در این چندماهی که نیست گچساران بیابون شده.
شک نکن که انتخابات آینده از آن تو خواهد بود چرا که مردم گچساران و باشت راه رو به خوبی پیدا کرده اند و به همین خاطره که سه دوره متوالی انتخابت کرده اند.
از خدا بترسید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کلانتری که تنها استانداری بوده که تا حدود زیادی جلوی باج خواهی های غلامرضا تاجگردون را گرفت.
فراموش نکنیم که چه مصیبت هایی از ناحیه تاجگردون و با تبعیض و بی عدالتی بر استان و استانداران و مدیران استان و شهرستانها تحمیل کرد. هنوز هم دست بردار نیست.
واقع بین و خداترس
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلوم هست که انتقاد از برنامه موتورسواریش باعث این نامه نگاری شده و الا کمترین درکی از درد مردم ندارد. و در همه این پروژه ها فقط منافع خودش و پیمانکاران وابسته براش مهم بود برخی از این پروژه های دهن پر کن هم فقط جنبه شو و تبلیغ توخالی داشت که تا صد سال دیگه هم به نتیجه نمی رسد.
Iran, Islamic Republic of
وووی باز اومدی خودتو نشون بدی
بابا تو برو سوار موتورت شو چکار مردم گچساران داری
باور کن تو فقط شیفته دیده شدن هستی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ایشون به اندازه کافی رخ نمایان کردن، تفکرات امسال مثل شما
احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام....این سوالات را باید خود حضرتعالی جواب بدهی و دولت بی تدبیر ،نا امید که این بلاها را بر سر مردم آورده اند ....گرانی های لجام گسیخته، بی عدالتی ها و دهها مورد دیگر که خود بهتر می دانید و البته این نامه نوعی پیش انداختن هست که جنابتان پس نیفتد..درک می کنیم....در ضمن چند صباحی دیگر که فرمودی عددی از این قافله بی تدبیر را مردم نخواهند گذاشت که شما ببینید و البته تکلیف گچساران هم تقریبا روشن هست و این دست و پا زدن ها نوعی دست و پا زدن برای غرق نشدن هست که البته فایده ندارد....با تشکر
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکترررررتاجگردون
شمارا با ما کاری نیست کلاهتو بچسپ باد نبرش
طوفان در راهههههههه
انصاف
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد تکرار نشدنی
علی
Iran, Islamic Republic of
// نابود کردن گچساران رو واگذارت به خدا تاجگردون ول نکرد تا چوب اختلاف آنها را مردم گچساران که پس از سال‌ها تکان خورده بود نابود کنن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شومن بازیهای جناب تاجگردون تمومی نداره.
آخه با چه زبانی مردم نه بگن به رانت و رانتخواری.
برای اینکه بگه من هم هستم مرتب یه شلوغ کاری می کنه در حالیکه هر آدم عاقلی می دونه که حنای تاجگردون دیگه رنگی نداره و همه انتظار محاکمه اش را می کشند.
فرزند اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون
طبق عادت معمول و مآلوف در سخنان خودستایانه شما باز ریشه های همیشگی فریبکاری و تظاهر و ریاکاری و منفعت طلبی و بزرگنمایی و منفی بافی مشهود است
از بویراحمد گرمسیری نام میبرید در حالی که بیشترین جفا را به نیرو‌های نخبه و توانمند بویراحمد و دنا کردید.
مدیران ناتوان و بی تجربه و بی تخصصی در رآس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تأمین اجتماعی و اداره کار و خدمات درمانی و علوم پزشکی و استانداری و.... بکار گماشتید تا اهداف منطقه ای و قومیتی شما را دنبال کنند در حالی که این مدیران هیچ جایگاه و مقبولیتی حتی در گچساران و باشت هم نداشتند چه برسد به کل استان؟؟!!!
اینجا اصلاح طلب بودید و د تهران معتدل و در قم اصولگرا و.....
جایگاه دروغین این چند سال شما به خاطر کمیسیون بودجه‌ای بود که در آن لنگر انداخته بودید و تقسیم سلیقه ای می‌کردید
جناب تاجگردون:
بروید.... بروید در جایی که کسی شما را نبیند
با هیچکس روراست نبوده و نیستید حتی خود جنابتان؟؟؟
شما باید به خیلی‌ ها پاسخ بدهید
تا خدا چه خواهد....
Faryad
United States
درود ... دوست عزیز دست از خودزنی بردارید! همسو با قدرت پرستان و عده‌ای سیاستمدار طماعِ رده بالای حکومتی شده اید و طرح دست عده ای که فقط هدفشان از کسب قدرت، توزیع صندلی های مدیریتی شهرستان « فقط و فقط » می‌بوده و هست! ما و شمای گچسارانی که خواب حتی یک مدیر کل و عامل را تا قبل از دکتر تاجگردون می‌دیدیم...و به لطف ایشان اگر نگویم تماما حدود نود درصد مدیران کل باید از فیلتر شما گچسارانی ها می‌گذشت! انصافاً طی سالهای اخیر و قبل از ایشان مگر شعار حیا کن رها کن برادران فهیم را نمی‌دادید! دنیا و استکبار چشم ترقی ایران را نداشته و ندارد... و متاسفانه طی خودزنی های سیاسی که به عین دیدید ما از نماینده قانونی با هشتاد درصد آراء ماخوذه، بدون اثبات جرم شهر محروم شدیم و جوانان و خانواده هایی که درهمین اثنای بی صاحبی شهرستان بی نان شدند! نمی‌گویم ایشان مقدس هستند! چرا که دنیا دنیای نسبیت است،مطلق در دنیای ما بی معنی است .. همه نواقصی دارند،منتها مزایای کسی اگر بیشتر بود لطفاً حق بجانب دهید ...چه کسی فنی تر ،ناطق تر و ولایتمدارتر از ایشان را داریم تا ما پشت او باشیم! لطفاً در بیان کلام مغلطه نفرمایید و چیزی که تحقیق و تفحص شد، اثبات نشد و نشده را با احترام برخورد کنید... ولله من رای نداده و نمیدهم ، منتها آلت دست نمیشوم! جوانم و باز میگویم که در صحنه مبارزه برنده اگر بودید پهلوان و چنانکه بازنده شدید باشرف باشید و به نظرات مردم شهر احترام بگذارید...
امیدوارم اگر خدایی که به بزرگی و کراماتش معتقدم در میدان حق و عمل حق را به حق دار برساند!
در پایان شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو خدمت عزیزان تسلیت عرض میکنم ...
بویراحمد آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا و اصلاحات همه نیروهای انقلاب ، خادمین این مملکت و هدف نهایی یکی ؛ تاجگردون گرایش به اصلاحات داشت و سخنرانی ایشان برا روحانی بیانگر آن بود و این دلیل نمیشه اگه کسی اصلاحاتی بود ریشه ی اصولگرا را بزنه و یا برعکس ، این که با همه ی جناح ها خوب بود یکی از بزرگترین حسن های ایشون ونشان از بزرگی ایشون بود چون در عین قدرت و مسئولیتش با جناح های دیگر همکاری می کرد که حقوق هیچ جناحی ضایع نشود ؛ شما نمی دانم چه جناحی هستید .تاجگردون با اصلاحات بود و اصولگرا را هم درک می کرد ایشون باید این کارو می کرد ؛ مگر فقط رئیس کمیسیون بودجه ی اصلاحات بود ؟! . متاسفم برا فکر خرابتون.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب اقای دکتر تاجگردون
تذکرات جنابعالی بجا و درست بوده اما انتظار نداشته باشید مثل سالهای گذشته طرحهای گچساران و باشت ادامه داشته باشند چون ان موقع جنابعالی از توان خود استفاده می کردید و برای طرحهای عمرانی استان بودجه تخصیص می دادید ان بودجه ها و تخصیصها از توانمندی جنابعالی بوده نه جناب استاندار و معاون عمرانی و مدیران کم توان و ضعیف
جناب اقای تاجگردون
ان موقع وقتی مدیران متوجه حضور جنابعالی در گچساران می شدند از شب قبل از ورود جنابعالی در شهرستان گچساران حضور داشتند اما حالا نه مدیری به ان شهرستان می اید و نه بودجه ای تخصیص داده می شود
کاش استاندار محترم می فرمودند بعد از رد اعتبارنامه جنابعالی در مجلس انقلابی تا کنون چند مرتبه در ان دو شهرستان حضور داشته اند
شاید فقط به عنوان رهگذر از کمربندی گچساران گذر کرده باشند والا فکر نکنم به گچساران تشریف اورده باشند
ضمنا انتظار نداشته باشید در این دولت کاری انجام بگیرد
محمودی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج غلام مرد عمل
دکتر تاجگردون عزیز نیاز بود چند صباحی نباشید تا کار و عمل و دلسوزی حضرتعالی در این چند سال با تعطیلی این چند ماه برای عموم اشکار شود انقدر پروژه فعال کردین که به گچساران لقب فار ۱۳ پارس جنوبی گفتند ولی امروز باید از خدا بی خبران اگر وجدان بیدار داشته باشند در مقابل مردم با این وضع و شهر به خواب رفته شرمسار باشند ولی افسوس که وجدانی نیست .
Iran, Islamic Republic of
درود بر غلام رضا کاش غلامی دیگری میامد
آه مظلوم
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون . هرچه می خواهی ببر امانبر نان کسی بیمارستان بی بی حکیمه (س)گچساران اسفند ۹۶
خدا خودت که تاوان پس میدی..
. روح الله
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون و رحیمی فرماندار. حق خانم ناهید جعفری رو خوردن
تو بانک کشاورزی گچساران تو آزمون استخدامی رسمی نفر اول. نمره اول شد ولی با پارتی بازی این دونفر کس دیگری رفت جاش که نه رحیمی بدرد فرماندار میخورد و نه تاج نماینده
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند که غلامرضا خان تاجگردون چه تبعیض ها در حق برخی نخبگانی که مخاالفش بودند روا داشت. و برای منافع خودش چه ظلم ها کرد. انشاالله هم در این دنیا و هم اون دنیا تاوان سنگینی خواهد داد.
بویراحمد گرمسیر آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون معمار و امیرکبیر گچساران بود؛ تاریخ گچساران نه از قبل و نه در آینده مثل ایشان نخواهد دید .
درود خدا بر شما باد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نکنید همشهری گرامی،//.تقدیر این است که این شهر به خاطر مردمان بی عرضه ای که دارد،حالا حالاها از تمام امکانات محروم باشد.چون مردم این دو شهر،افرادی رو که لیاقت نداشته و ندارند رو به مجلس میفرستند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
د پاته نینی و سی تهران😅.از بس ساحلی باشت رو با آب معدنی پر کردی.دیگه نوبت بقیه کارات هست
Iran, Islamic Republic of
آخ .استاندار که از پروژه و این چیز ها خبری ندارد ، روزی که فرزندان شایسته و ملی استان و بی نظیر در تاریخ اجرایی استان یا به قولی غول های قدرتمند عمرانی وتوسعه و قدرت ( تاج گردون، زارعی، عدل هاشمی ) با ....کنار گذاشته شدند و از طرفی استانداری که آشنایی با توسعه و کار نداشت نتیجه را باید در تعطیلی دید
Iran, Islamic Republic of
جناب خان باید تاوان این همه ظلم به مردم فقیر را پس بدی در ضمن بگو برقهای دوبانده طرح ملی گچساران به باشت را روشن کن و به پیمانکاران ... وای به روزی که اسرار عیان شود
Iran, Islamic Republic of
آخه مردحسابی توکی میخای ول کنی خودتومسخره کردی میبینی که کسی تحویلت نمیگیره
آیدا
Iran, Islamic Republic of
تا ابد در تاریخ گچساران نامت به نیکی یاد خواهد شد
عادل
Iran, Islamic Republic of
سلام به منتقدین اقای دکتر تاج گردون. به شما حق میدهم که سخن خارج از حق بیان کنید زیرا عده ای از شما از توان ایشان در کمک به استان خبر نداشته و عده ای هم همیشه منکر حق بوده اید لطفا سری به ادارات مهم استانمانند دانشگاه پیام نور و دانشگاه یاسوج و برنامه و بودجه و.. بزنید تا بفهمید ایشان چه بودجه های کلانی به استان می اوردند یاد ان پولها بخیر.
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون اگر مجتمع فرهنگی هنری گچساران تعطیله به لطف رئیس فرهنگ و ارشاد گچساران و مدیر کل ارشاد هست که هر دو منتصبین شمایند و از قضا داماد و برادر زن هم هستند و این روزها حتی از حق الزحمه ی جشنواره های هنری و تئاتر هم چشم نمی پوشند و همراه خواهر زاده ها و دامادها حسابی مشغول هستند.
Iran, Islamic Republic of
من گچسارانی نیستم
کهگیلویه ای هستم
کار ی به جریانات سیاسی هم ندارم
مرید جناب تاحگردون هم نیستم
اما مقایسه که میکنم میبینم تاجگردون برای مردم شهرش خیلی کار کرده است
گچساران فعلی قابل قیاس با هیچ جای استان نیست و این را مرهون تلاشهای تاجگردون است
نکته ی دیگر هیچ کدام از رقیبان تاجگردون به پای توانمندی های تاجگردون نمیرسند
ادم باید انصاف داشته باشد.
در نهایت قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری...
منتقدین به صورت تفریحی سری به دیگر حوزه های انتخابی استان بزنند و کارهای نمایندگان دیگر را با تاجگردون قیاس کنند...اگر تاجگردون به اطرافیانش بها داده است این ایراد بر تاجگردون وارد نیست چون خود شما هم در قدرت باشید همین کار را خواهید کرد
از طرفی این ایراد به ساختار مدیریت کشور برمیگردد نه جناب تاجگردون.
Iran, Islamic Republic of
خداعمرباعزت به شما دهد ای مرد بزرگ ۰چه گویم گچساران۰
Iran, Islamic Republic of
درود
جناب تاجگردون اگر شما هم به جایی لجاجت با مخالفانتان،انسانهایه شایسته را در سطح شهرستان به کار میگرفتید ا،امروز اینگونه بر سر مردم شهر نمیاوردند مخالفان .اگر به جایه خاله و عمه و برادر و ..کسانی را مسول جوابگویی به مردم گذاشته بودید که مشکلات مردم را حل کنند،امروز شاهد .یه قدرت حسینی و اطرافیانش نمیبودند مردم این شهر.بله خود کرده را تدبیر نیست.این چماق نادانیه شما بود که به جایه فرود آمدن بر سر مشکلات،بر سر مردم این دو شهرستان فرود آمد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
سلام و عرض ادب به همه مخاطبهای که این متن را می خوانند.
آقای تاجگردون مگه این دولت شما چه گلی به سر مردم زده که تا العان خاطره خوبی در ذهن مردم ازش مونده باشه، که آقای استاندار بخواد در این روزهای پایانی دولت خاطره بد ازش توی ذهن مردم بجا بگذاره ، امسال تو باعث بدبختی مردم شده که با هزارها هزار وارد صحنه انتخابات شدید،و با این دولت بی تدبیر معیشت مردم رو توی شکم بچه‌های خودتون کردید،با این همه شما و امسال شما میگید خاطره بد توی ذهن مردم نمونه، خودتون.... هستی آقای تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
استان بی پدر شد با نبود تاج
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ارادت به همشهری ها هم ولایتی های عزیز
با یک طرح سوال میتوان به خیلی چیز دست یافت
جناب آقای تاجگردون وقتی رد صلاحیت شد به قول خودش همه مدارک پاپوش بوده ، نتوانسته‌اند مظلومیت و بی گناهی حق شخصی خود را ثابت کند، چگونه می خواهد از حق حوزه انتخابیه باشت و گچساران داخل مجلس دفاع کنه؟
پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

جو بايدن روز چهارشنبه در نخستين سخنراني پس از به دست گرفتن قدرت، افزود: اين روز امريكا،...
احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

دادسرای تهران گفت: پرونده قضایی وزیر ارتباطات با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ...
دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

اسفندماه 97 در روزنامه شهروند گزارشی درباره ننشستن علی دایی کنار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ...
1