تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۴۲۹۲۴۸
با صدور پیامی مطرح شد

هدایت‌خواه: آثار و مکتوبات علامه، مصباح راه همه تشنگان معارف ناب اسلامی است

۲
۱
هدایت‌خواه: آثار و مکتوبات علامه، مصباح راه همه تشنگان معارف ناب اسلامی است
کبنا ؛ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی – اجتماعی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی ضمن تسلیت وفات آیت الله مصباح یزدی، نوشت: «در هنگامه هجمه ایمان سوز ناتوی فرهنگی با طراحی خردمندانه"طرح ولایت" هزاران استاد و دانشجو را برای مقابله با این تهاجم ایمان سوز در دانشگاه‌ها تربیت کرد و با خلوص و شکیبایی و بدون خوف از ملامت ملامتگران کج اندیش در تبیین اندیشه سیاسی اسلام اندیشه‌های وارداتی سکولاریستی را نقد و بی بنیانی آن را برملا نمود و از همین روی همواره مظلومانه مورد خشم و کینه دشمنان قسم‌خورده اسلام و غافلان و کژفکران داخلی بود.»
به گزارش کبنا، متن پیام ستار هدایت خواه به شرح زیر؛
انا لله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثَلُمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَه لَا یسُدُّهَا شَیءٌ إِلَی یوْمِ الْقِیامَه
رحلت عالم مجاهد، اندیشمند بصیر، فیلسوف متخلق؛ سیاست‌ورز ژرف‌اندیش حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و نائب امام زمان عج رهبر عزیز و فرزانه، و همه امت اسلامی بویژه خانواده و فرزندان و شاگردان آن عزیز سفرکرده تسلیت عرض می‌کنیم. آن بزرگمرد عرصه‌های علم و فقاهت، سیاست و تعلیم و تربیت، فلسفه و اخلاق، عمر پربرکت خویش را در راه نشرو ترویج و دفاع خردمندانه از اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) صرف کرد. از سال‌ها پیش از انقلاب ژرف‌اندیشانه آموزه‌های دینی را با بیانی ساده و روان در اختیار جوانان و آحاد جامعه قرار داد و از آغازین روزها و ماه‌های پیروزی انقلاب اسلامی در کنار شهید مظلوم دکتر بهشتی در مناظرات گوناگون از حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی دفاع نمود. و برای پاسداری از اندیشه اصیل اسلامی و کادرسازی فکری و فرهنگی مورد نیاز انقلاب اسلامی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را بنیان نهاد و صدها شاگرد در رشته‌های گوناگون تخصصی تربیت نمود و حلقه اتصال وحدت حوزه و دانشگاه گردید.
  آیت‌الله مصباح یزدی درگذشت + سوابق و زندگی‌نامه - <a href='https://www.kebnanews.ir' target='_blank'>کبنا نیوز</a>
در هنگامه هجمه ایمان سوز ناتوی فرهنگی با طراحی خردمندانه"طرح ولایت" هزاران استاد و دانشجو را برای مقابله با این تهاجم ایمان سوز در دانشگاه‌ها تربیت کرد و با خلوص و شکیبایی و بدون خوف از ملامت ملامتگران کج اندیش در تبیین اندیشه سیاسی اسلام اندیشه‌های وارداتی سکولاریستی را نقد و بی بنیانی آن را برملا نمود و از همین روی همواره مظلومانه مورد خشم و کینه دشمنان قسم‌خورده اسلام و غافلان و کژفکران داخلی بود. آن عزیزی که حقیقتاً و به تصریح مقام عظمای ولایت جای خالی امثال شهید مطهری و علامه طباطبائی را در تبیین و ترویج اندیشه عمیق اسلامی پر نمود ولایت مدارانه در هنگامه فتنه‌ها جزء معدود عالمانی بود که عمارگونه به یاری از ولی امر مسلمین و افشای چهره فتنه گران برخاست و متواضعانه خود را سربازی برای رهبر معظم انقلاب می‌دانست. اینک آثار و مکتوبات پربرکت و شیوا و روان و عمیق و مستدل و اقناعگر ایشان میراث گران‌قدری است که می‌تواند مصباح راه همه تشنگان معارف ناب اسلامی باشد. تقارن ارتحال آن عالم ربانی با سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی بار اندوه امام و امت اسلامی را مضاعف نمود و فقدان این دو بزرگمردی که یکی سردار سرافراز میدان نبرد فرهنگی و دیگری سردار پر آوازه میدان نبرد دفاعی، یکی پاسدار مرزهای عقیدتی و دیگری پاسدار مرزهای امنیتی جامعه اسلامی بود به این زودیها قابل جبران نخواهد بود از خداوند بزرگ برای ایشان علو درجه و حشر با انبیاء و اولیاء و برای امام و امت اسلامی صبر جمیل و قدرت استقامت در راه نورانی‌شان را طلب می نمائیم.
 
 
ستار هدایت خواه
دبیر جبهه فرهنگی – اجتماعی انقلاب اسلامی
استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کامران
Iran, Islamic Republic of
ستار اسمون کو جبهه فرهنگی اجتماعی کرو مردم را به حساب بیار بگو ..
Iran, Islamic Republic of
ک بهلمو
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1