تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۲۸۹۶۹
در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

موحد: رشد بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته قابل تقدیر است / مدیران نگران صندلی خودشان نباشند و پیگیر مشکلات مردم باشند

۶
۰
موحد: رشد بودجه کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته قابل تقدیر است / مدیران  نگران صندلی خودشان نباشند و پیگیر مشکلات مردم باشند
کبنا ؛نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (شنبه 7 آبان ماه 99) شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.
حجت الاسلام موحد در این نشست، با اشاره به طرح جامع تفصیلی شهرهای دهدشت و دیشموک، اظهار داشت: تصویب و اجرای طرح جامع شهری دهدشت لازم و ضروری است و مردم به ویژه مردم حومه دهدشت نگرانی‌های زیادی داشتند.
وی در ادامه گفت: باید فکر اساسی برای دهدشت کرد، به ویژه برای مسکن مهر دهدشت. رشد منفی جمعیت دهدشت به دلیل مهاجرت‌های بی رویه مشکلات زیادی را برای این شهر به وجود آورد.
موحد با اشاره به مشکلات آب چهار شهر کهگیلویه، حومه غربی دهدشت و آب شهرهای دیشموک و بهمئی گرمسیر، افزود: رشد غیرقانونی و نامشروع برخی پروژه‌ها را در برخی جاها می‌بینیم و باید توسعه متوازن صورت بگیرد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه با بیان اینکه در گذشته تلاش‌های زیادی برای رشد بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و قابل تقدیر است و باید این واقعیت را گفت، اظهار داشت: لایحه بودجه 1400 در دستور کار مجلس قرار گرفته و ما نباید کوتاه بیاییم و بنده برای اعتبار آب شهرهای کهگیلویه در دفتر مسئول کشوری حاضر شدم و داد و بیداد کردم که چرا اعتبار این پروژه‌ها باید کاهش پیدا کند. و 45 میلیارد تومان به 30 میلیارد تومان برسد.
 موحد در ادامه گفت: بنده و همه شماها نوکر و خدمتگذار مردم هستید و همه مدیران نظام اسلامی هستیم و لذا خواهش داریم بدون گرایش‌های سیاسی دست به دست هم دهیم و با هر گرایشی برای این مردم تلاش کنیم. بنده هر جا با آقای کلانتری رفته‌ام، نتیجه گرفته‌ایم.
وی در ادامه اضافه کرد: مدیران نگران صندلی خودشان نباشند و با جدیت در وزارتخانه‌ها پیگیر مشکلات مردم باشند.
این خبر تکمیل می‌شود...
نام شما

آدرس ايميل شما

ن
Iran, Islamic Republic of
یکی نی به موحد و روشنفکر بگه د بسه کم برید دم دفتر وزیرل التماس کنید سی جابجایی مدیران داخل استان د بستونه
یادم نیا تاجگردون یبار رفته بو تو دفتر یه وزیر
چرومی
Iran, Islamic Republic of
شما چرا قیاس مع الفارق میکنید تاجگردون پرنسیب داشت با استدلال حرفش را می پذیرفتن. تفاوت بسیار هست بین کسی که قیل و قال را میندازه تا کاری انجام بگیره یا نگیرد با کسی که حرف کارشناسی میزند .فقط یکبار میتوان قیل وقال دریک وزرات خونه راه انداخت بار دوم نه.اما کسی که با کار کارشناسی و اسدلال علمی حرف میزنه . همیشه میتونه کار بکنه . واصلا چه نیازی به سروصدا در وزارتخونه هست امروزه اینترنت .ایمیل .جیمل و.....همه راهها رو ایجاد کرد البته اگر.........
طیبی
Iran, Islamic Republic of
موحد با انتخاب مهندس شهابی نسب از ایل بزرگ طیبی به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اقتدار خود را در مرکز به نمابش گذاشت
Iran, Islamic Republic of
موحد یک درصد برای شهابی تلاش نکرده و نمیکند
خواب هستید
Iran, Islamic Republic of
تضاد آشکار در صحبت های موحد
سینا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مدیران فقط نگران صندلی خودشان هستند
مدیر اداره ما همه چیزو رها کرده فقط دنبال تقسیم کردن پست ها بین کارمندان حامی نماینده فعلی میباشد
چنان جو سیاسی روانی راه انداخته که همه با همه درگیرن
لطفا چاره اندیشی کنین
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1