تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۲۹۱۵۳
معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد؛

استخدام 406 نیروی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

۷
۴
استخدام 406 نیروی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اخذ مجوز استخدام ۴۰۶ نیروی پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ جلال‌پوران فرد افزود: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته توسط رئیس دانشگاه و پیگیری های معاونت توسعه، طی دو ماه گذشته موفق به جذب دو مجوز جذب نیروی پیمانی در دانشگاه شدیم.
وی یادآور شد:در ۲۸ آبان ماه سال جاری مجوز جذب ۱۳۱ نیروی پیمانی و در تاریخ ۱۰ دی ماه نیز مجوز جذب ۲۷۵ نیروی پیمانی را برای مراکز توسعه یافته و جدید الاحداث اخذ نمودیم. جا دارد از زحمات معاونت درمان دانشگاه جهت اخذ پروانه های بهره برداری بیمارستان های جدید الاحداث و ارتقا چارت بیمارستان های قدیمی تر استان تشکر کنیم که با دستیابی به این اهداف نقش مهمی در اخذ این مجوزها داشتند.
پوران فرد همچنین در پایان از دکتر تقوی نژاد؛ معاون توسعه وزارت بهداشت و کامبیز نوروزی، مدیر منابع انسانی وزارت به خاطر همکاری و مساعدت در اخذ این مجوزها قدردانی کرد و افزود: در  روزهای آینده جزئیات جذب این نیروها به صورت مبسوط به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.
زمان و نحوه ثبت نام آزمون های استخدامی متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که مدیریت تو کفاف نکنه که استخدام ها راببینی
جوان
Iran, Islamic Republic of
همه این استخدامها بی ضابطه وفامیل گرایی با دیگر مدیران کل استان وحتی زدوبند با خارج از استان انجام میگیرد.چرا نهادهای نظارتی رسیدگی نمیکنند.
Iran, Islamic Republic of
به همه کشور مجوز دادن به استان ما هم دادن یه جوری مصاحبه میکنی انگار بخاطر تو مجوز دادن فقط هم به استان ما
Iran, Islamic Republic of
در سه نوبت در سالجاری بیش از ۴۰ هزار مجوز تاکنون به دانشگاه های علوم پزشکی اختصاص داده اند اگر یاسوج ریاست و معاونت قوی داشت باید ۱۰۰۰ نفر حداقل به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می یافت نه ۴۰۰ تا؟!!
تازه دارند تبلیغ می کنند که چه اتفاق بی سابقه ای؟!!
آخه به لطف کرونا برای کل کشور این همه مجوز بهداشت و درمان بی سابقه بوده و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همه ضعیف ظاهر شده و نتونسته خوب از این فرصت استفاده کنه.
خداک
Iran, Islamic Republic of
نصفه نیمه اومدند یعنی آوردنشون به خدا اگر بومی بودم و جرأت داشتم رسانه ای میکردم تا جلوی آقای.....را می‌گرفتم خدا میدونه چه ظلمی در پیشه. خیلی از بیکاران با این خبر به‌ جاي خوشحال شدن ناراحت و مأیوس تر شدن. مطمئن باشید با سهم خواهی و پر کردن چاله چوله هاي سياسي و قومی با اعلام جمله تکراری همه چیز خوب و قانونی‌ انجام شده دهان ما را بسته‌ و و و و و آخ تا قیومت بنگرو
Iran, Islamic Republic of
درود بر ریاست دانشگاه و همکارانشان . واقعا دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
هنر کردی اهواز ۱۳۵۳ سهمیه گرفته
کار شاقی نکردی که تو بوق و کرنا میکنی اگه خیلی زرنگی بیا برا همه توضیح بده ۲ میلیارد استاندار رو چطوری و بین چه کسانی یا اینکه میشه بفرمایید تو این کرونا / که ردیف استخدامی شهید جلیل رو داره الان کجا مشغول بکاره
ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1