کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شامگاه چهارشنبه 24 دی‌ماه؛

علی‌محمد احمدی بر اثر کرونا درگذشت + پیام تسلیت مسئولان

25 دی 1399 ساعت 18:52

یک نماینده اسبق مجلس بر اثر کرونا درگذشت.


شامگاه چهارشنبه 24 دی‌ماه 1399، دکتر علی‌محمد احمدی نماینده ادوار سوم و ششم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پی ابتلا به کرونا درگذشت.
به گزارش کبنا، علی‌محمد احمدی (زاده ۱۳۳۵ در الیگودرز)، نماینده دوره‌های سوم و ششم مجلس شورای اسلامی از شهرستان الیگودرز، و رئیس سابق سازمان انرژی‌های نو در سازمان انرژی اتمی ایران است. وی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران دانش‌آموخته شد. وی اولین فارغ‌التحصیل دکترای مدیریت استراتژیک زیر نظر پدر علم مدیریت ایران (پروفسور الوانی) می‌باشد. احمدی از همان ایام دانشگاه به فعالیتهای سیاسی پرداخت تا امروز که از اعضای ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است.
احمدی در ادوار سوم و ششم نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بود.

تسلیت وزیر کار 
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت علی‌محمد احمدی نماینده ادوار سوم و ششم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
در متن پیام محمد شریعتمداری آمده است: درگذشت علی محمد احمدی نماینده سابق و خدوم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی را به خاندان مکرم وی و مردم شریف الیگودرز تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه احدیت برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای عموم بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.
تسلیت استاندار لرستان
سیدموسی خادمی استاندار لرستان نیز ضایعه درگذشت احمدی را به مردم استان لرستان، همکاران و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کرد و از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای وی مسئلت کرد.
 


کد مطلب: 429712

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429712/علی-محمد-احمدی-اثر-کرونا-درگذشت-پیام-تسلیت-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1