تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۴۲۹۴۳۶
رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

مستند "عزیز قلی" برنده جایزه جشنواره بین المللی رسام

۱
۱
مستند "عزیز قلی" برنده جایزه جشنواره بین المللی رسام
کبنا ؛
رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فیلم مستند "عزیز قلی" از تولیدات این مرکز موفق شد در دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام جایزه دوم بخش مستند را از آن خود کند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شریف اسلامی گفت: این مستند به کارگردانی سید جواد هادی اصل، روایت رشادت های عزیز قلی کافیانی رزمنده شجاع دوران دفاع مقدس از منطقه زیلایی استان کهگیلویه بویراحمد است که در همه ۸ سال دفاع مقدس در جبهه های نبردحق علیه باطل حضور فعال داشته و حماسه های بی نظیری طی این سالها از خود به یادگار گذاشته است.
اسلامی بیان کرد: این رزمنده دلاور در ۱۴ عملیات به عنوان نیروی خط شکن و تک تیرانداز حضور بی بدیلی داشته و به  جهت شجاعت و جسارت بالا در نبرد۲ بار مدال شجاعت از دست فرماندهان جنگ از جمله فرمانده وقت سپاه سر لشكر محسن رضایی دریافت كرد .
رئیس حوزه هنری تصریح کرد:مستند عزیزقلی با حمایت حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد و مشارکت سپاه فتح استان توسط سید جوادهادی اصل کارگردان جوان و توانمند هم استانی با هدف ثبت و ضبط گوشه ای از رشادتهای این رزمنده دوران دفاع مقدس به مدت ۳۵ دقیقه تولید شده است .
وی یادآور شد: آئین اختتامیه دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام با موضوع دفاع مقدس و مقاومت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدا مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه ۱۷ دی) با حضور سردار محمد قاسم ناظر معاون هماهنگی و امور استان های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار محمود سزاوار رئیس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد دفاع مقدس، سردار عباس یوسفی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به میزبانی شهرستان آبادان به صورت زنده و از طریق ویدئوکنفراس برگزار شد.
اسلامی افزود:در این دوره از جشنواره ۲۸۰۸اثر از ۱۰۸ کشور و پنج قاره جهان به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ارسال شده بود که از این تعداد دو هزار و ۲۰۸ اثر از کشورهای خارجی و ۶۰۰اثر داخلی بوده است که در پایان آثار کشورهای استرالیا، هند و ایتالیا به همراه ۱۸ استان حائز رتبه شدند.
وی بیان کرد: فیلم مستند عزیز قلی پیش از این به جشنواره سینما حقیقت راه یافته بود و در این جشنواره اکران شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رهگذر
Iran, Islamic Republic of
کاش یک عکس از ایشون می گذاشتید. من هم یک خاطره از ایشون دارم در عملیات والفجر 8 فکر کنم روز دوم بود عراقی ها با نیروی زرهی وافراد پیاده شون تک زدند اینقدر ارپی چی زد که دود از اربی جی بلند شد ودستاش تاول زد.او ومرحوم فضلعلی حسینی باهم بودن وواقعا هر دوتاشون ادم های شجاعی بودن .
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1