تاریخ انتشار
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۸
کد مطلب : ۴۲۹۷۶۴
مسابقه موتور سواری گچساران در شرایط کرونایی برگزار شد

پرچم تاجگردون در پروبالی پایین نیامد / 1400 سرنوشت پیست موتور سواری را دارد؟

۲۵
۱
پرچم تاجگردون در پروبالی پایین نیامد / 1400 سرنوشت پیست موتور سواری را دارد؟
کبنا ؛مسابقه موتور سواری در پیست شهید سلیمانی (پروبالی) شهرستان گچساران برگزار شد. غلامرضا تاجگردون تبلیغات زمان برگزاری این مسابقه پرطرفدار را روی استوری اینستای خود گذاشت، مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در جلسه ستاد کرونای گچساران از برگزاری این مسابقه انتقاد کرد، هر چند برخی رسانه‌ها انگیزه ظفری را سیاسی عنوان می‌کردند. شهردار دوگنبدان اظهار داشت: «چطور می‌شود با توجه به شرایط وضعیت کرونا، مسابقه موتور سواری در گچساران برگزار می‌شود؟ که این موضوع جای تعجب است. اگر شرایط و وضعیت کرونا خوب است باید برای همه خوب باشد و اگر وضعیت کرونایی بد است باید برای همه بد باشد و تجمع و برگزاری مراسمات و برنامه‌ها و… باید برای همه یکسان باشد.
   
شهردار دوگنبدان برگزاری این مسابقه را تبعیض آمیز می‌دانست، علی خوان پایه فرماندار گچساران ظاهراً حرف‌های شهردار دوگنبدان را تأیید کرد و از برگزاری مسابقه موتور سواری جنوب کشور در گچساران اظهار بی اطلاعی کرد و اظهار داشت: «هیچ گونه هماهنگی با فرمانداری گچساران در خصوص برگزاری این مسابقه صورت نگرفته است که متولیان برگزاری این مسابقه باید از ستاد کرونا و مسئولان بهداشت و درمان گچساران گچساران مجوز دریافت کنند.»
رسانه‌های گچساران از زبان علی خوان پایه فرماندار گچساران نقل و قول می‌کنند که «این موضوع در ستاد کرونا شهرستان گچساران مطرح شد و در آن جلسه با توجه به وضعیت کرونا در گچساران اعلام شد که مجوز داده نخواهد شد و مانیز تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم.»
 خوانپایه تاکید کرد: «بر همین اساس به رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران اعلام کرده‌ایم که این مسابقه نباید برگزار شود و روز جمعه نیز این مسابقه برگزار نخواهد شد.»
فریدون عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران نیز در گفت و گو با برخی رسانه‌ها برگزاری این جشنواره را منطقی ندانست و اظهار داشت: «هیچ هماهنگی با اداره ورزش و جوانان گچساران صورت نگرفته و فرماندار گچساران به عنوان رئیس شورای تأمین با این موضوع مخالفت کرده است.»
در حالی که عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران اینگونه می‌گفت، در فضای مجازی نامه‌های فریدون عبدالخانی به گناوه، بوشهر، خوزستان و فارس در خصوص برگزاری این مسابقه پخش شد که این دوگانگی در حرف مسئولان این ابهام را تقویت می‌کند که قدرتی فراتر از مسئولان گچساران تصمیم گیر است. روز جمعه مسابقه بزرگ موتورسواری در «پروبالی» گچساران برگزار شد. برخی از رسانه مطرح می‌کردند که با تدبیر شورای تأمین این مسابقه در نهایت آرامش برگزار شد.
   
رسانه‌های نزدیک به سید قدرت حسینی تلاش داشتند که با ایجاد فضاسازی جلوی برگزاری این مسابقه را بگیرند، تلاش این رسانه‌ها و شهردار دوگنبدان نتیجه نداد، استوری غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت همچنان خبر از برگزار می‌داد و نهایتاً روز جمعه این مسابقه برگزار شد و آنگونه که در فضای مجازی آمده بود این مسابقات در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گرفت. به نظر می‌رسد، نامه‌ای که به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص نوشته شده است، نتیجه‌ای در بر نداشته باشد. دست اندرکاران برگزاری این مسابقه چه مسیری را طی کرده‌اند تا توانسته‌اند مسابقه بزرگ موتورسواری گچساران را در این شرایط کرونایی برگزار کنند، مشخص نیست! اظهار بی اطلاعی فرماندار و سایر مسئولان هم جالب است. برگزاری این مسابقه چه با هماهنگی بوده و یا بدون هماهنگی، غلامرضا تاجگردون پرچمش را در پیست شهید سلیمانی (پروبالی) بالا گرفت و او را پایین نیاورد. انتخابات میاندوره گچساران و باشت 1400 شاید سرنوشتی همچون این پیست موتورسواری داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مسولین بی کفایت باید خودشان بروند این اقا اصلا به فکر مردم نیست مسولین باید فکری به حال مردم کنند لعنت بر پول ریاست و قدرت
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شما چه ساده هستیت هم شهردار هم فرماندار هم رئیس ورزش شهرستان دستشون
Iran, Islamic Republic of
بعنوان کسی که 30 سال است غلامرضا تاجگردون را می شناسم شهادت می دهم... آنچه بوده خواست خودش و منفعت خودش و اطرافیان وابسته اش و در این بین بیچاره مردم ساده دل
خدا را شکر که تا حد زیادی دیگه برای همه دستش رو شده. و انشاالله برایش روزهای بدتری در راه است
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست میگی
یا حق
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا با شناختی که من هم از نزدیک از رفتار و منش دارم جز منافع خودش هیچ حقی را به رسمیت نمی شناسه و برای منفعت شخصی و پارتی بازی و تبعیض هرکسی که سد راهش بود را با انواع ترفندها و با اهرم قدرت کمیسیون بودجه از سر راه بر می داشت. و هر کسی که تسلیم و حلقه به گوش بود انتصاب و ارتقاش می داد.
اما خداوند جای حقی نشسته چه در این دنیا و چه در آخرت یقینا حسابرسی خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
سلهاست نظر یه شخص(تاج) بر این مردم مظلوم تحمیل میشود.
United Arab Emirates
جالبه بعدهم میگه من هیچ تخلفی نداشتم توعمرم. انگار تخلف و سواستفاده کردن شاخ و دم داره
Iran, Islamic Republic of
پرچمش بالا نرفته دراین مقطع حساس کرونایی بی قانونی کرده است .
Iran, Islamic Republic of
پرچمش بالا نیاده بلکه دراین مقطع حساس کرونایی بی قانونی کرده است.
Iran, Islamic Republic of
شهردار گچساران نمیبینه که کاندیدها چه لشکرکشی در شهر راه انداختند وداره به یه مسابقه که توفضای باز برگزارمیشه گیر داده توخودت هرشب درمحیط های بسته خانه های مردم چندبرابر این جمعیت جلسه میزاری
Iran, Islamic Republic of
ای بنازم تاجگردونه
خدا دونه همتو اندازه یه انگشتش چی وتو ساخته نیابو.
یک ماه تمام کل مجلس و ملت افتان دنبالش تا تونسن غیر قانونی از نمایندگی کننش ودر
در واقع منتخب مردم را اخراج و به آرا مردم خیانت کردند
که انشاالله خدا روتونه سیاه کنه
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر دکتر زاکانی عزیز و همراهان عدالتخواهش که دفع شر کردند از مجلس و کشور. آنچنان ریشه دوانده بود و جا خوش کرده بوده و نوچه پرورانده بود که فکرش را هم نمی کرد اینچنین تاج و تختش وازگون شود.
Iran, Islamic Republic of
ازشورای محترم نگهبان درخواست داریم همین روزها به حسبنی وتاجگردون اعلام کنند صلاح نیست درانتخابات کاندید بشیدوقتی برای یک مسابقه که به درخواست جوانان وبرای آمادگی برگزارمیشه ابنقدر حساسبت نشان میدن وای به هفته اول انتخابات ونتیجه بدتر ازشب انتخابات دوم اسفند بشه.با خمان جعفری ورحیمی ومحمدپور ویه قشقایی برکزاربشه
Iran, Islamic Republic of
ایالت خودمختار تاج،دست بردارید از سر این مردم.
انصاف
Iran, Islamic Republic of
عبور از تاجگردون توهین و قدرنشناسی نیست اما پافشاری تاجگردون برای انحصارطلبی خانوادگی مجلس، بدون دره ای تردید توهین به شعور مردم است...تاجگردون اجازه دهد پای دیگران به مجلس باز شود و به عنوان یک مشاور کنار ایشان باشد.و از رابطه های متعدد خویش نیز استفاده کند...نباید تیم جناب تاجگردون سعی کنند با موتور، اسب سواری، لباس لری و ترکی پوشیدن، عکس با تفنگ ، عکس با چهارتا پیرزن و پیرمرد و مظلوم نمایی با چهار کلیپ و اهنگ‌ لری حماسی و احساسی، شعور مردم را قربانی شور و احساسات گردد....از اینده بترسید‌‌..دنیا دار مکافات خواهد بود....
بیات .بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب با انصاف ،اول اینکه تاجگردون نیاز به تبلیغ ندارد و نه تنها استان بلکه کل کشور ایشون رو میشناسن ؛ حضور بین مردم نشان انحصارطلبی و توهین به شعور مردم نیست بلکه نشان از مردم داری ایشان است ،
انتخابات آزاد است ( انتصابی نیست) ایشونن هم مثل بقیه ی مسئولین کشور به وظیفه ی شرعی خود عمل می کند ، این مردم هستن که به دلیل خدماتش او رو دوست دارن . تاجگردون پای کدوم جوانان رو غل و زنجیر کرده یا مانع پیشرفت شون شده ؟
شما هم مثل خاله پیرزنان آه نکشید، شرکت در انتخابات دار مکافات ندارد.
اگر تیغ عالم بجنبد زجای
نبرد رگی تا نخواهد خدای.
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافق
شبکه
Iran, Islamic Republic of
اقای جمالی معاون استاندار اگه رو حرفش وایمیستاد و مدیر شبکه گچسارانو عوض میکرد اینچنین اتفاقاتی نمی افتاد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای قلم که تا جایی ارزش آن پایین آمده است که هر بیسواد و بی سروپا و مزدور مواجب بگیری/ هم آن را به دست می گیرد مرتیکه مزدور اگر بری ..... بهتر از خبرنگاری است.
United Arab Emirates
چهار راه فرمانداری قدیم سرنوشت تو خواهد شد آیا
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
در گچساران حکمران مطلق تاج است ،کور شود ان کسی که نتوان دید .
عدالت، آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
جناب به قول خودت انصاف !
تاجگردون پای چه کسی رو برا ورود به مجلس بسته !؟ اگه تاجگردون می تونست جلوی ورود کسی رو بگیره جلو ورود خودش با ۷۰درصد رای مردم را نمی گرفتن؛ شماها می گین تاجگردون حق دوچرخه سواری هم نداره، آیا این انصاف تان است!؟ ایقدر تنگ نظر نباشین ، فکر کنم کم کم روزی برسه که می گین تاجگردون زیاد داره از هوای گچساران تنفس می کنه باید یه خورده نای ش رو تنگ یا راه بینیش رو ببنده و فقط از دهان تنفس کنه .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر مطابق موازین عدل الهی به حساب تاجگردون رسیدگی بشه خواهید دید که اجازه نفس کشیدن را نخواهد داشت!
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به تاریخ پیوست و از هر کسی حمایت کند بجایی نمی رسد این خط و این هم نشون.
باشت
Iran, Islamic Republic of
پرچم تاج همیشه بالاست......
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
1