تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۲۹۲۲۹

پیام رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی

۱
پیام رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی
کبنا ؛رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله مصباح یزدی “رحمت الله علیه پیامی صادر کرد و نوشت: اینجانب، رحلت این فقیه صمدانی و حکیم انقلابی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم" ارواحنا له الفداه"، رهبر معظم انقلاب، مردم_ حوزه‌های علمیه و طلاب وجوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌کنم.
به گزارش کبنا، رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی در گذشت حضرت آیت‌الله مصباح یزدی “رحمت الله علیه را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است،
انا لله و انا الیه راجعون«اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء
خبر تأسف بار عروج ملکوتیِ فقیه ژرف اندیش، فیلسوف برجسته، عارف و انسان شناس کم نظیر و مجتهدی متفکر و از میراث داران فلسفه سترگ صدرایی و یار مورد اعتماد امام و رهبری، حضرت آیت‌الله مصباح یزدی “رحمت الله علیه”، موج عظیمی از حزن و اندوه را در میان حوزه‌های علمیه، جامعه علمی و مردم عزیز کشورمان برپا کرد.
مجاهدات‌های وی در دوران مبارزات انقلابی، حضور در مناظرات فکری با مارکسیست‌ها و جریانات مخالف انقلاب و نظام، راه اندازی موسسه‌ی در راه حق_ بنیاد باقر العلوم ع و موسسه‌ی آموزشی پژوهشی حضرت امام ره و تربیت فضلا و اساتید برجسته‌ی علمی و اخلاقی در حوزه و دانشگاه و دفاع جانانه و عالمانه‌ی علامه از اعتقادات دینی و نظام جمهوری اسلامی و ولایت، از خاطره‌ی ملت انقلابی ایران نخواهد رفت.
 پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله مصباح
 در هجوم شبهات و تلاطم افکار و اندیشه‌های التقاطی و وارداتی در دهه ۸۰ و جریان گرفتن لیبرالیسم فرهنگی و سکولاریسم سیاسی، قلم و منطق رسا و غیرت دینی علامه مصباح بود که با ژرفای عمیق علمی به روشن کردن اذهان و بازشدن گره‌های فکری و فلسفی می‌پرداخت. فلسفه‌ی علامه طباطبایی ره، فقه سیاسی امام ره و عرفان آقای بهجت، در هم آمیخته شد و ذخیره‌ای گرانقدر برای اسلام و انقلاب را تربیت کرد.
حقیقتاً فقدان وی، خسارتی بزرگ برای جهان اسلام و حوزه‌های علمیه و جامعه فرهنگی، علمی و نخبگانی کشور است. چه سنگین است این روزها واین شب‌ها. و چه سخت است بر حضرت آقا. که در سالگرد مالک اشتر ولایت، هجرت عمار زمان را تحمل کنند
اینجانب، رحلت این فقیه صمدانی و حکیم انقلابی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم” ارواحنا له الفداه”، رهبر معظم انقلاب، مردم_ حوزه‌های علمیه و طلاب وجوانان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌کنم.
مهدی مهدوی_رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1