کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسابقه موتور سواری گچساران در شرایط کرونایی برگزار شد

پرچم تاجگردون در پروبالی پایین نیامد / 1400 سرنوشت پیست موتور سواری را دارد؟

27 دی 1399 ساعت 2:18

دست اندرکاران برگزاری این مسابقه چه مسیری را طی کرده‌اند تا توانسته‌اند مسابقه بزرگ موتورسواری گچساران را در این شرایط کرونایی برگزار کنند، مشخص نیست! اظهار بی اطلاعی فرماندار و سایر مسئولان هم جالب است. برگزاری این مسابقه چه با هماهنگی بوده و یا بدون هماهنگی، غلامرضا تاجگردون پرچمش را در پیست شهید سلیمانی (پروبالی) بالا گرفت و او را پایین نیاورد. انتخابات میاندوره گچساران و باشت 1400 شاید سرنوشتی همچون این پیست موتورسواری داشته باشد.


مسابقه موتور سواری در پیست شهید سلیمانی (پروبالی) شهرستان گچساران برگزار شد. غلامرضا تاجگردون تبلیغات زمان برگزاری این مسابقه پرطرفدار را روی استوری اینستای خود گذاشت، مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در جلسه ستاد کرونای گچساران از برگزاری این مسابقه انتقاد کرد، هر چند برخی رسانه‌ها انگیزه ظفری را سیاسی عنوان می‌کردند. شهردار دوگنبدان اظهار داشت: «چطور می‌شود با توجه به شرایط وضعیت کرونا، مسابقه موتور سواری در گچساران برگزار می‌شود؟ که این موضوع جای تعجب است. اگر شرایط و وضعیت کرونا خوب است باید برای همه خوب باشد و اگر وضعیت کرونایی بد است باید برای همه بد باشد و تجمع و برگزاری مراسمات و برنامه‌ها و… باید برای همه یکسان باشد.
   
شهردار دوگنبدان برگزاری این مسابقه را تبعیض آمیز می‌دانست، علی خوان پایه فرماندار گچساران ظاهراً حرف‌های شهردار دوگنبدان را تأیید کرد و از برگزاری مسابقه موتور سواری جنوب کشور در گچساران اظهار بی اطلاعی کرد و اظهار داشت: «هیچ گونه هماهنگی با فرمانداری گچساران در خصوص برگزاری این مسابقه صورت نگرفته است که متولیان برگزاری این مسابقه باید از ستاد کرونا و مسئولان بهداشت و درمان گچساران گچساران مجوز دریافت کنند.»
رسانه‌های گچساران از زبان علی خوان پایه فرماندار گچساران نقل و قول می‌کنند که «این موضوع در ستاد کرونا شهرستان گچساران مطرح شد و در آن جلسه با توجه به وضعیت کرونا در گچساران اعلام شد که مجوز داده نخواهد شد و مانیز تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم.»
 خوانپایه تاکید کرد: «بر همین اساس به رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران اعلام کرده‌ایم که این مسابقه نباید برگزار شود و روز جمعه نیز این مسابقه برگزار نخواهد شد.»
فریدون عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران نیز در گفت و گو با برخی رسانه‌ها برگزاری این جشنواره را منطقی ندانست و اظهار داشت: «هیچ هماهنگی با اداره ورزش و جوانان گچساران صورت نگرفته و فرماندار گچساران به عنوان رئیس شورای تأمین با این موضوع مخالفت کرده است.»
در حالی که عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران اینگونه می‌گفت، در فضای مجازی نامه‌های فریدون عبدالخانی به گناوه، بوشهر، خوزستان و فارس در خصوص برگزاری این مسابقه پخش شد که این دوگانگی در حرف مسئولان این ابهام را تقویت می‌کند که قدرتی فراتر از مسئولان گچساران تصمیم گیر است. روز جمعه مسابقه بزرگ موتورسواری در «پروبالی» گچساران برگزار شد. برخی از رسانه مطرح می‌کردند که با تدبیر شورای تأمین این مسابقه در نهایت آرامش برگزار شد.
   
رسانه‌های نزدیک به سید قدرت حسینی تلاش داشتند که با ایجاد فضاسازی جلوی برگزاری این مسابقه را بگیرند، تلاش این رسانه‌ها و شهردار دوگنبدان نتیجه نداد، استوری غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت همچنان خبر از برگزار می‌داد و نهایتاً روز جمعه این مسابقه برگزار شد و آنگونه که در فضای مجازی آمده بود این مسابقات در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گرفت. به نظر می‌رسد، نامه‌ای که به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص نوشته شده است، نتیجه‌ای در بر نداشته باشد. دست اندرکاران برگزاری این مسابقه چه مسیری را طی کرده‌اند تا توانسته‌اند مسابقه بزرگ موتورسواری گچساران را در این شرایط کرونایی برگزار کنند، مشخص نیست! اظهار بی اطلاعی فرماندار و سایر مسئولان هم جالب است. برگزاری این مسابقه چه با هماهنگی بوده و یا بدون هماهنگی، غلامرضا تاجگردون پرچمش را در پیست شهید سلیمانی (پروبالی) بالا گرفت و او را پایین نیاورد. انتخابات میاندوره گچساران و باشت 1400 شاید سرنوشتی همچون این پیست موتورسواری داشته باشد.


کد مطلب: 429764

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429764/پرچم-تاجگردون-پروبالی-پایین-نیامد-1400-سرنوشت-پیست-موتور-سواری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1