تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۲۸۲۴۵
در برنامه شام ایرانی؛

(فیلم) توهین بهاره رهنما به قوم لر + پاسخ دختر لر و واکنش میلاد میداوودی

۵۳۴
۲۱۶
(فیلم) توهین بهاره رهنما به قوم لر + پاسخ دختر لر و واکنش میلاد میداوودی
کبنا ؛قسمت اخیر شام ایرانی که در شبکه خانگی پخش می شود با یک اظهار نظر بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون حاشیه ساز شده است. 
به گزارش کبنا و به نقل از فرارو، در این قسمت که به میزبانی بهاره رهنما پخش شد، این بازیگر در بخشی از صحبت هایش درباره دختران ایرانی می‌گوید:" دختران ایرانی سر و وضعشان مثل نیکول کیدمن است و طرز فکرشان لر." 

    
اظهار نظر جنجالی بهاره رهنما در شام ایرانی درباره دختران ایرانی و توهین به قوم لر

این سخنان او با واکنش‌ها و انتقادات زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران زیادی این حرف ‌های بهاره رهنما را توهین به قوم لر دانستند. 
فردی نوشته است: "من یه لُرم و طرز فکرم و فرهنگم انقدر غنی هستش که برای خندوندن مردم قومیت ها رو تخریب نکنم. کاش توام با اون ظاهر نیکول کیدمنی یکم از فرهنگ من بهره میبردی!" 
فرد دیگری هم نوشته است: «‌وقتی یه آدم بیسواد را مشهور میکنید همین میشود دیگر  من ایرانی هستم ،لر و کرد و ترک و بلوچ هم فرقی نمی کند خانم بهاره رهنما»
یا کاربر دیگری هم گفته است: «بهاره رهنما اومد ظاهر زیبا و مغز خالیو به تمسخر بگیره ولی چون پسته‌ی بی مغزه تا لب باز کرد رسوا شد و خودش شد مثال واضح برای منظورش.»
واکنش‌های فراوانی از این دست در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این واکنش‌ها موجب شد که بهاره رهنما توضیحی ارائه دهد. هر چند به نظر می رسد توضیحش خیلی قانع کننده نیست و لحن و بیان او در برنامه "شام ایرانی" کاملا روشن و واضح است. 



توضیح  و تهدید بهاره رهنما درباره توهین به قوم لر
بهاره رهنما در اینستاگرام خود با انتشار تصویری از فیلم "دختر لر" در این باره نوشت: «این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی ها میکن چرا توضیح میدی اما من توضیح میدم چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود.»
او در ادامه از واکنش ها به اظهار نظر خود انتقاد کرد و مدعی شد او را تهدید کرده اند و پیگیری حقوقی میک ند. بهاره رهنما نوشت: "خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه ‌پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است!"
او در پی نوشت این پست تاکید کرد که "از طوفان ها و توطئه های سخت تر از این گذشتم چون توکلم به خداوند است و اتکایم به مولایم علی... یاعلی" 

(ویدئو) نظر جنجالی بهاره رهنما درباره دختران ایرانی؛ آیا رهنما به قوم لر توهین کرد؟

   
فیلم پاسخ دختر لر به بهاره رهنما


توهین بهاره رهنما به قوم لر در برنامه شبه‌ماهواره‌ای «شام ایرانی» به دلیل اعتراض وسیع چهره‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار گرفت، اما مشکل اصلی تهیه‌کننده‌هایی هستند که ثابت کرده‌اند صلاحیت برنامه‌سازی ندارند.

سم شام غیر ایرانی در شبکه نمایش خانگی/ ماجرای توهین بهاره رهنما به لرها

   
جوان نوشت، کارشناسان و دلسوزان معتقدند تعارض فرهنگی برنامه‌سازی در فضای مجازی و ترویج سبک زندگی غیرایرانی در آن‌ها لایه‌های پنهانی دارد که به مرور در سطح جامعه و سبک زندگی مردم دیده خواهد شد.
چند سالی است برخی سینماگران و فیلمسازان که اصالت سود و کسب انتفاع مالی برایشان از هر چیزی مهم‌تر است با کپی‌برداری از برنامه‌ها و سریال‌های ماهواره‌ای سعی کرده‌اند ولو به قیمت تاراج سرمایه اجتماعی خانواده‌ها و حیازدایی و ساختارشکنی در بین مخاطبان، جیب خودشان را پر کنند. اغلب این برنامه‌ها کپی‌کاری شده از شبکه‌های ضدانقلاب همچون «من و تو» هستند که در سایه عدم نظارت قانونی و کوتاهی مسئولان خانواده، زنان، باور‌های اعتقادی جامعه و ارزش‌ها و هنجار‌های خانواده ایرانی مورد تاخت و تاز آن‌ها قرار گرفته است.

«شام ایرانی» از شبکه ماهواره‌ای تا نمایش خانگی
شام ایرانی نام مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ در زمستان سال 1390 ساخته و منتشر شد. ساخت و توزیع سری جدید این مجموعه از زمستان سال گذشته به کارگردانی سعید ابوطالب در شبکه نمایش خانگی آغاز شد. این برنامه الهام گرفته از مجموعه تلویزیونی به اسم «Come Dine with Me» است که نمونه فارسی آن چند سال پیش توسط شبکه ماهواره‌ای «من و تو» ساخته و پخش شد. این برنامه در فرم و محتوا و سبک زندگی‌ای که ارائه می‌دهد، منطبق با سیاست‌های ضد خانواده شبکه ماهواره‌ای «من و تو» طراحی و تولید شده است. اغلب کارشناسان حوزه خانواده و علوم اجتماعی متفق‌القول هستند پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی این شام شوم و لایه‌های پنهانش با رویکرد و نوع نگاه ایرانیان نسبت به خانواده و ساختار و سطح روابط خانوادگی ما که بر پایه سبک زندگی و ریشه‌های تمدنی غنی و اصیل استوار است، کمترین تناسب و تشابهی ندارد.

وقتی نهاد‌های نظارتی خوابند
در قسمت اخیر مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب، بهاره رهنما در واکنش به شهرزاد کمال‌زاده که درباره رسم گرفتن شیرب‌ها از سوی برخی خانواده‌ها حرف می‌زند با تمسخر و استهزا عنوان می‌کند که «ماشاءالله دخترای امروزی سر و وضع‌شان نیکول کیدمنه و طرز فکرشون لر». این جمله رهنما با واکنش طیف‌های متنوعی از مخاطبان همراه شد. پس از وسعت واکنش‌ها و بالا گرفتن مسئله در بین مردم، این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی ایسنتاگرامش تلاش کرد با اتخاذ حربه کهنه فرار به جلو ضمن وصله پینه کردن جمله توهین‌آمیزش و طرح تئوری ارتباط گودرز و شقایق، موضوع را به اصطلاح ماله‌کشی کند.
پس از گذشت چند روز از این اتفاقات و وسیع‌تر شدن گستره اعتراضات مردمی در فضا‌های رسانه‌ای و مجازی به حرف‌های سخیف و موهن بهاره رهنما بالاخره سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و اعلام شد با دستور ساترا این بخش از همه رسانه‌های رسمی منتشرکننده حذف شد!
واقعیت ماجرا این است که اگر هموطنان لر به سخنان سخیف رهنما واکنش نشان نمی‌دادند، اساساً مرکز نظارتی، چون ساترا نیز ورودی به این برنامه نداشت چراکه ظاهراً تهیه‌کننده محترم خودی محسوب می‌شوند و خیال مدیران ناظر راحت است.
از سلبریتی‌ها بیش از این انتظار نمی‌رود و رفتار‌های این جماعت در فضای مجازی همواره نشان داده که فرهنگ برای ایشان اساساً اولویت نیست، اما روی صحبت با مدیران فرهنگی است که سر در زیر برف کرده‌اند و برنامه‌سازی و تهیه‌کنندگی را به دست اشخاص بی‌صلاحیتی، چون سعید ابوطالب داده‌اند؛ کسی که پیش از این برنامه‌های دیگری، چون «رالی ایرانی» را با حضور سلبریتی‌ها تولید و پخش کرده است و در این برنامه‌های پرهزینه تنها چیزی که مطرح نیست فرهنگ است. سعید ابوطالب البته این روز‌ها برنامه اینترنتی با عنوان «مافیا» را نیز در حال پخش دارد که در آن نیز با توسل به پشتوانه‌های مالی و سلبریتی‌ها قصد جذب مخاطب را دارد. جالب است که بیلبورد‌های این برنامه تمام سطح شهر را هم در برگرفته است. اساساً برگزیدن عنوان مافیا برای این برنامه نشان می‌دهد که عوامل آن برای جذب مخاطب حاضرند به هر دستاویزی چنگ بزنند. اصالت سرگرمی و تجارت در فرهنگ البته محدود به فضای مجازی نمی‌شود و وقتی صداوسیما نیز سمت و سوی برنامه‌سازی‌هایش به این جهت رفته معلوم است که وضعیت در فضا‌های دیگر دچار چه وضعیتی خواهد شد.

این فرهنگ است یا تجارت
علاج واقعه قبل از وقوع باید صورت بگیرد در غیر این صورت اگر قرار باشد تخلف یا تخطی‌ای صورت بگیرد و نهاد‌های نظارتی و مسئولان که باید حکم چشم بیدار دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ و هنر را ایفا کنند، بعد از همه‌گیری و گسترش آن اتفاق ناخوشایند موهن و غیرقانونی در جامعه به آن واکنش نشان بدهند که اساساً با اصل وجودی شکل‌گیری و طراحی چنین ناظرانی در تضاد است. ممکن است واکنش لاک‌پشت‌گونه بخش‌های مسئول و ناظر بر محتوا در جا‌هایی مثل برنامه زنده تا حدودی قابل رفع و رجوع و توجیه باشد، اما در مورد برنامه‌های تولیدی و به اصطلاح ضبطی که بعد از گذراندن مراحل مختلف زمانبری مانند تصویربرداری، تدوین، صداگذاری و دیگر اقدامات حرفه‌ای کسی متوجه خبط مشمئزکننده‌ای مثل دیالوگ بهاره رهنما در شام ایرانی نشود، باید نسبت به ساختار و رفتار غیرمسئولانه آن تشکیلات بازنگری جدی و عملگرایانه‌ای صورت بگیرد. اگر قرار باشد یک اقدام یا اتفاق موهن در سطح وسیع و بین اقشار مردم توزیع شود و به دلیل حساسیت مردم نسبت به اصول اخلاقی و دینی منبعث از سابقه تمدنی و معرفتی با واکنش‌های گسترده مواجه شود، پس این همه خدم و حشم و دکان و دستگاه‌های عریض و طویل پرطمطراق برای چه مواقعی ایجاد شده‌اند؟ قطعاً هر اقدامی و واکنشی باید در سطح و تراز کنش باشد، اما این واکنش نباید به شکلی باشد که خاطی یا دیگر کسان جسارت تکرار چنین اشتباهاتی را به خود بدهند، به کلام بهتر اگر برخورد قانونی با این اتفاقات سخیف و مبتذل در اذهان آحاد جامعه بازدارندگی ایجاد نکند، احتمال تکرار و حتی پذیرش ریسک و تقبل پرداخت جریمه احتمالی را به خاطر کسب انتفاع مالی یا اثرات ادراکی آن تخلف در اذهان مخاطبان محتمل می‌کند.
برخورد و اجرای بدون تنازل ضوابط و چشاندن مُرّ قانون به متخلفین و متمردین امری پسندیده و امیدوارکننده است، اما به غیر از توجه به اصل تخلف و تخطی واقع شده، آن چیزی که اهمیت همترازی دارد، جریحه‌دار شدن روحیه و غرور اجتماعی است که در چنین موقعیت‌هایی باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

واکنش میلاد میداوودی به توهین بهاره رهنما
میلاد میداوودی، فوتبالیست و بازیکن تیم استقلال در واکنش به اظهارات توهین آمیز بهاره رهنما نسبت به اقوام لر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

واکنش بسیار جالب بازیکن تیم استقلال به توهین بهاره رهنما

میلاد میداوودی، فوتبالیست و بازیکن تیم استقلال در واکنش به اظهارات توهین آمیز بهاره رهنما نسبت به اقوام لر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
" یه روز یه لره،.
من یک لر هستم
این یک ادعا نیست
افتخار است
میلاد میداودی
یه روز یه لره، میشه شهید بهنام محمدی. اولین نوجوان ۱۳ ساله شهید راه وطن
یه روز یه لره، میشه اریوبرزن فرمانده ارتش داریوش
یه روز یه لره، میشه سردار بی بی مریم بختیاری فرمانده سپاه بختیاری
یه روز یه لره، میشه دکتر عبدالحسین زرین کوب
یه روز یه لره، میشه دکتر ملک حسینی تنها پزشک پیوند کبد در آسیا
یه روز یه لره، میشه بانو قدم خیر رهبر مبارزان عشایر در مقابل انگلیس
یه روز یه لره، میشه مهرداد اوستا نویسنده و شاعر
یه روز یه لره، میشه مسعود بختیاری صدای مخملینش تا عرش هم میرسه

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

یه روز یه لره، میشه محسن رضایی هشت سال دفاع از ایران را رهبری می‌کنه
یه روز یه لره، میشه کریم خان زند...
یه روز یه لره، میشه حسین پناهی تا ابد در خاطره همه ایرانیان زنده می‌مونه
یه روز یه لره، میشه باباطاهر
یه روز یه لره، میشه علی مردان خان که به ارتش رضا خان میگه هر عقابی بخواهد از اسمان این کشور عبور کند باید پرهایش را باج بدهد
یه روز یه لره، میشه پرفسور موسیوند و قلب مصنوعی رو اختراع میکنه
یه روز یه لره، میشه قیصر امین پور
یه روز یه لره، میشه سردار اسعد بختیاری فاتح تهران
یه روز یه لره، میشه ایت الله بروجردی
یه روز یه لره، میشه پرفسور کرم زاده استاد جهانی ریاضی
یه روز یه لره، میشه احسان کامرانی استاد دانشگاه هاروارد و مخترع قرنیه مصنوعی چشم
یه روز یه لره، میشه پرفسور باهر مغز سوم فیزیک جهان
یه روز یه لره، میشه پرفسور جعفر شهیدی.
و.
یه روز همه این‌ها میشوند سوژه‌ی خنده هموطنان خودشان.
به امید روزی که یاد بگیریم به همدیگه در هر پوشش، قومیت و مذهبی احترام بگذاریم"

  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما

ali dalvand
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا شما که الگوی دیگران هستی با این طرز تفکرت که ادعای روشنفکری دارید و اقغاً هم ادعا دارید .
من لر هستم و افتخار می کنم به قومیت و فرهنگ و پیشنه تاریخی قوم کاسیت و غارهای 65 هزار ساله لرستان به عصر مفرغ و تا ظهور روشنفکری و آزادیخواهی به رهبری قوم لر سردار اسعد بختیاری و وکیل الرعایا و افتخار می کنم به اقوام دیگر ایران کرد و ترک وبلوچ و عرب که ایران برای همه ایرانیان است.
لطفاً هر چه سریعتر از قوم بزرگ لر و همه ایرانیان عذر خواهی کنید
ایران من
Iran, Islamic Republic of
به نظرم وکلای قوم لر در مجلس باید از این خانم بابت توهین به فرهنگ و اصالت ایران شکایت کنند تا درس عبرتی باشه برای کسانی که به اقوام ایرانی توهین می کنند
Iran, Islamic Republic of
حالا افتاده تودهن دیگه انقدرگنده میکنید
محمود
Iran, Islamic Republic of
از این غلطها بکنه . هر کسی نباید به خودش اجازه بده به اقوام ایران توهین کنه .
Iran, Islamic Republic of
هرکس بالردرافتادورافتادباتوهین چیزیازماکم نمیشه فقط شخصیتش. ونشون داده به بدقومی توهین کردی
رسول خدیور
Iran, Islamic Republic of
شما ازچه قومی هستید
Iran, Islamic Republic of
غلط میکنه توهین میکنه اینقدر که خودشو بزک و نمایان میکنه روی فکروادبش کارکنه
Iran, Islamic Republic of
ای ول همیینه
Iran, Islamic Republic of
قوم لر کم قومی نیست لروبختیاری قومی بودن که تهران اشغال کردن اون موقع بهاره رهنما جنگید یا سردار بی بی مریم بختیاری غلط میکنه هرکس که به قوم لر توهین میکنه
Iran, Islamic Republic of
👌🏻
Finland
خیلی گنده تر ازین حرفاست یعنی توهین به قومیت شخص شما براتون مهم نیست یعنی حاضرین برین زیر سوال یا حتی آزاد بشه توهین در صدا و سیما و .

. اینبار با لر شروع شد بعدش را خدا می داند
لر اهل ایلام
Finland
من ایلامی هستم در هشت سال دفاع مقدس همیشه زیر توپ و خمپاره بودیم و خیلی از همسایه و دوستان و آشناهام رو از دست دادم الان حتی با اینکه شهرم صادر کننده گازه هست گاز کشی شهری نداریم وضعیت بهداشت عمومی و شهری و حتی رسیدگی به وضعیت معیشتی هم بسیار ضعیفه با اینکه یک عمر کار کردم و پول حلال بدست آوردم ولی یکم به دو نرسیده قبل از این خانم نامحترم مسئولین محترم به ما توهین می کنند که در حقمان کوتاهی می کنند شهرهای ما منبع بزرگ گاز و نفته بیاین مسجد سلیمان ببینید برید خوزستان اهواز و اندیمشک .
عشار قوم بختیاری و لر بیشترین گوشت دام و شیر و محصولات لبنی رو تولید میکنند و با صدق صاف و دل پاک در اختیار مردم قرار می دهند ولی متاسفانه این محبت ها مثل سینه سپر کردنمان در مقابل آتش و خون وظیفه ذاتی ما شده تا عده ای هر روز پروار تر شده و زبانشان با بی شرمی به هتاکی بچرخند هرچند غیرت یک لر اجازه همچین هتاکی هایی را هرچند از دهان انسانی بی مقدار فراموش نخواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
ببین نیا رو اعصابم
سیل که تو ارا لرل هیچ نیی
اسه تو هیچ نوش
Iran, Islamic Republic of
غلت کرد توهین کرد
Iran, Islamic Republic of
کیان‌
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت ولی غلط
محمد تبریزی
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظرم بهاره رهنما از تمام مردم ایران باید عذر خواهی بکند درسته من یک ترک هستم ولی کسی حق ندارد به یک ایرانی توهین کنه تبریز
عباس
Iran, Islamic Republic of
برو لرستان و چهار محال بختیاری ببین این لرا چه رفتار بدی با تورکا دارن، بعد بیا شیرین بازی دربیار، مطمئنم حتی تو عمرت تبریز نرفتی پس الکی ننویس تبریزی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا شما هم لرستان و چهار محال و بختیاری و یاسوج و... نرفتی تا ببینی که در مهمان نوازی بی همتا هستند. همه ی قومیت های ایران با هر رنگ و لحجه و ... محترم هستند و باید با هم متحد باشند.
رمز پیروزی ما در اتحادمون هستش.
به امید اون روز
Asma
Iran, Islamic Republic of
دقیقا اینا کجا بودن .. یارو همین رهنما حرف دهنش نمیفهمه یکی نیست بگه بد بخت اصلاً ایران از ما لرها بلند شد بعد میای مسخره می کنی
حلما
Iran, Islamic Republic of
من یه دختر لر هستم با قوم بختیاری به لر بودم افتخار میکنم تا تیات درا
ایشون دقیقن الگوی کیا هستن ؟!!! 😆😆😆
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
خانم بهاره رهنما من یک لر هستم وافتخار میکنم که در طول تاریخ ایران عزیزم از فرهنگ واب وخاکش پاسداری کردیم وهمیشه با خایینین به وطن جنگیده ایم تاریخ گواه این مدعاست .
سپهر
United Kingdom
قوم لر چه بدی ای به شما انسان های کرده پول نفت این سرزمین از مناطق لر نشین است
_Setareh
Iran, Islamic Republic of
خیلی با نظرتون موافقم بیشتر نفت کشور از شهر ما گچساران هست
Iran, Islamic Republic of
الگوی دخترش هم نیس چه برسه به همه
Iran, Islamic Republic of
الگوی دخترش هم نیس چه برسه به همه
Greece
آخه بی قیافه تومن نگاه بهت میکنم..
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم ایشون از لر ضربه خورده که به لرا توهین کرده!!. 😂😂
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم‌حتما
هوشنگ احمدیان
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان سلام هموطنان گرامی من یک لر نیستم بلکه اصلیت بنده طالقان استان البرز است
اما باید بکنیم کار این خانم بسیار زشت بسیار بوده و رسانه ما نباید اجازه به این افراد بدهد تا زمانیکه مسلط روی رفتار واعمال خود نشوند در برنامه های زنده حضور یابند
من دوستان زیادی از لرهای محترم دارم که بسیار باشخصیت وبا معرفت وشریف کردارند
بسیار دوستان آیا اینچنین هم دارم با صداقت تشریف
کسی که به قومیتی توهین میکند در یک کلام تهی مغز و وبی اطلاع از فرهنگ و آداب و سنتهای آنهاست وفردی بی هویت است
بنده خود بنا به رشته تحصیلی خود که تاریخ بوده هرگز به خود اجازه نمی دهم به اقوام که هریک پیشینه بزرگ و قابل احترامی دارند این توهین را نادیده بگیرم . متاسفم برای چنین فردی با پیشینه فردی که دارند هنرمند لقب گرفته و اسم هنرمند بر خود می نهند و امید است دیگر هنرمندان عزیز هم با چنین افرادی برخورد قاطع و کامل داشته باشند و این عمل ناشایست را هرگز از یاد نبرید
عسل
Iran, Islamic Republic of
من ب لر بودن خودم افتخار میکنم و تا حان در بدن دارم با افتخار میگم لرم ب افتخار همه ی لرا✌🏾♥♥♥♥♥
مصیب
Iran, Islamic Republic of
بله.درمیگین تمام لراعشق من هستن
Iran, Islamic Republic of
من خراسانی هستم 🙌عسل جان پرچم تون بالاس🙋اینایع مشت فیلم چرت پرت ب دل نگیرین شمالرهای خوش قلب مهربون دوس تون دارم همه لرهاعشقآ عششششق چش حسودم کورررررر👌😁
حامد
Iran, Islamic Republic of
دورود به هرچی لره
عسل
Iran, Islamic Republic of
من ب لر بودن خودم افتخار میکنم و تا حان در بدن دارم با افتخار میگم لرم ب افتخار همه ی لرا✌🏾♥♥♥♥♥
Iran, Islamic Republic of
حتما لرا
آره به نظر ضربه سخت خورده
یحیمیم
Iran, Islamic Republic of
بب
لر
Iran, Islamic Republic of

من یک لر هستم. افتخار میکنم لرم
و لر بودن به هر شغالی یا کفتار نمیرسه
لر بودن دل شیر می خواهد و غیرت گرگ.
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت هم وطن این زن باید ممنوع تصویر بشه
Iran, Islamic Republic of
واقعاً بروی این خانم بازیگر متاسفم که به زنان با غیرت لر توهین می کند واقعاً فکر کرده چه کسیه این خانم باید ممنوع تصویر بشه
Iran, Islamic Republic of
چقدر بدبخت اند اون کسایی که این سلیبریتی ها الگوشون باشه
دخترجنوبی
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست تو کشور دیگه الگو چیه؟نتونست یه بچه خوب تربیت کنه
مصیب
Iran, Islamic Republic of
ُسلام جنوب هستین مال کدوم شهرهستین
Iran, Islamic Republic of
اگه لر نبود بهاره رهنما تو الان ....
امین
Canada
داداش منم لرم ولی ۱۰۰ در۱۰۰ شما شام ایرانی رو نگاه نکردی تو شام ایرانی بهاره رهنما یه بازی میکنه که باید تو اون بازی نقش یه جاری بد جنس رو بازی کنه
لر
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه این خانم فراموش کرده خودش یک زمانی دختر ایرونی بوده.خوشحالم که شما لر نیستید چرا که لرها صادق هستند وزندگی خانوادگیشان را به راحتی بهم نمیزنند ودنبال دیگری بروند.
Iran, Islamic Republic of
کیان
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما خودش اهل کجااست؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
به همین زودیها خبر مرگشو رو خواهیم شنید گورخودشو کند
Iran, Islamic Republic of
..من خودم ترکم ولی به منم بر خورد
Iran, Islamic Republic of
من. یک فارسم ولی دست تمام قومیت ایران زمین را میبوسم
Iran, Islamic Republic of
💖💖💖
Iran, Islamic Republic of
الحق توهم نجابتتو با این جمله ت نشان داده به اثبات رساندی👅😁
لر
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه مثله بهاره لر بازی در نیار
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
مهرلن
Iran, Islamic Republic of
تو هم یک بی فرهنگی که اسم خودتو لر گذاشتی و به اسم لر داری نظر میدی و حتما از طرف همون خانم داری نظر نیدی عزیزم لرها در این جور مواقع بازی نمی کنن
Iran, Islamic Republic of
تو لر نیستی مثل بهاره هستی
لر
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه مثله بهاره لر بازی در نیار
Iran, Islamic Republic of
😂😂💪👊
دنا خومی به
Iran, Islamic Republic of
مولا علی نابودت کنه

پسته تو خالی
طبل تو خالی
خروس بی محل
دخترلر
Iran, Islamic Republic of
ازچشم لرها افتادی رهنما
Iran, Islamic Republic of
نبوده که بیفته
اسلام
Iran, Islamic Republic of
کسی که روزی يه ازدواج میکنه. نمیدونه اصالت و حیا چيه
Iran, Islamic Republic of
واقعا همین طور است نیکول کیدمن
Iran, Islamic Republic of
گ..
Iran, Islamic Republic of
پدرش درومده تا چند کیلو لاغر شده نگو تو روخدا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
اسلام
Iran, Islamic Republic of
کسی که روزی يه ازدواج میکنه. نمیدونه اصالت و حیا چيه
لر یعنی آریایی یعنی ایران
Iran, Islamic Republic of
درود بر لرها و تمام ایرانی ها و ...
لربختیاری
United Kingdom
زنده باد ملت لر
Romania
افرین بهاره رهنما فک میکنه کیه
سیدابراهیم حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان بنده خدا یه اشتباهی کرد از اشتباه خودش پی برد قبول دارم حرف خوبی نزد عزیزانه با غیرتم انسان اشتباه میکنه انسان جایزل خطاست شما خودتون اشتباه نکردید یه حرفی زد بنده خدا صد بار معذرت خواست خواهش به بزرگواری خودتون دیگه پشته اینو نیارید (گذشت خصلت بزرگان است)سرتون رو درد اوردم شاد پیروز سربلند باشید
Iran, Islamic Republic of
سخن احمقی بدقواره که خودش خیلی دس بالا گرفته اصلا اهمیتی نداره ، برا اونایی متاسفم که هوا دار این تمساح اند این جونور اصلا گریفریفریتی هم نیست چه برسه به سلیبریتی
نیما
Iran, Islamic Republic of
حرف ها و اداهای یه دلقک که هیچ اهمیت ارزشی نداره
عباس نورمحمدی از کوهدشت لرستان
Iran, Islamic Republic of
برو بدبخت مفلوک ...برو سراغ ازدواج ها ... ... قوم لر شرف دارد به اجداد ...برو مفلوک ...بی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
دوروووووود بر شرفت
دختر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
شما برو اول دهنتو گلاب بزن بعد بهت اجازه میدیم اسم لر رو به زبون بیاری
.تو کی هستی درمورد لر ها حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
خفه
Iran, Islamic Republic of
😡😡😡😒
Romania
حتما تو یکی مثل خودشی بودم نقاشی
یوسف
Iran, Islamic Republic of
اونم مثل توعه که الان به غلط کردن افتاده،توام حتما به این روز افتادی ...
یوسف
Iran, Islamic Republic of
بی ..
Iran, Islamic Republic of
شما هم لیاقتت همین خانم ..
خلایق هرچه لایق
Iran, Islamic Republic of
شرف به درودت
Iran, Islamic Republic of
بگواگرلرنبودشما هم نبودین
Iran, Islamic Republic of
زندبادقوم لرها
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ کاش تو همه کاراتون اینجورحساس بودین
Iran, Islamic Republic of
خخخ تا امثال ادمایی مث تو هست ما لازم نداریم خودمونو ثابت کنیم چشاتا باز کن عین کورا نه قشنگ باز کن میفهمی لر یعنی چی میفهمی اصالت یعنی چی
دختر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
👍👍دقیقا
دختر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
من ی دختر لرم و ب لر بودنم افتخار میکنم😌❤
مگه طرز فکر ما دخترای لر چطوریه؟ک الکی حرف میزنی😒واقعا ک برات متاسفم تو حتی توی سینمای ایران هم عددی نیستی😝😝
_Setareh
Iran, Islamic Republic of
والا ب امام حسین چون ما مثل اینا نیستیم و شعور و حیا داریم اینو میگن😏
Iran, Islamic Republic of
افرین
یکم پروتکل ها رو رعایت کنید کرونا بره بابا
حرف رهنما بدتر از کرونا عصبیتون کرده؟؟؟ای بابا
Iran, Islamic Republic of
ما لریم پس اصالت لر بودنمون و فراموش نکنیم ،توهین کردن ،یعنی هیچ فرقی بین ما و اون خانم نیست
Iran, Islamic Republic of
یاشاسین لروبختیاری
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما کاش تو 1هزارم لرها غیرت داشتی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ را بل نیستی بهاره تپل
رضوان
Iran, Islamic Republic of
من دبیر هنرستان سوره بودم که دخترش پریا در اونجا تحصیل میکرد، حتی دخترش هم از حرکات جلف و زننده مادرش شرمسار بود و اونا رو به طنز واسه دبیران و همکلاسیهاش تعریف میکرد.
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما حتما یه ازدواج دیگه کرده.. شاید این بار قسمتش یه شوهر لر باشه..ما هم دعا میکنیم به ارزوت برسی...!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا؟؟
Iran, Islamic Republic of
باید خجالت بکشی
Iran, Islamic Republic of
لر خیلی حرفه تو چه میدونی لر یعنی چه
Iran, Islamic Republic of
لر خیلی حرفه تو چه میدونی لر یعنی چه
Iran, Islamic Republic of
لر خیلی حرفه تو چه میدونی لر یعنی چه
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا دخترش دوست نداشته اعلام کنه دختر رهنماس من اینجوری شنیدم
Iran, Islamic Republic of
این نشون دهنده ی این که صدا وسیما هر بی فرهنگی به مقام میرسونه اگر که تاریخ ایران می دونستی به خودت اجازهی نظر دادن در مورد لر هارو نمی دادی بدبخت اگر لر ها نبودن چند قرن پیش بی فرهنگهای مثل تو الان نبودن با افتخار دخت لر
Iran, Islamic Republic of
لربودن افتخارماست
Iran, Islamic Republic of
هیچکدوم سوهد سینمایی ندارن اکثریت با پول و پارتی اومدن سینما
Iran, Islamic Republic of
من تهرانی هستم ولی ب تمام زنان کشورم ک پایبند ب خونواده و روحیات فرزنداشون واخلاقیات هستن احترام میزارم
بهار
Iran, Islamic Republic of
آخه. تو کجا لری شوهر ندیده / برو گم شو خاک بسر این. که تورو ول کرده بحال خودت فردا بپری پشت.
Iran, Islamic Republic of
در همین حد بیشتر نیست. مشخصه اصلی او ادا و اطوارای بی خود و دلقک بازیه. تو لری؟ الکی نگو
بهاروند
Iran, Islamic Republic of
میدونه مشگل براش پیش آمده
مریم
Iran, Islamic Republic of
مرده باد بهاره انشاالله خزان سراغت بیاید ادبت کجا رفت مشاته
زهرا
Iran, Islamic Republic of
من یک ترکم سلام ودرود بر تمامی اقوام ایرانی به خصوص مردم باغیرت ومهربان لر
Iran, Islamic Republic of
سلام بر تو هم وطن
عباس
Iran, Islamic Republic of
بمیرهرجای غیرت یک زن لرارزش داره به صدتای مردای بی غیرت
ایران
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما شده . ما ایرانی‌ها، همیشه خبرهاشو با عکس نشون میداد الان توهین به قوم لر، خودت کی هستی، تبریک به آقای قاسمخانی که به آرامش رسید، تورو سوژه برا . بعدیت پیدا کن،
سعید
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر فرهنگ و اصالت قوم بزرگ لر تا کنون دست نخورده باقیمانده و با اظهارات یک دلقک خدشه دار نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
این که منفی میدن لرها براشون مشکل پیش آوردن
Iran, Islamic Republic of
از همگی لرتباران مخصوصا کسانی که در قوه قضاییه و نهادهای امنیتی هستند و الحمداله کک هم نیستند تقاضا میکنیم بعنوان نماینده از این خانم در محاکم قضایی شکایت کرده تا درس عبرتی برای افراد بی اصل و نسب بشود
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا
Iran, Islamic Republic of
درسته
Iran, Islamic Republic of
همونی که تو پیچ تحویلش دادن بسشه.
علی
France
نفاق رو شما درست کردی که عقلا پشت زبونته خانم
کاش به جای اتکای کلامی به علی (ع) یه نگاه به کتابش مینداختی
زرینی
Iran, Islamic Republic of
اگه شعور داشتی . دخترتو ول کنی
United States
احسنت
Iran, Islamic Republic of
ایولا ب گفتت
Iran, Islamic Republic of
دریغ از یک نخود مغز
کلهر
Russian Federation
بدبخت ازطرز فکر لر بترس نمونش یه سریال بود به اسم سرزمین کهن الان کجاست داره تو ارشیو صداسیما خاک میخوره تو که چیزی نیستی
علی
Iran, Islamic Republic of
بیشعوووووووووووووووووووووووووووووور
خبرت گمشو برو سرچ‌ کن و ببین لر ها کی هستن
...

💩💩💩💩💩💩😡
Iran, Islamic Republic of
من ترکم ولی به منم بر خورد حق میدم بهتون . باید تاوان پس بده بچه ها
Iran, Islamic Republic of
افریینننننتتتت
Iran, Islamic Republic of
ای با با بسه دیگه لر لر لر لر ...
حالا یه چیزی گفت بهاره شما ببخشید اصلا شاید میخواسته معاشرتی کرده باشه.🔚📴
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان و زنان قوم بختیاری زنانی مانند بی بی مریم ومردانی همچون شیر علی مردان خان
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم🤣🤣😄
فریبا
Iran, Islamic Republic of
شما که دیگه بدتر کردید این چه طرز حرف زدنه
😳😳😳
همه جای ایران هم خوب داره هم بد فرقی بین قومیت ها نیست همه ایرانی هستیم و هیچ برتری وجود ندارد🌹🌹
Iran, Islamic Republic of
اخه توم آدمی درباره کسی حرف بزنی . کدو تنبل .
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ راست میگی دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
والا
United States
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
اخه حیف قوم لر نیست تو درباره اش حرف بزنی .
تو که نمیدونی غیرت با چه غ نوشته میشه .
برو کدو جالبز .
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خبرت چشم های کورت رو باز کن

چشم های کورت باز کن و سرچ کن ببین لر ها چه کسانی هستن

بهترین جراح کبد و کلیه لر هست
سپهد حاج قاسم سلیمانی از طرف مادری لر بودند
امام خمینی (ره)
آقای مصدق
بهنوش بختیاری
شهره لرستانی
فاطمه گودرزی
پرفسور انوشه
علیمردان خان که کشور محافظت کردن دربرابر انگلیسی ها .
بی بی مریم خان هم همین طور
مردم خرم آباد که در زمان جنگ عراق و ایران از کشور حفاظت کردن و حتی یک وجب هم از خاک ایران دست عراقی ها نیوفتاد



پس بهتره به خودت فشار بیاری و بری کمی تاریخ بخونی
حتی همین الان هم خیلی از لر جلوی چشم های کورت هستن و میبینی اون هارو




پس بهتره خفه خون بگیری



😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی،
پارسا
Iran, Islamic Republic of
آخه نه به سردار..نه امام‌ خمینی نه بهنوش بختیاری😑
غلام
Iran, Islamic Republic of
کی گفته امام خمینی لر بوده لاف لری نزن
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی لر هم نبوده
Iran, Islamic Republic of
لر خمین بوده لحجه امام خودش گویای همه چیز هس
Iran, Islamic Republic of
اخه خمين چه ربطي بع لر داره 🧑🏻‍🎄
Iran, Islamic Republic of
چرا مال خمین بوده خمینی ها لرن
محمد ازسرزمین بختیاری
Iran, Islamic Republic of
اصلا لاف نزده امام خمینی اصالتا یک رگ لری از لرهای شریف خمین دارن.. بعدش هم نوه امام گفتند مالرهستیم
غلام
Iran, Islamic Republic of
کی گفته امام خمینی لر بوده لاف لری نزن
شیما
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرت رهنما

کجا و اظهار نظر در مورد لرهای با صالت کجا...........
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان من یک خانوم شمالی هستم من به شخصه مردم لر را خیلی دوست دارم چرا ازحرف یک. ناراحت میشین همه مردم شما لرهارو میشناسن اون رو هم میشناسن زنده باد قوم لر-کرد-مازنی-گیلانی-بلوچ-وقوهای دیگر
دمت گرم .همه جای ایران سرای من است🤗🤗🤗
Iran, Islamic Republic of
ممنون بابت شناساندن قوم با غیرت لر افتخار داری
زهرا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید امام خمینی لر بودن؟
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم ولی به تو نیومده ولی حالا که میخوای دستاتو حداقل بشور برا سلامتیت مضره دست نشسته چیزی بخوری
Romania
/ نه لر
Iran, Islamic Republic of
ن
Iran, Islamic Republic of
بله از لرهای شهرستان خمین
Iran, Islamic Republic of
این امام خمینی رو از کجا لر کردی حداقل می گفتی هیتلُر باز هزمش راحت تر بود
.
Iran, Islamic Republic of
هیس بابا🤫
.
Iran, Islamic Republic of
هیس بابا🤫
Netherlands
شما اول یاد بگیر هضم چطپر می نویسن بعد کامنت بنویس
یک بختیازی
Iran, Islamic Republic of
تواول برو املا کار کن بعد بیا اینجا کامنت بزار
Iran, Islamic Republic of
املاشو یاد بگیر!!!
هضم
دیبا
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره رو املات بیشتر کار کنی!
تحصیلاتت چقدره!!؟؟ هضم درسته !!!!!!!
M
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی لره؟؟؟😂😂😂😐😐 تاجایی که ما میدونیم اهل اراکه...یهو بیا بگو پرفسور سمیعی ام لر بوده😄😅😐
Iran, Islamic Republic of
شوخی کرده جدی نگیرید!
Reza
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان لازم بدونید همه مردم ایران اگر ادعای اصالت دارن، بدونن از نسل لر هستن اولین اقوام ایرانی - اونایی هم که میگن ما لر نیستیم و لر بودن رو عار میدونن حق دارن اینا نوادگان .
M
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی لره؟؟؟😂😂😂😐😐 تاجایی که ما میدونیم اهل اراکه...یهو بیا بگو پرفسور سمیعی ام لر بوده😄😅😐
Iran, Islamic Republic of
درود برشیر زن بختیاری بنازمت
Iran, Islamic Republic of
عالی احسنت🙌🙌🙌👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خرزو سی چه نوم بهنوش بختیاری ایاری می آدم قحطی بید
کوپون
Iran, Islamic Republic of
خخخهخخخخ
ازراعیل
Iran, Islamic Republic of
هی ککا . قهطیه مه نونسی . منه ایمملکت که هیشکه تیی خمولرل نارن وهم سیکه اجدادمون مثل اجدادشون ... جواب بیه درووود بر شرف و درود بر دختر لر
Iran, Islamic Republic of
ببخشید من تا اون جایی میدونم حاج قاسم کرمانی هستند وامام خمینی هم ارکی 🙄
Iran, Islamic Republic of
‌مادرش لرهست
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
سلام.خیلی عذر میخام امام خمینی از لرهای کدوم طایفه بودن🤣🤣🤣
ازراعیل
Iran, Islamic Republic of
برادر ...... 🤫
Iran, Islamic Republic of
لر بامیشخی بی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا زهرا جان
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شما طبق کدوم یکی از زرایی که زدی میگی امام و حاج قلسم و خیلیاشون لرن ؟تو خودت اگه لری خداقل مزدونستی کیا لرن کیا نه اصن چطور جرئت کردی اسم خیلیارو کنار اسم بی بی مریم بزرگ بنویسی؟؟؟؟؟؟؟
ماهي
Iran, Islamic Republic of
اين لر هايي كه شما ميگيد همون هايي هستند كه توي به روز تهران رو فتح كردن همون با غيرت هايي هستند كه تو و امثال تورو ادم حساب نمي كنند واقعا بايد حسرت خورد
لرهای جنوبی
Iran, Islamic Republic of
البته سندی بر لر بودن آیت الله خمینی و قاسم سلیمانی بدست نیامده.خودمون همینجوری میگیم.
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
سردار سلیمانی لر بودن ...اسم طایفشون هم اتفاقا سلیمانی هاست...ایشون وقتی که برا اولین بار برا مقاومت در برابر داعش میرفتن چندین نفر از فرمانده های ایرانی و عراقی داشتن براشون درمورد داعش و خطراتش حرف میزدن میگفتن کار سختی در پیش داریم و ...
خود سردار سلیمانی برگشتن به طرف یکی از همراهانشون وبا لبخند فرمودن اینا هنوز نمیدونن من لرم و اگر میدونن غیرت لر رو نمیشناسن
Iran, Islamic Republic of
درمورد لر بودن شهید سلیمانی سند وجود داره
Iran, Islamic Republic of
لر یعنی ایرانی اصیل .
Iran, Islamic Republic of
شما‌قبل از عمل پیکر تراشی. زی سوال بردی خیلی خیلی
من یک لر بختیاریم هیچکس جلودارم نیس فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
دقیقا👌شاید شماها خبر نداشته باشید که بختیاریا هم یک نوع لر هستن و به بختیاریا میگن لر بزرگ و به لرها میگن لرستونی بهاره الان وستیه/
تو اگه میدونستی لر چیه نمی اومدی درباره ی ما لرا زر بزنی اصن در حد ما لر بزرگ نیستی سردار سلیمانی،علیمردان خان بزرگ،بی بی مریم،بیرانوند که پنالتی کریسو گرفت امام خمینی که اسم گذاشته بود تو جهان محسن رضایی نماینده ی مجلس من اهل دز فولم و نصف دزفول دزفولی هس نصف بیشترش لر بختیاری به محله ی ما میگن مدرس اون فیلمی که چن ساله پیش میخواستن پخش کنن توهین به بختیاریا بود ما بختیاریا یه دعواهایی رخ دادیم که اونا نتونستن اون فیلمو پخش کننوحتی سردار عزیزم حاج قاسم از فامیل های ما بودن من دایی خودم قاضی مملکته
لر
Iran, Islamic Republic of
ازکی تاحالا/ ما لرستونی هاخبرندارم سری آخرت باشه همچین زری زدی یه شاهی
Iran, Islamic Republic of
اااااارت 😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
برو گم شو/ غریت یه دخترلر می ارزه تمام ...
Iran, Islamic Republic of
باسلام من یه لر بویراحمدی هستم خانم بهاره رهنما طبل توخالی شما که هنوز توسن میانسالی هنوز /نمی توانی ذات واصالت خوبی داشته باشی
وشما ازچشم لرهای ایران افتادی
Iran, Islamic Republic of
کسی ی چیز ب چشم ببینه حیا از چشمش میره حقا زن لر برا خودش ارزش قائل روزی یکی نمیبینه
Iran, Islamic Republic of
من افتخار میکنم که لرم لر تبارم خلط کردی به قوم من توهین کنی خانوم
Iran, Islamic Republic of
اخه‌‌انسانهای‌باشرف‌وبافرهنگ‌از/حرف‌بدل‌نمیگیرند.
ازراعیل
Iran, Islamic Republic of
بریدتاریخ رو بخونید ببینید از کجا تا کجا نژاد .عثمانی قدیم یا هندی یا انگلیسی .
Iran, Islamic Republic of
. بهاره رهنما
Iran, Islamic Republic of
... بهاره رهنما
Fati
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما شخصیتو فرهنگ و طرز فکر شما در همین حد بود .قوم های ایرانی لر و کورد و ترک و .... هیچ فرقی با هم ندارند
Iran, Islamic Republic of
حیف از خانم نباشه میزاریش روی رهنما
جججگگ
Iran, Islamic Republic of
وقتی با۴۵سال سن اندازه عمرکرده باشی(البته باعرض معذرت)بایدچرت وپرت بگن..
ججججگگ
Iran, Islamic Republic of
ما لرها..اصالتمون تاریخ هست///نه شما خانم چراغ راهنما،،
پوک
Iran, Islamic Republic of
شمام که داری توهین میکنی!!
حدیث
Iran, Islamic Republic of
خدا به کمرت بزنه که با همین جلف بازیا فرهنگ و اصالت مردمو ازبین بردین می خواین این اداواطوارهای زنندتونو باب کنین
لر
Iran, Islamic Republic of
برو بدبخت لرها تو رو نمیخوان / .نمیدونم به چی خودت مینازی با اون قیافت مثل ستاره بیست یکم میمونی
مهدیه
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
اگر توکلت به خداست ومولایت علی پس خانم رهنما خواهش میکنم علی وار زندگی کن توهین وخالکوبی هم نکن برای یه خانم با شخصیت مثل شما زشته
علی
Iran, Islamic Republic of
/ از رو نمیره میگه وکیلم پیگیره
Iran, Islamic Republic of
😃😃😃😃😃
Iran, Islamic Republic of
😃😃😃😃😃
آزاده
Iran, Islamic Republic of
چقدرررر بی ادب و بیشعوره این بشر من لر نیستم ولی حرفش واقعا احمقانه بود
شهرام
United States
ببین دنیا به کجا رسیده که میاد لر رو مسخره میکنه
لرها غیرت دارن وبدان هیچ وقت این توهین شما رو فراموش نمیکنن واز امروز با این کارت منفور شدی
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
واقعاااا خجالت اوره از ریختت خجالت بکش اول دهنتوو بشور بعد اسم قوم لر بیار اخه تو کی هستی در مورد لر با اصالت نظر میدی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خانم بازیگر شما ماشالله به سروضع خودت نگاه کردی سن سالی ازت گذاشته اینجور‌میگردی اونوقت راجب دخترهای این زمونه اظهارنظر میکنی/بعد به بقیه میگی چیکار نکنن خوبه هرچی دارید ازدولتی سر مردم دارین که الان سری ازسرها دراوردین بنظر من شما باید توضیح بدی قرار نیست زبان‌یه قوم رو به مسخره بگیری ودرجواب بگی خیلیها به من میگن توضیح نده البته که باید توضیح بدی شما بفکر زندگی پرماجرای خودت باش واین رو بدون مردم عزیزما با هرزبانی قابل احترام هستن
Iran, Islamic Republic of
عالی لایک دارین ادیب شاه
Iran, Islamic Republic of
اصلا چراباید یه بازیگر انقدرپول به جیب بزنه ک یه کارگر صبح تاشب جون بکن بد خانوم دوتانوشته خوند بیادمردم مسخره کنه اصلاچراجوونای مامیرن سوریه براجنگ چراشهیدمیشن بخاطراین ادم چون خودتونواصلاح نمیکنید ماجامعه خامنه ای هستم تاج سری رهبر گل توروخدا جلواین فسادبازیگران روبگیرین
نرگس
United States
به چیت مینازی
قوم لربه مسخره میگیری
احسنت به شما👏👏👏
فرزانه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
من ی لرم با افتخار، کاش ب کم از فرهنگم بهره میبردید ، از کوزه همان برون تراود که در اوست.
مریم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
رهنما تو لر نیستی چون قوم بزرگ‌ لر آدم بی اصالتی ندارره
کیارش
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم، گل گفتی
زیبا
Iran, Islamic Republic of
میدونین در اصل زیبایی هیچ ربطی به ضاهر و قیافه ندره بلکه به طرز فکر اخلاق و رفتار و منش فرد ربط داره
Iran, Islamic Republic of
همش مصنوعیه
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ زیبای کجا بود ..
زیبا
Iran, Islamic Republic of
میدونین در اصل زیبایی هیچ ربطی به ضاهر و قیافه ندره بلکه به طرز فکر اخلاق و رفتار و منش فرد ربط داره واینکه میگن اگه میخواین یه فرد رو بشناسین به حرف هایی که دنبالش میزنن توجه نکنین به حرف هایی که او راجب دیگران میگه توجه کنین و بشناسینش خانم رهنما شما به یک قومیت توهین کردین ولی در واقع شما خودتون رو کوچیک کردین فقط یه چیز وقتی میخوایین راجب کسی حرف بزنید اول خودتونو ببینید بعد راجب دیگران حرف بزنین امیدوارم یک روز به اشنباهاتتون پی ببرید
زیبا
Iran, Islamic Republic of
میدونین در اصل زیبایی هیچ ربطی به ضاهر و قیافه ندره بلکه به طرز فکر اخلاق و رفتار و منش فرد ربط داره واینکه میگن اگه میخواین یه فرد رو بشناسین به حرف هایی که دنبالش میزنن توجه نکنین به حرف هایی که او راجب دیگران میگه توجه کنین و بشناسینش خانم رهنما شما به یک قومیت توهین کردین ولی در واقع شما خودتون رو کوچیک کردین فقط یه چیز وقتی میخوایین راجب کسی حرف بزنید اول خودتونو ببینید بعد راجب دیگران حرف بزنین امیدوارم یک روز به اشنباهاتتون پی ببرید
زیبا
Iran, Islamic Republic of
میدونین در اصل زیبایی هیچ ربطی به ضاهر و قیافه ندره بلکه به طرز فکر اخلاق و رفتار و منش فرد ربط داره واینکه میگن اگه میخواین یه فرد رو بشناسین به حرف هایی که دنبالش میزنن توجه نکنین به حرف هایی که او راجب دیگران میگه توجه کنین و بشناسینش خانم رهنما شما به یک قومیت توهین کردین ولی در واقع شما خودتون رو کوچیک کردین فقط یه چیز وقتی میخوایین راجب کسی حرف بزنید اول خودتونو ببینید بعد راجب دیگران حرف بزنین امیدوارم یک روز به اشنباهاتتون پی ببرید
Iran, Islamic Republic of
تو که بخواهی در مورد قوم بزرگ لر توهین کنی
ما آریوبرزن، دلواری ،اسعد بختیاری و..... را داریم
لر
Iran, Islamic Republic of
برات متاسفم اصلا ارزش اینو نداری اسم لر هارو به به زبون بیاری چه برسه اینکه توهین کنی برررررو 😏
لر
Iran, Islamic Republic of
آخه تو کی هستی که به لر ها توهین کنی عددی نیستی 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫
رها
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما واقعا شما از نظر عقلی سالم هستید ..فکر نکنم
ادمی مثل شما با این تیپ وتوپ.ولی بسیار بی فرهنگ تشریف دارین ..
رها
Iran, Islamic Republic of
واقعا ک زن بی حیایی هستی😲 تو چی میدونی از لر و لر بودن چشماتو باز کن ی مطالعه کن ببین لرها چ کسایی بودن بعد دهن باز کن حرف مفت بزن
بازوند
Romania
خانم رهنما هر قومی یک اداب ورسومی خاص خودشو داره که مجموع این رفتار وکردار وگفتار های اقوام میشه فرهنگ و..‌یک کشور ٬شما با سبک مغزی تام وتمام اومدی نسنجیده نظر میدی یه کم مطاله داشته باش ٬با ادب باش تا بزرگ شوی
لر باغيرت
Iran, Islamic Republic of
برو بدبخت مفلوک ما لر ها هستیم که شماهارو به شهرت رساندیم
شماها همه ی شهرتتون رو از ما لر ها دارین
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
آخه تو کی هستی که به قوم بینظیر«لر»توهین کردی
بارانا
Japan
واقعا متاسفیم برات.. اصن تو کی باشی راجع به لرها حرف بزنی.سر ناخن ی دختر لر میرزه ب هزارتا مثل تو.
آتش دختری از قوم لر
Iran, Islamic Republic of
به جا اینکه فقط حرف بزنی بهتر اول فکر کنی با یه کم فکر میتونستی بفهمی اگه قوم لر نبود الان خدا میدونه ایران دست کدوم بود اگه قوم لر نبود هنوز خیلی ها باقی میموندن جا حرف بیجا بفهم لر ها چه کسایی بودن و هستن
فقط بدون از چشم همه لر ها افتادی
دختر لُر
Iran, Islamic Republic of
وقتی ی ادم رو مشهور میکند همین دیگر من یک لُر و به لُر بودنم افتخار میکنم . دلیلی نداره که هر ادم بیسوادی ازراه میرسه به قوم من توهین کنه بهار رهنما تواندازه . وقتی میخوای حرف بزنی اول فکر کن
شکوفه
Iran, Islamic Republic of
ننگ برتوو لر نبود تو الان تو این برنامه نبودی که به قوم لر توهین کنی / حیف لر که تو به زبون اوردی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از این خودخواه تد و چاه طلب تر ندیدم مگه کی عستی خجالت بکش هر روز به رنگ‌میایی خودنمایی میکنی به سن ت نگاه کن از دخترت خجالت بکش
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس در هیج جای دنیا نباید به خودش اجازه بده که قومیتی رو به تمسخر بگیره خانم رهنما برگردن وطرز بیانشونو یکبار دیگه ببینن بعد حرفشو پس بگیره
ز
Iran, Islamic Republic of
دلم برا دخترش میسوزه که اسم همچین مامان . رو باید یدک بکشه اون
ناشناس
United Kingdom
من بارها گفتم.ونمیدانم چرا فرهنگ ارشاد.برخورد نمیکنه با این خانم .و چه صنمی دارند نمیدونم.. ادای دخترهای ۲۰ ساله رو در نیار.خیلی ها زندگی شون از تو لاکچریتره...و متاسفم
Ali
Iran, Islamic Republic of
از سلبرتی ها خسته شدیم
Ali
Iran, Islamic Republic of
از سلبرتی ها خسته شدیم
وحید
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش همه ایرانیاازیک قومن وهموطنن تاسف دارم برات عابروی هرچی ایرانی میبری😒
مجید یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کاش خانم رهنما و خیلیا که خودشون را سلبریتی بحساب میارن وادعا شون اینه که که مردم دوست هستن کاش یه کم تعقل وفکر میکردند
لر در همه دوران از نماد شجاعت و دفاع از ایران بوده وهست خانم رهنما
کاش بجای این حرفا یه کم ظاهر خودتو درست میکردی تا الگوبرداری درستی مردم ازت داشته باشن
Iran, Islamic Republic of
حتما خانم رهنما گذشته ای ..
Russian Federation
علی بزنه توسرت بهاره رهنما
رضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم مسخره ست
ابولفضل هلالی
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنماغلت کرد
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
کسانی که مردم لر رو مسخره میکنن و به ما توهین میکنن باید بدونید اگه به چیزی هم تو تاریختون افتخار میکنید از آن ما لرهاست 🤫🤫🤫
لر یعنی همون کوروشی که تو میری بهش سجده میکنی
لر یعنی همون آریو برزنی که تو ستایش میکنی
لر یعنی کریم خان زند که تو عادلترین شاه ایران شناختیش
لر یعنی فتح اصفهان و شکست محمود افغان
لر یعنی فتح قندهار در یک شب وقتی که نادر هفده ماه نتونست فتحش کنه
لر یعنی فتح تهران و اجرای قانون قانون مشروطه که الن آرزوش رو داری
لر یعنی شکست روم در رومشکان
لر یعنی لنگ کردن تیمور لنگ

پس باید بدونی شما به داشته های ما افتخار میکنید و از خودتون چیزی ندارید کاش نصف اصالت ما لرها رو داشتید 🤫🤫🤫
هلما
Iran, Islamic Republic of
کی بتو گفت...
Iran, Islamic Republic of
لر هرچه باسه فهرمان پاکی و وفاداری به خانواده وهمسرش هست تو چی؟ بپایبند به اخلاق خانودادگی باش تا هزارسال دیگه به لر نمیرسی
مجید فرهادی
Iran, Islamic Republic of
.ایران رو پاشنه لرستان می چرخه واگرنه عثمانی ها زبان ترکی رو تو کشور کرده بودن زبان رسمی./برو تاریخ بخون
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
بهار
Iran, Islamic Republic of
عقل که نباشد جان در عذاب است 😕😕😕😕
.
Iran, Islamic Republic of
..
مسعود لره
Iran, Islamic Republic of
خانوم‌ هر جایی... هرچند گفتن کلمه خانوم بهت جفاییه در حق بقیه خانوم ها
حامد
Iran, Islamic Republic of
واقعا ارزش هیچ جوابی نداره که ما مردم قوم لر بخوایم به این بدیم.
موزه های معروف دنیا و ایران که اگه تاریخ لرستان در اون موزه به نمایش نشان داده نشه فاقد اعتبار هستند اصالت قوم لر رو فریاد می زنند.
United States
خانم رهنما تو خودت یه آدم جلف هستی اون موقع که لربر ابن مملکت حکومت میکرد تو کجا بودی
Ctj
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بهش بگه تو خودت اندازه هستی 🤣🤣🤣 با بقیه قوم ها چیکار داری
لر
Iran, Islamic Republic of
خدا شفا بده
لر
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده
پسر غیور لر
Iran, Islamic Republic of
برو
سیداسماعیل موسویان سه ساری
Iran, Islamic Republic of
اولا همه زیر یک پرچم هستیم اکه شما در خارج از کشور با یک ایرانی روبرو شوید هیچ وقت نمیپرسید لر هستی یا بلوچ و کرد؟تنها چیزی که براتون مهمه ایرانی بودنش هستش.خانم بهاره رهنما هم اشتباه کرده حرفی زده نباید اینجوری بیان میشد باید به ایشون اجازه جبران اشتباه خودشان رو داد.مطمنن هم ایشون بسیار بسیار نارحت هستند هم مردم لر از حرفشون رنجیده شدن .بهترین کاره اینه یکم گذشت بهم داشته باشیم فرصت جبران به طرف بدیم با فحش و نا سزاگویی راه را برای جبران خطا کار نبندیم.اصول و شریعت مسلمان واقعی گذشت هست و بس.یاعلی مدد
Iran, Islamic Republic of
بهار رهنما حیف که دمه دست نیستی وگرنه می فهمیدی لر یعنی چه فکر کردی چون بازیگری می تونی از سر پارتی بازی بیای جلو ولی لر هرچی که باشه بته وریشه رادارد لیاقت راسته یک پشه هم نیست
حمید
من یک کردم با احترام به همه لرها نباید اجازه توهین داد ایران مال همه قومیت هاست
آخه
Iran, Islamic Republic of
وقتی ی غلطی میکنی پاش وایسا.
دختران لر شرفشان قابل مقایسه نیست
ناشنای
Iran, Islamic Republic of
تو اگه ایرانی بودی که این طوری نمیکردی معروف شدی فکر میکنی کی هستی. اگه مردم ایران نبودن تو الان یه بد بخت بودی
Iran, Islamic Republic of
/کجایی هستید بیاید رودرو ببین لرها
سجاداحمدی
Iran, Islamic Republic of
میگم بهاره رهنما تو فقط یک بازیگر هستی اگر من باشم . نمیخوام میگم تو قیافه نداری من بچه لر نوراباد ممسنی هستم این داشته باش یک مثال خیلی قدیمی کوه به کوه نمیرسه ولی آدم به آدم میرسه حالا اینجا بهت فهش نمیدم ولی همین خوبه لرها حسابی خفت خوردی حسابی راستی آدم موقعی حرف میزنه بدش من اشتباه کردم فایدای نداره همیشه این داشته باش شعور داشته باش شما یک بازیگر هستی برای شما زشته توهین به یک ایرانی بگویی اون به لر ها بهاره رهنما فقط هرموقعه خواستی میتونی زنگ بزنه به من میخوام بهت بگویم ما لرها کی هستیم مغزه الان لرها هستن تو میدونی تمام خواننده ها لرهستن تومیدونی بهترین دکتر دنیا لرهستن فقط برو خودت
داریوش
Iran, Islamic Republic of
راست میگه ،شعورشون باید مثل بهاره باشه که به گفته خودشون وهم سلبریدی هاشون/ هیچ پیشنهاد کاری نخواهند داشت .حالا باید پرسید برای این برنامه ...........
دنا
Iran, Islamic Republic of
هر موقع آدم گرفتار تکبر بشه اینطوری خودشو ضایع میکنه.خدا وکیلی گناه این مردم چیه که باید یکی مثل تو براشون حرف بزنی، خودتم کامل میدونی چکار کردی، چنتا وکیل نشستن این متن رو برات نوشتن.؟!امثال تو حاضر به توضیح نیستن مگر وقتی حسابی ترسیده باشن به خاطر از دست دادن موقعیت کاذبی که دارن.
لر
Iran, Islamic Republic of
خانم راهنما.. لرها قداست ایرانن و انثال شما به قوم لر توحین میکنید.
Iran, Islamic Republic of
مدهنی فک نکنم الان رهنما صداتون بزنن چون شدی چراغ قرمز و زرد راهنما
محمد
Ukraine
هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ما هم از اسب افتادیم هم از اصل.. اگه به ترک توهین میشد نمیتونست اینجا بمونه..
Iran, Islamic Republic of
حرفشون چقد زشت بود.. برا کشورمون متاسفم ک چنین هنرمندایی رو دارع..قوم لر همیشه سردار قوم ها بود و هست
United States
. چی میدونی از اطالت
Iran, Islamic Republic of
بی شعوره دیگه
Iran, Islamic Republic of
بی شعوره دیگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خانم بهاره رهنما. کاش از پیشینیه لر خبر داشتی زمانی که زنان در پس توی خونه آشپزی میکردن از بین قوم لر شیر زنی بنام بی مریم بختیاری مقابل دشمن ایستادگی میکرد. کاش قبل از اینکه دهنت رو باز کنی یکم فکر میکردی.
Iran, Islamic Republic of

به هیچ اصولی هم پایبند. نه اجتماعی
بازم کوتاه نمیاد و کمبود دیدن داره حالا به هر قیمتی حتی ... که عیان شده
متآسفانه چرت و پرت امثال ایشون شده زمینه لایک و بازدید
البته اغلب دنبال خرید فالوور و لایک هستن
ایشون حسابش جداتر و عریان تر از سایر سلبریتی هاست
فاطی
Iran, Islamic Republic of
یعنی متاسفم برات،،،
ادعا میکنی استاد دانشگاه هستی
اما ،،،بی فرهنگِ هنر مند نما،،،
من ی دختر لرستانیم،،ی لک،،،و ب خودم افتخار میکنم...برو خودتو درست کن
Iran, Islamic Republic of
تو بخود کردی که به قومیتها ی با اصالت توهین می نمایی حتی اگر برای یک کلمه باشد، از کجا امده ای وبه کجا رسیدی که به خودت اجازه می دهی این جملات وقیحانه را بر زبان بیاوری.
من
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا شعور کمت، سرتا پا اندام جراحی وصورت تمامش رنگ وروغن صافکاری. اونایی که تو رو بزرگت کردن تو فضای مجازی، به حاجی قلابیت رسیدگی کن و
Iran, Islamic Republic of
این موجود دو پا
انسانی بنام بهاره رهنما با مقداری آرایش نیست.
بلکه این
/ از مواد آرایشی و مقدار کمی بهاره رهنما
عرفان آریایی مهر
Germany
به نظر من بهاره رهنما خانمی .که هنوز تربیت صحبت را نداشته علی رغم اینکه به لر های کشورمان توهین نمودن بایستی مجازات بشوند ..اگر لر نبود کشور ایران در امان نبود وبا کوچکترین حرکت وناهنجاری از هر کدام از مسولین یا بازیگران کشور در امان نخواهد بود و به تنشی جنجالی ..
Iran, Islamic Republic of
شما یک پیرزن بدبخت هستی که به دخترای جوون حسادت عجیبی داری و در ضمن یک تار موی لرهای غیور ایران به هزاران آدم عقده ای شرف دارد.
اسما
Iran, Islamic Republic of
خانم تیاتر باز برو سرچ کن ببین چه مدافعانی لر بودند تاحال ،لر به سلیمانی به رئیس علی دلواری به شهید زرین ووووووبه اینها معروفه نه به فیلم مزخرف دختر لر امثال شما بعدلر به اصیل بودنش تو ایران معروفه اصل ونسبتو معلوم کن بعد حرف بزن مجبور نیستی فکتو باز کنی چنین مواقعی بسته باشه بهتره
ایل لر😠😠😠😠😠😠
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما تو غلط کردی به ایل لر توهین کردی.
لر
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای ایل بزرگ عالم لرررررررر
اسی
United Arab Emirates
کسی که قومیت هاربه تمسخرمیگیره یک ادم پوچ توخالیه من خودم باافتخارتمام لرررهستم
Iran, Islamic Republic of
نمیره هر چی لره باید وا افتخار بویم لریممممممم
آریان
Iran, Islamic Republic of
خفه شو. ، تو در حد و اندازه لر نیستی که درموردش اظهارنظر میکنی لر آریایی است لر یعنی ایران،
امیر محمد
Iran, Islamic Republic of
غلط کردی با مسخره کردن لرها
ماهان
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما برای خودم متاسفم که یکی از هوادارای شما بودم از این پس هر سریال و فیلمی که تو توش بازی کردی محاله وقت بزارم برای دیدنش...از دید من شما خاک کف کفش دخترای لر هم نیستی...والسلام
Iran, Islamic Republic of
سنی ازت گذشته به قول خودت دوشوهرهم کردی خجالتم خوب چیزیه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حقیقت تلخ است
Iran, Islamic Republic of
درد هر چی لر تو سرت
Iran, Islamic Republic of
اری ما لر هستیم ولی نجاب دخترانمان اصالت ماست
نه خانم رهنما شما لر نیستید شما هم خواهرگلشیفته
فراهانی هستید دیر یا زود شما هم نقاب از صورت
خواهی برداشت
Iran, Islamic Republic of
اری ما لر هستیم ولی نجاب دخترانمان اصالت ماست
نه خانم رهنما شما لر نیستید شما هم خواهرگلشیفته
فراهانی هستید دیر یا زود شما هم نقاب از صورت
خواهی برداشت
Iran, Islamic Republic of
گلشیفته
دخترایران
Iran, Islamic Republic of
من دخترایران هستم وبه کسی که ب ایران وفرهنگ وهرقومی توهین کند میگویم دختر لر حیا دارد شرف دارا ابرو دارد اصالت دارد.........یه مقداردرباره لر وقدمیت لر مطالعه کنید و از قوم لر عذر خواهی کنید
mina
Iran, Islamic Republic of
خانم بهاره رهنما برو تو اینه یه نگاه بخودت بنداز همش درحال تقلید و فرهنگ سازی غرب کورت کرده قرار نیست عقده ها اینطوری خالی کنی ...کاش توهم مثل لرا اصالت داشتی که تو پیری دلت یاد هندوستون نمیکرد ...
یگانه
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای بهاره رهنما متاسفم که با این که خودشم لر هست به قوم لر توهین میکنه پیش خودش چی فکر کرده؟؟فکر کرده همه مثل خودشن ما هر چی باشیم بهتر از اونیم یا این که چون پولداره میتونه به هر قومی توهین کنه مثلا شما الگوی مردمین
براتو متاسفم
یگانه
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای بهاره رهنما متاسفم که با این که خودشم لر هست به قوم لر توهین میکنه پیش خودش چی فکر کرده؟؟فکر کرده همه مثل خودشن ما هر چی باشیم بهتر از اونیم یا این که چون پولداره میتونه به هر قومی توهین کنه مثلا شما الگوی مردمین
براتو متاسفم
سیروس
Iran, Islamic Republic of
لطفاً ایشون بفرمایند/چون هر جا میگردی عکس شوهر های ایشون هستش
نسرين كرمي
Iran, Islamic Republic of
بگو دختران لر بي حيا نيستن كه بخاطر پول همه ظاهر رو به نمايش فضاي مجازي ميذاري تا نامحرم ببينه متاسفانه هم اندازه يه نخود بيشتر نيست قدمت لرها رو مطالعه كن بعد دهن رو باز كن نظربده درمورد لرها
سجاد
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال ما که طرز فکرمون لره و هر روز ..
یک لر
United States
خانم بهاره رهنما،،،
شما که اینچنین به لر ها توهین کردید و طرز فکرشان را مورد تمسخر قرار دادید، لایق هر بی احترامی و هر حرفی هستید،،،
باید برای طرز فکر شما متاسف بود که چنین قوم بزرگی و با اصالتی را مورد تمسخر قرار داده اید ،، شما که حرف از طرز فکر میزنید
اگر واقعا طرز فکر درستی داشتید هیچ وقت به خودت اجازه نمی‌دادی که به چنین قومی توهین کنید ،، شما به فکر طرز فکر خود باشید ،، این شمایی که ظاهر نیکول کیدمنی دارید ولی از طرز فکر درستی بهره نبرده اید
وسلام
یک لر
Iran, Islamic Republic of
از یه مانکن بیشتر از این انتظاری نیست
من
Iran, Islamic Republic of
لر هیچ وقت عفت و پاک دامنیش را به تاراج نمی گذاره
royabano
Iran, Islamic Republic of
شنیدم ک شما لرید😏دروغه شما لر نیستی. لرا غـیـرت دارن چیزی ک خـیلیا ندارن ،لرا شرافت دارن چیزی خیلیا ندارن،لرا حـیـا دارن لرا فرهنگ دارن، لرا چیزایی دارن ک خـیلی ها ندارن و آرزوشو دارن.متاسفم برای شما ک الگوی دیگران هستی و با این طرز فکرت ادعای روشنفکری داری.بـتـرس بـتـرس ک خودت رو تو بد چاهی انداختی و باید جوابت رو هم از طرف لرها بگیری، بترس چون با لرها طرفی.من یک دختر لرم و افتخار میکنم ب لر بودنم. ما لریم و اجازه نمیدیم ک هرکسی حتی تو ذهنش درمورد لرها همچین فکری بکنه.ما اگه لریم به تو و امثال تو چنان درسی بدیم ک دیگه هیچ کسی جرئت نکنه ب قوم لر کوچکترین بی احترامی کنه.مو یه دویر لرم و افتخار ایکنم و لر بینم(من یه دختر لرم و افتخار میکنم ب لر بودنم).مـنـتـظـر جـوابـت بـاش.رویا لر بویراحمد(کهگیلویه و بویراحمد)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خلی ناراحت شدم یکی نیست بگه تو که از قوم لر نمیدونی برو دهنتو بشور بعد صحبت کن قول لر اگه نبودامثال تو بایستی زیر چکمه کسانی باشه ک داری فرهنگشو نو الگو میکنی
گیتی
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشین . یه نگاهی به رفتارای یه مادر با حضور دختر چندین سالش بندازین تایید میکنه خودشو...
گیتی
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشین...
گیتی
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نشین
لر
Iran, Islamic Republic of
این است حاصل شبیه خون فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
وقتی انسانبت فراموش میشه واصالت خود راگم میکنه
وخودش راآدم حقیری مبینی به دنبال تحقیر وتخریب دیگرا
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره..همینجا معلوم شد که این ..نه تاریخ رو خونده..نه امروزه چشم هایش را باز کرده تا دنیا رو یهتر ببینه ..متاسفم واسه طرز فکر این
امیر
Iran, Islamic Republic of
خدا نکنه یه تازه به دوران رسیده با یه مشت احمق یه جا جمع بشن
سارایوسفی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای بهاره رهنما یه فرد به عنوان یه هنرمند ازش بعیده اینجور کارای نه ماشالا بزنم به تخته خودش خیلی خوش هیکل وخوشتیپه رفته چهل تا عمل کرده پیکر تراشی کرده ولی بازم به درد نمیخوره رفتار هرکسی نشان دهنده ی شخصیتشه اگه یه ادم درستی باشه اینجور حرفی نمیزنه من نمیدونم کی اینو به عنوان یه بازیگر انتخاب کرده😐😲
ارشک
Iran, Islamic Republic of
خانم. . جانوران گرسنه جنگل هم نباید
سارا
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما همین بودن که ما دخترهای لر توبهترین شغل وموقعیت اجتماعی توتهران زندگی میکنیم که همه ارزوی داشتن یه خانم لر دارن .درشرایطی که بی بندوباری توپایتخت بیدادمیکنه
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
قوم لر که در طول تاریخ حماسه آفرینی کرده و از اقوام اصیل ایرانیه سزاوار بی احترامی نیست
متاسفم برا خودمون که این هنرمندمونه
از کسی هم . انتظار بیشتری نیست
لیدیا
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر فرهنگ یعنی چیزی ک تو نداری خب میخاستی شخصیت خودتو بیان کنی چرا میگی لر خب بگو عقلشون ب بهاره رهنما چیه نکنه تو هم خودتو آدم حساب میکنی نکبت مرده شورتو ببرن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا که ادم بی فرهنگی هستی رهنما فکر میکنی بازیگر هستی میتونی همه غلطی بکنی بی ارزش لرها اصلا تو را به آدم حساب نمیکنن کسی که دست پا خودشو پر از تاتو کنه انسانیت سرش نمیشه برو گمشو از چشم افتادی مواظب باش رهنما
Iran, Islamic Republic of
اگر چیزی از ایران باقی مونده از سر صدقه سریه شیر مردان و شیر زنان قوم لر بود والاااا اگر ایران بدست غربزده این مملکت بود حالا هزاران هزار بار بود که چوب حراج به این مملکت زده بودیم واقعا جایه کسانی مثل و امثال شما در این مملکت نیست پس بهتر مثل خیلی از هم رسم‌های خودتون گورتون از این مملکت گم کنید برید
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
کاش همین نیکول کیدمن ها یک ارزن از غیرت و اصالت قوم لر که آوازه ی دلاوری هایش در سرتاسر جهان پیچیده را داشته باشند.آری من لرم ! کسی که یک تارموی اصالتش به هزارتن از این نیکول کیدمن ها می ارزد!
رها
Iran, Islamic Republic of
بهتره بری یه مقدار از تاریخ ایران رو ببینی و متوجه بشی که اقوام لر چه زحمت های کشیدن برای ایران
اگه اقوام لر نبودند تو الان به اینجا هایی که هستی نمیرسیدی 😏
محسن
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما احتمالا توسط لرها اذیت شدن که این توهین رو کردن خوب بابا.بیچاره رهنما
رضا
Iran, Islamic Republic of
چه میدونه شرف چیه
Romania
البته ایشون به لحاظ فرهنگی درحدواندازه ای نیستن که بخوان درخصوص قوم بااصالت لراظهارنظرکنن.اگردراین حداصالت داشتن که مدام شوهرجدیدپیدانمیکردند
امین
Iran, Islamic Republic of
خانم پر ارایش مثل همه ادمای مشهور دنیا که گاه اشتباه میکنن معذرت خاهی میکنن تو هن میکردی دریغ از شعور
Iran, Islamic Republic of
.تو اگر غیرت داشتی شبی سریک..
United States
خانم رهنما حتا اون فیلم دختر لر هم برا چون تو برا مثال زدن از سرت زیاده .تو فقط سکوت پیشه کن
Iran, Islamic Republic of
کاشکی تو یکم خدا رو در نظر می گرفتی والا این توهین رو به ما لرها نمیکردی. متأسفم
Iran, Islamic Republic of
اخه تو کسی هستی ک به لرها توهین میکنی
لر کهگیلویه و بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مانه تنها به همه ی اقوام عزیز وگرامی میهن مان ایران احترام می گذاریم بلکه به تمامی ملتهای سراسرجهان باهررنگ,نژاد,زبان ومرام..........
اما تو,,,,,,
که نه نشان از بهار داری ,,,,,و نه رهنمای خرد هستی...
به قول حضرت مولانا
مه فشاند نور و سگ عو عو کند....
لر کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مانه تنها به همه ی اقوام عزیز وگرامی میهن مان ایران احترام می گذاریم بلکه به تمامی ملتهای سراسرجهان باهررنگ,نژاد,زبان ومرام..........
اما تو,,,,,,
که نه نشان از بهار داری ,,,,,و نه رهنمای خرد هستی...
به قول حضرت مولانا
مه فشاند نور و سگ عو عو کند....
مسعود
Iran, Islamic Republic of
من یک لر هستم یک لر با اصالت وبا تعصب نمیدونم با خودت چی فکر کردی که اسم لر رو روی زبون بیاری تازه به دوران رسیده
لرررر
Iran, Islamic Republic of
خاک برسرش
دنابانو
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما ( امثال ایشون )بر اثر کج فهمی و عدم اگاهی حرفایی زد و بعد با ی عذرخواهی ثابت کرد نسنجیده بوده و... ولی صحبت من به عنوان یک دختر لر با افرادی است که با معرفی خود بعنوان یک لر ک برای نشان دادن واکنش خود نسبت ب سخنان کوته فکرانه خانم رهنما راه توهین و تهدید و پیش کشیدن زندگی شخصی ایشون در پیش گرفتن این است اگ ما هم بخواهیم مث ایشون حرف بزنیم و برخورد کنیم پس چه فرقی با ایشون داریم...
آفرین واحسنت زنده باشید👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
اقای مهدی لطفا حقیقت را بگو تا تلخی ان را ببینیم.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کاشکی کرونا بیری لر پرچمش ها بالا
Iran, Islamic Republic of
من افتخار می کنم که لر هستم زنامون هم مرد هستن خودت جمع کن
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
ببین خانم بهاره من دختر لرم با ترز فکر لری اگه بخوای به ما تهببن کنی من خیلی چیزها میتونم بگم تو خودت بچه تهرانی حتی به گرد پای لرها نمی رسی مس دهن رو ببند
Iran, Islamic Republic of
معلوم هرروز . چرا نرفتی بایک کار ازداواج کنی .از این ازدواجهای منظوری داری .بعدا معلوم میشوید قست تو چیست
محمد
United Arab Emirates
کار ایشان زشت بود . و غیر قابل توجیه ، ولی تهمت های شما هم زشت است
محمد
United Arab Emirates
کار ایشان زشت بود . و غیر قابل توجیه ، ولی تهمت های شما هم زشت است
محمد
United Arab Emirates
کار ایشان زشت بود و ایشان باید تنبیه بشوند ولی تهمت های بعضی از شما عزیزان در مورد زندگی شخصی ایشان درست نیست . ما شیعه مولا علی (ع) هستیم .
محمد
United Arab Emirates
کار ایشان زشت بود و ایشان باید تنبیه بشوند ولی تهمت های بعضی از شما عزیزان در مورد زندگی شخصی ایشان درست نیست . ما شیعه مولا علی (ع) هستیم .
Iran, Islamic Republic of
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه عخه .بروبمیر بهاره خانم چون دیگه ارزش واعتبارتو از دست دادی سالها ما بهت خندیدیم حالاتو اومدی میخوای با توهین کردن به قوم غیور لر مردم رو بخندونی
Iran, Islamic Republic of
گر غزه به عمری به شبی برخیزند. وین روز جوانی به آبی بر خیزد
Iran, Islamic Republic of
وکلا از خدا خواسته در قبال پول شما دوتا رهنما هم می سازند ولی زمستان می ماند وروسیاهی زغال بر
احمد
Iran, Islamic Republic of
هیچکسی حق ندارد به قومی توهین کند من خودم بلوچم ومخلص تمام لرهای عزیز هستم
Hamed
Iran, Islamic Republic of
شما در حدی نیست که به قوم لر ودختر لر توهین کنی تو خیلی فجیعی تر از آن چیزی هستی که اسم دختر لر حتی به زبانت بیاری دم از وکیل وشکایت میزنی می خواهی چه غلطی بکنی توهین میکنی وخیلی راحت خودت دانا حساب میکنی
Iran, Islamic Republic of
توغلت کردی توحین کردی به لر
کیان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد قوم بزرگ لر
روژان
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی رو چجوری لر کردین؟ چجوری حساب کردین که امام خمینی رو لر کردین؟
پسر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
شک نداروم که وه لرا ..
اله
Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسفم برای تازه به دوران رسیده ها که با اون تیپهای مضخرف شون میان روی صحنه تلویزیون وغلط اضافی میکنن ،اول برو خوتو بشناس و اصلاح کن بعد تو در جایگاهی نیستی که به یه قوم اصیل و وطن پرست با بی شرمی جسارت کنی
خاک تو سرت
اله
Iran, Islamic Republic of
خیلی متاسفم برای تازه به دوران رسیده ها که با اون تیپهای مضخرف شون میان روی صحنه تلویزیون وغلط اضافی میکنن ،اول برو خوتو بشناس و اصلاح کن بعد تو در جایگاهی نیستی که به یه قوم اصیل و وطن پرست با بی شرمی جسارت کنی
خاک تو سرت
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
از همون اول که ایران برپاشد قوم لر بوده و و واقعا براتون متاسفم که ادعای با فرهنگ بودن میکنید دیگه از چشم همه لرها افتادی خانووم لرررررر بودن افتخارهههههه
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
از همون اول که ایران برپاشد قوم لر بوده و و واقعا براتون متاسفم که ادعای با فرهنگ بودن میکنید دیگه از چشم همه لرها افتادی خانووم لرررررر بودن افتخارهههههه
Iran, Islamic Republic of
اصالت‌لر‌را‌موزه‌ها‌فریاد‌می‌زنند‌
آسمان آبی
United States
سلام ،طرز صحبت کردن هر شخصی نمادی از تربیت خانوادگی و اصالتش هست ،ما لر هستیم و به لر بودن خودمون افتخار میکنیم،به جای توهین و تهمت به این قوم و اون قوم،یکم مطالعه داشته باش خانم محترم
Iran, Islamic Republic of
بدبخت رو چکارش دارین
هوش از سرش پریده
رضا
Iran, Islamic Republic of
هوشش
وحشی
United States
خانوم
بهاروند
Iran, Islamic Republic of
ما لرها هرجا بودیم و هستیم هیچوقت اصالتمونو فراموش نکردیم بی حیا نیستیم /میای از اصالت حرف میزنی اصلا تو میدونی اصالت یعنی چی...
بهاروند
Iran, Islamic Republic of
ما لرها هرجا بودیم و هستیم هیچوقت اصالتمونو فراموش نکردیم . اصلا تو میدونی اصالت یعنی چی...
بهاروند
Iran, Islamic Republic of
ما لرها هرجا بودیم و هستیم هیچوقت اصالتمونو فراموش نکردیم
رهنما
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف این فامیل که بهاره رهنما بدوش میکشه من لر نیستم ولی از اینکه با هم فامیلم تاسف میخورم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
من شنیدم/ یکبار از نیروی انتظامی شنیدم
سینا
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف ایران که امثال بهاره رهنما خودشونو ایرانی میدونید
سینا
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف ایران که امثال بهاره رهنما خودشونو ایرانی میدونید
نسرین محمدزاد
Iran, Islamic Republic of
تن آدمی شریف است بجان آدمیت نه همین لباس زیبا نشان آدمیت...بهترین ثروت هر کس شخصیت اونه که شما ازش تهی هستی..واقعا متاسف هستم برای کشوری که هنرمندش تویی و صد افسوس بر من که به بازیگری چون تو علاقه مند بودم ...
samin
Iran, Islamic Republic of

لرهمان سردار بزرگی همچون بی بی مریم است ..
Iran, Islamic Republic of
کاملا زنگنه
Iran, Islamic Republic of
من خودم یک بختیاری و با افتخار تمام یک لر هستم و خودم راستایش میکنم ک یک لر هستم و نژاد ما کورش کبیر است ک یک جهان با شنیدن نام او ب لرزه درمی آمدند
😑😑😑😑😑
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم خانوم رهنما برات متاسفم که فکر میکنی با توهین به قوم ها خیلی با نمک بازی درمیاری :/ با گفتن این حرفا فقط خودت خندیدی وگرنه خیلیا الان از دستت شکایت دارن
افتخار من لرستان
Iran, Islamic Republic of
برو بابا پفکت رو بخور
شما اصلا نباید درباره لرستان نظر بدید اگر به تاریخچه اش نگاهی بکنی میفهمی چی میگم
افتخار من لرستان
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن یک فرد سبک مغز سنگین وزنه
به نظر من هم وطنان عزیزم این حرفشو نادیده بگیرید چون چربی دور مغزشو گرفته
افتخار من لرستان
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن یک فرد سبک مغز سنگین وزنه
به نظر من هم وطنان عزیزم این حرفشو نادیده بگیرید چون چربی دور مغزشو گرفته
افتخار من لرستان
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن یک فرد سبک مغز سنگین وزنه
به نظر من هم وطنان عزیزم این حرفشو نادیده بگیرید چون چربی دور مغزشو گرفته
افتخار من لرستان
Iran, Islamic Republic of
خوشا رهنما که هر از بر نداند نداند وا نویسد و نخواند

برو همین بسته
افتخار من لرستان
Iran, Islamic Republic of
خوشا رهنما که هر از بر نداند نداند وا نویسد و نخواند

برو همین بسته
الهه
Iran, Islamic Republic of
سلبربتی که با پول بیت المال با اینجا رسیده

ترز حرف زدنه هر آدمی به شخصیت اون بستگی داره
که متاسفانه این منحرف ازش بی بهره س
بختیاریم
United States
آها خانم هواست باشه چی میگی/روزی ی مدل عمل میکنی خودتو14ساله نشون بدی . خودتوندیدی؟؟؟وجدانن گهگداری توآیینه نگاه کن واقعا حیف اون پیمان خان
حسین ابراهیمی فرد
Iran, Islamic Republic of
من لرهستم وافتخارمیکنم که لرهستم بهاره رهنما برگردبه عقب ببین ما اریایی اصیل هستیم
حسین ابراهیمی فرد
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما بخدا قسم بایدکاری کنیم . تو میدونی مالرها کی هستیم ما حداقل اصل ونسب داریم /ما اریایی هستیم
لر
Iran, Islamic Republic of
سلام رهنما خو نداری
حسین
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما بنظرم ارزو داشتی لاکچری که لربوده/سوختی به ما توهین کردی ما لرها برای همه چیزمون ارزش میزاریم نمیشه..
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما اگه اصالت را می فهمید هیچ وقت به قوم لر توهین نمی کرد خیال میکنه با 20کلیو آرایش خودش خوبیه نه معنی کلاس را فهمیده نه معنی اصالت خیال میکنه چون حی آرایش میکنه . کلاس داره خدا بهش عقل بده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلام از بهار ه رهنما که بیشتر ازاین انتظار نمی رود .من برای صدا و سیما متاسفم که این برنامه را قطع نکردن و ادامه دادن .وگرنه همه به اندازه کافی از بهاره رهنما شناخت دارن آنچه عیان است چه حاجت به بیان است با افتخار خودم ،ظاهرم ، طرز فکرم و اصالتم همگی لر است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا بنده خدا به غلط کردن افتاده
قضاوت بی مورد نکنیم وقتی اسم دو تا فیلم رو آورده منظورش فیلم بوده خیلی ها هستن که از آب گل آلود ماهی میگیرن و برای دیده شدن و تفرقه انگیزی خیلی کارها میکنن .
سیامک
Iran, Islamic Republic of
خوب اینم از سلبریتیه با شخصیت ، خوب راست میگه لر جماعت غیرت باهاش بزرگ میشه و بی بند و باری رو عار و ننگ میدونه ، شاید ، شاید بعضی از دخترای لر نیکل کیدمنی تیپ بزنن و سطح فکرشون همون غیرت لری باشه خوب همیشه نمیشه از ظاهر خیلیا راجع به شخصیتشون حرفی زده شه ، ایشون متاسفانه لری فکر نمیکنن ..
حنانه
United Arab Emirates
سلام
بهاره رهنما خجالت بکش تو خودتم ی لری خجالت نمیکشی که توهین میکنی به لرها حیف برا این قوم که تو از این قوم هستی ب
نجفی
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما غلط کرده
Iran, Islamic Republic of
سحر بهاره رهنما تو برو/ هر وقت خواستی اسم لر رو به زبونت بیاری اول دهنت و تمیز بشور بعد بگو لر رهنما
عبدیزاده
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما به عشق لر افتادی تو ریل
United Arab Emirates
واقعا ای ولا هرکس و ناکسی حق ندارد به هیچ قومی توهین کند من خودم کردم و همه اقوام را برادر خود میدانم
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان لطفا بی خیال شید حالا یه اشتباهی پیش اومده که خودش هم فهمیده که نباید می گفت😏
United States
این غلتو چند سال پیش ی بیشعوری ازخوراضی کرد که هردو واسی هم بدرد نمیخورن
ناشناس
United States
اول سرو وضع خودت را درست کن بعد به دیگران توهین کن ،عوضی به خاک پای لر هم نمی رسی 👊
ناشناس
United States
این قدر قوم لر شهید دادن تا امثال شماها با خیال راحت زندگی کنید نه اینکه بهشون توهین بشه ،سر وضع خودت را ببین انگار مترسکی ،ولی دخترهای لر پاک و بی آلایشند،بار آخرتون باشه
United States
ار جرعت ایکنی یه بار ده ای حرفه بزه ،خیا و او قیافت نخا ،و پی ایما دورل لر ایرسی ها جون بوت ،
United States
انگار بشکه ۲۰۰لیتریه
Iran, Islamic Republic of
درد هر چی لر تو سرت بخوره
Iran, Islamic Republic of
تو چکار کردی برا ایران و ایرانی که ادعا داری با کلاسسسسسسسسس
ملینا
Iran, Islamic Republic of
الان مادر منم لر حق نداری توهین کنی 😬😠😡😤
لر-ایران
Iran, Islamic Republic of
لر یعنی ایران ،،یعنی ایستادگی ،یعنی مردانگی ،یعنی غیرت ،،یعنی مرانه بودن ،،یعنی نترس یعنی مرد میدان نبرد
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
چطوری به خودش اجازه دادی همچین غلطی بکنه اگه قوم لر نبود الان اون اینقدر ازاد نبود
Iran, Islamic Republic of
مرسی شیر زن لر
حسام
Iran, Islamic Republic of
آفرین به بانوان لر و ترک و کرد و بلوچ و تمام بانوان اقوام سرزمینم
لر21عیار
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنماحتی اسم خانم بودن رودیگه نبایدروتوگذاشت من لرخوزستانیم که تمام نفت گازم وبودجه استانم وشیرمردان وشیرزنانی دارندکه پولش روداره به جیب تویکی میره تازه شماآبتون رونیست وگرنه شناگرماهری هستی فردابایدتوکشورای خارجی جمت کنن
Iran, Islamic Republic of
تو اگه فکر داشتی که این حال روزت نبورد
غزل
Iran, Islamic Republic of
من ی لرم و اجازه نمیدم کسی به هم توهین کنه
Maryam
Iran, Islamic Republic of
چی بگیم والا
United States
خانم رهنما یادتون رفته از چه فیلترهای زجرآوری رد شدی تا بازیگر شدی؟؟؟؟به فیلترها فک کن
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر گویل و دوویل عزیزم
خواهش ایکنم زتون هیچ جوابی به ای فلک زده ندید،یو اصلا در حد و اندازه ای نیس که لایق جواب ایسا بوو، بلین به درد خوس بمیره، تاکسی برگشتینه
Mohammad
Iran, Islamic Republic of
پفک بی مزه
Iran, Islamic Republic of
این کیه که به خودش اجازه داد به دیگران توهین کنه اصلا شخصیت جالبی ندار به نظر من باید به دادگاه کشیده بشه وبگه چرا توهین کرد علتش چی بود
Iran, Islamic Republic of
اصلا به نظر من همچین کسی الگو نیست کسی الگو که رفتارش منشش خوب باشه نه این
Iran, Islamic Republic of
چرا گنده نکنیم چرا باید بی احترامی کنه خودش مگه کیه توهین یعنی بی ادبی
Iran, Islamic Republic of
چرا گنده نکنیم چرا باید بی احترامی کنه خودش مگه کیه توهین یعنی بی ادبی
Iran, Islamic Republic of
مالرهستیم وبه لربودنم هم افتخارمیکنیم بهارخانم رهنماشاه وگدزیریک خاکن یک مترپارچه سفیدهم بیشترباخودشون نمیبرن
United States
لر م لر خاهم ماند و به لر بودنم بی نهایت افتخار میکنم چشم اونایی هم کور که اینقدر اسمشون بد در رفته که دیگه حرسشون در اومده که چرا تنها قومی که هنوز هم از لحاظ غیرط و تعصب حرف اولو میزنه خدا یا شکرت به خاطر لر بودنم خدا یا شکرت که عصالتمو دوست دارم پرچم لر همیشه بالا بوده و هست به افتخاره هر چی لر با غیرته
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
لر یعنی عشق
Iran, Islamic Republic of
این خانم اگرفهیم بودکه این حرفهارانمی زد قربان لروکرد وبلوچ وآذری وخراسانی وتک تک هم وطن نان عزیز ایران
من یک لرم
Iran, Islamic Republic of
واقعاچندسالیه بعضی از بازیگران دارن به مردم ما لگد می زنند اینم یکی دیگه از نفهمهای این روزگارما
پسر لر علی
Iran, Islamic Republic of
لر یعنی اصالت
Iran, Islamic Republic of
لرهای عزیر شما به بزرگواری خودتان ببخشبید
Iran, Islamic Republic of
لرهای عزیر شما به بزرگواری خودتان ببخشبید
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما اول سرووضع خودش را درست کند بعد درمورد دختر لر با اصالت وباعفت دهن باز کند
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
آخه تو کی هستی که بخوای درباره بقیه اظهار نظر کنی؟
آها...
همون چون کسی نیستی اینی
وگرنه یه انسان بافرهنگ باشخصیت به خودش اجازه نمیده اینجوری حرف بزنه
به مدد اینستاگرام و یسری از مردم اسمت آورده میشه، این شد هنر و فضیلت؟
منصوری زاده
Iran, Islamic Republic of
افتخار می کنم به تمام اقوام ایرانی لرو کرد و ترک وبلوچ و عرب که ایران برای همه ایرانیان است.واز جان ودل دوستشان دارم
Iran, Islamic Republic of
بهره خانم
یک متن عذرخواهی بنویس تا فعلا سر و صدا ها بخوابه و نگن چه ادم بی شعوریه. چون سکوت نشانه رضا است یعنی من اشتباه نکردم بلکه با علم به اینکه قوم لر یکی از اقوام اصیل ایرانی و بلکه اصیل ترین آن هاست این حرف گفتم تا جبران کمبودهای شخصیتیم که من مطمئنم داری بشه.من خودم لر نیستم ولی لرستان بودم و استاد و دوست لر هم داشتم.
بعدا خدمت می رسیم
Iran, Islamic Republic of
💖💖💖💪👊
سجاد گچساران
Iran, Islamic Republic of
باید دادگاه بشه
یه لر
Iran, Islamic Republic of
قوم لر تنها قومی از ایران بودن که طی حمله اعراب به ایران اجازه ورود به لرستان رو ندادن و اعراب برای رسیدن به اصفهان مجبور شدن لرستان را دور بزنن اعراب زمانی لرستان را شکست دادن که لرستان توسط اعراب محاصره شده بود.
خانم محترم بجای این کارها فکری به حال قیافه تون باشین که شبیه بعضیا نشین
Iran, Islamic Republic of
که حالا اصفهانیا بیان بهمون توهین کنند!
لر
Iran, Islamic Republic of
آن کس که خودش نداره از اصالت دیگران چه می داند
بهاره اول بره دنبال اصالت خودش بگرده بعد.........
دینا
Iran, Islamic Republic of
من به افتخار میگم که یه دختر لرم لر افتخار مردومه بهاره رهنما تو به ما دختران لر توهین کردی
محمد
Iran, Islamic Republic of
هالو کوتا بییوین😂😂😂😂
سید مجید موسوی
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم چیزی که بهاره رهنما در مورد دختر های لر گفته غرض نداشت فقط یه شوخی بود
سعید
Iran, Islamic Republic of
.رهنما بدون که این کارت نه از طرف خدا که در قرآن فرموده هیچ قومی نباید قوم دیگری را مسخره کند قابل بخشایش است نه از سوی انسانیت و نه از سوی قوم غیور لر .
.
من لر ها را می شناسم.
لر با غیرت
Iran, Islamic Republic of
شبانه روز
پسر لر
Iran, Islamic Republic of
من واقعا با نظر شما موافقم ولی خود بهاره رهنما قبلا بد بخت بوده و اشتباه کرده باید تاوان این حرف شو بده تا یک بار دیگع تو هین به قوم های مختلف نکند ما لر هستیم افتخار است و هر جا برویم با افتخار می‌گوییم ما لر هستیم بهاره رهنما با این حرفاش دیگه برا مردم مهم نیس کیه و. اکثر مردم لر بر علیه او پرونده ساختند باید تاوان بده
سیدعبدالله نوری
Iran, Islamic Republic of
سلام
درچندروزگذشته فضای مجازی جولانگاه آماج حملات گسترده به بانویی بوده که در دو دهه اخیر گاه وبیگاه درصفحه جادویی تلویزیون ما را خندانده وگریانده است
متاسفانه خواسته یاناخواسته عمدیاغیرعمد مرتکب اشتباهی دریک برنامه تلویزیونی شده که قطعا اگر زمان برگردد به همان روز امکان ندارد این اشتباه تکرارشود
شک ندارم ایشان بسیار ازکردارخودنادم وپشیمان است
اما ما که داعیه دار نجابت،فرهنگ، اصالت، وتمدن هستیم درپاسخ چکارکردیم؟؟؟
آیا با پستهای تند وتوهین آمیز خود به یک زن آن هم در قالب تمامی ویژگی های خصوصی وشخصی اش جوابی صدچندان ندادیم؟؟؟
اگر ما مدعی شرافت،نجابت، اصالت وفرهنگ وتمدن چندهزارساله هستیم آیا نباید خویشتن داری کنیم وایشان را دعوت به تامل وعذرخواهی کنیم؟؟؟
به نظر بنده حقیر بعنوان یک لر هرگونه اهانت به این بانوی ایرانی که اتفاقا ازجنس خودمان وازدیارخودمان هست با رفتارایشان تفاوت نخواهد داشت
اما اهانت به قوم لر یعنی باوجوداینکه زاگرس نشینان بزرگترین منابع نفت وگاز وتولیدگندم ودام ولبنیات رادراختیاردارند اما از ابتدایی ترین امکانات رفاهی محروم هستند اهانت اصلی را دولتمردان به ما کردند که هم اکنون باوجود این همه منابع زمینی وزیرزمینی ودریایی واین همه استعدادونخبه هیچ وزیر لری درکابینه وجود نداردو لرها از کمترین امکانات رفاهی برخوردارنیستند
اهانت یعنی حذف فرزندان مستعدلر مثل حذف تاج گردون ها وغریب پورها از کابینه دولت ومجلس
ما بعنوان یکی از اصیل ترین ونجیب ترین اقوام ایران زمین ضمن محکوم کردن هرگونه بی حرمتی به هرکدام ازاقوام محترم ایران زمین همه هم تباران خود را به خویشتن داری وآرامش دعوت می نماییم
چرا که خویشتن داری وآرامش ما خود مهر باطلی است برهرگونه اهانت وبی احترامی به قوم بزرگ واصیل لر
با احترام
سیدعبدالله نوری
فعال مدنی اجتماعی
بانوی لر
United States
بهاره جان این حرفتو به حساب بی ادبی نمیذاریم.به هر حال هر آدمی یه روزی یه جایی نسنجیده حرف میزنه.از این به بعد خواستی حرف بزنی اول فکر کن باشه!!!!آفرین خانم کوچولو.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقن همسر ایشون از نظامیان همین دولتمند و واردات لوازم آرایش دارند و همسرشون رو مدل کردند😂
Reza
Iran, Islamic Republic of
حرف شما درست ولی حرف این خانم تفکراتش که بر زبانش جاری شده چه خواسته و چه ناخواسته ،فکرش اشتباه پرورش یافته
رضا
Iran, Islamic Republic of
این بهاره از این زیاد میکنه به دل نگیرید
نمی‌فهمه
Iran, Islamic Republic of
غلطا..
مدی
Iran, Islamic Republic of
افتخار منم که لرم
ولی کسی حق ناره وه لر حرف دیه
Iran, Islamic Republic of
لر اسمش خیلی سنگینه
په سلامتی هرچی لره
مه لر ناونم
حسن
Iran, Islamic Republic of
من یه ترکمن هستم به تمام قومیت لرافتخارمیکنم هم وطن من هستن ..
Iran, Islamic Republic of
💖💖💖
Iran, Islamic Republic of
رهنما محاکمه شود همه ایران سرای من است همه قومیت ها عزیز هستند بهاره پاییزش رسیده
Iran, Islamic Republic of
رهنما محاکمه شود همه ایران سرای من است همه قومیت ها عزیز هستند بهاره پاییزش رسیده
Iran, Islamic Republic of
میگه حقوق خونده شوهرش سپاهیه چطور میتونی دربیفتی؟!
شما
حتما نباید لر بود تا از توهین_بهاره_رهنما به قوم لر ناراحت شد ، همین که یکی انسان باشه کافیه تا از توهین بی دلیل بهش ناراحت بشیم ، اونم قوم لر که هروقت جنگ شده برای جنگ صف کشیدن ، یعنی جون که عزیزترین دارایی است رو میدن تا پول و ناموس بقیه ایران رو حفظ کنن ،چجوری میتونیم برای هموطنان همیشه رزمنده خودمون احترام قائل نباشیم ، وقتشه تا توهین به قومیت ها و شهرها برای همیشه تموم بشه .
بهاره رهنما خدا حافظ برای همیشه
لر با غیرت
Iran, Islamic Republic of
من یک لر هستم و به لر بودنم افتخار میکنم خانم رهنما لطفا دهنت را ببند
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
دوستان لطفا توهین نکنید درسته که کار ایشون بسیار زشت بوده ولی اگر ما هم توهین فرقی با ایشون نمیکنیم من یک دختر لر هستم و میخوام با اعتراضم به ایشون نشون بدم که کار ایشون بسیار زشت بوده اما برای این کار توهین نمیکنم گرچه زنان و مردان لر خودشون ثابت شده اند و نیازی به اثبات نیست
دختر لر
United States
ما دختران لر مثل تو خودمون به نمایش نمی زاریم بابا تو جای مادرمو داری تورو چه ب این حرفها تو باید به فکر اون دنیا باشی ن به فکر خوش گذرانی خودت. بببببههههههاااااااررررررررر راستی امسال می خوای
دختر لر
United States
عزیز دلم فعلا با ی لر در نیفتادی ک بفهمی دنیا دست کی .....بعدش تو ک طرز فکرت مثله ما لرا نیست چ غلطی میکنی ......اگر جرعت داری بیا لرسو تا لریا چی خو نشونت بین ایما لریا فارسیا مثل تونه هم حساب نکنم خودتو هم دونه ک نتونه وا لر در بفته فرق ایما وا شما ینا ایما مرام مردونگی سرمو بو شما بر بی وفا نامرد ..
Iran, Islamic Republic of
نماینده ما ۳۵۰۰ سال پیش یا شایدم بیشتر نماد عقل و تفکرو اندیشه ما را به صورت منشوری برای راهنمای همه ی جوان مردان و مردمان با خرد به جا گذاشت که الان در کشور های غربی دست به دست میچرخد و مورد مطالعه قرار میگیرد.
این اعتبار ما لر هاست تو به چیت مینازی😒😒
حبیب
Iran, Islamic Republic of
....
یلدا
Iran, Islamic Republic of
باز چوب کردند تو کندو!!
باز سرگم شدیم
Mobina
Iran, Islamic Republic of
سلام به همگی 🙂
واقعا متاسافم برای برای همچین ادم هایی که به دین و اصالت مردم توهین میکنند"_"من خودم بختیاری هستم و بختیاری با لر ها زمین تا اسمان فرق میکنه اماااا ما از یک زبان و یک نصل و یک دین هستیم🤗😁
اگر یکی به اصالتا خود خانوم بهاره رهنما توهقن کنه چیکار میکنه واقعا؟
فقط میتونم بگم واقعا همچین ادم هایی باید از مردم که خجالت نمیکشن از خودشون خجالت بکشن 😑😐
دهدر بختیاری
Iran, Islamic Republic of
تو که فرق می‌کنند!!! حالا اسم . ه
ذبیح الله
Iran, Islamic Republic of
اخه ی آدم که در ی شبکه رسانه ای ملی میاد به ی قومیتی حالا فرق نمی کنه چه قومی باشه توهین میکنه معلومه که داره واسه اجناب و بیگانگان کار میکنه و هدایت شده آنهاست و اکمده با این حرفها کم کم آشوب بپا کنه و قومیت ها را به جون هم بندازه.
حالا ازَ بپرسین ببینم ارزشش چقدر بوده و خودشو به چه قیمتی فروخته که حاضر شده به اقوام ایرانی توهین کنه.
Iran, Islamic Republic of
من ی ترکم ولی ممکن بود قوم منم ب تمسخر بگیری پس ب منم برخورد کاش مغزاو طرز فکرامونم می‌تونستیم با عمل زیبایی بکوبیم از نو بسازیم
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم........
Iran, Islamic Republic of
اولا لر یک قوم فقط نیست
لر یک ملت هست مثل ملت کرد.ملت بلوچ.ملت عرب. ملت فارس... و لرستانات شامل سرزمین های لریاتی از همدان تا خلیج فارس است. و استعداد یک کشور مستقل را دارد. لری هم زبان است. نیای زبان پهلوی و لهجه ی فارسی نیست. لهجه فارسی میشه مشهدی اصفهانی یزدی... تهرانی... زنده باد لرها
Iran, Islamic Republic of
ما اصفهانی اصلا حرف زدنمون با تیرونیا قرق داره الکی نگو چیچیا و کوجا حجیه ما اصفهانیا خودمونا جز هیچ قومی نمیدونیم یادت باشه داش اسم تهران در کنار اصفهان نیارین خواهشا
رضا
Iran, Islamic Republic of
برات متاسفم بهاره رهنما
تو اگه خودتو ایرانی بدونی نباید هیچ قومی رو به سخره بگیری.
شرم بر تو باد...
سالار بختیا ری
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسی که اصالت داشته باشه به اصالت دیگران توهین نمیکنه؟
ا
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما ازمرز بشکه دویست وبیست گذشته وبرای لاغریش به مرزصد کیلوی هزار رژیم غذایی رو پشت سر می زاره .چطور می تونه از نازنیین قوم ایرانی که به قوم شجاع ونترس مشهورن اهانتی کنه!خانم رهنما بجای فرار رو به جلو از دنیای هنر کنار بره! که جای این افراد ضعیف والعقل از خانمهای دروست وایرانی دوست استفاده بشه..اینجور افراد جایی دردنیای هنرندارن که الگوباشن واسه جوانان ما!این خانم شرم اوره تو صداوسیما
ارام
Iran, Islamic Republic of
من همین الان ب بهاره رهنما میگم ک زوددددد معذرت خواهی کنع از قوم لر الان لرا 10000 تا فیلم و دوبله و صدا و عکس برا بهاره رهنما گذاشتن تا ادب بشع
تازع اولشع
ارام
Iran, Islamic Republic of
اولن بهاره رهنما با چ دل و جرعتی اومدع این زر ت و پرتارو کردع فکر کنم نمیدونه لر چی و کی
دومن من خودم ی دختر لرم و اگه کسی بخواد از این زرررررا بزنع من ک دهنتو سرویس میکنم ک سله قوم لرم کاری میکنع ک به قلت کردی بیفتی
سومن بی عقلی خودتو ننداز رو ما دخترا لر
چهارمن ت حسودیت شد ب دخترای لر ک اومدی این فیلم رو ساختی
پس بهتر بری با هم قدای خودت در بیفتی نع با ما لرا
و البتع انقدر ک چاقی لرا کاری میکنن ک لاغر شی ی فشایی بهت میدن ک تا100 سال یادت نرع
Iran, Islamic Republic of
بهتره اگر مطلبی تاریخی بیان میشه از روی منبع موسخ باشه.
دوست هم وطنم کریم خان زند از نژاد لک بود. نه از قوم محترم لر.
Iran, Islamic Republic of
خخخ سرج کنید تو گوگل متوجه میشین که لک وزند از قوم بزرگ لرهستند
علی
Iran, Islamic Republic of
من اهل فلاورجونم ملقب به پل ورگون از توابع اصفهان اینجا بختیاریا کوچ کردن و ۱۰۰سال اینجا زندگی میکنن زنانشون‌نجیب و درست کارن نه مثل شما خانوم رهنما که هزار من چیز به خودتون میمالین که خودی نشون بدین کسی غلط کرده به قوم دیگه چه بلوچ .گیلک.ترک.لر.اهانت کنه اون دوس داره اینجوری زندگی کنه به شما چه که دخالت میکنین .زنده باد به تمام اقوام ایرانی
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما خودش هر روز با بعد مباد توهین میکنه به لر😠😠😠😠😠😠
زهرا
Iran, Islamic Republic of
بهار بی ادب برو ادب یاد بگیر بعد به قوم لر توهین کن فکر کردی کی هستی که به قوم لر بی احترامی می کنی
Iran, Islamic Republic of
از سر و وضعش مشخصه چه کاره هست...
نمی دانم چرا شوهرش طلاقش
Iran, Islamic Republic of
من لرم اصالتم را موزه ها فریاد میزنند...افتخارم اینه نه مهاجر بوده ام نه رانده اصالتم را ازپارسه باید پرسید نشان وتبارم ازشیرسنگی...قسم بر برنو واسب وزینم مثال دختر لر گل نبینم ..به وقت جنگ ارتشی یارای مقابله با انان را ندارند دوشادوش مردانشان فاتحان ومبارزانی بزرگ بوده اند سرزمین من بانوانی چون یوتاب وسرادر بی بی مریم داشته ودارد که پشت اسکندرها ووصدام ها را به خاک مالیده اند.... اینجا زن ومرد یعنی غیرت زن از مردش جدا نیست همچون زنجیر درهم تنیده اند محکم واستوار همچون زاگرس....تو ای لر که داری نژاد ز زرتشت وکوروش وکی قباد تو ای مظهر اریایی نسب تو ای صد بین عجم با عرب ...اصالت چیزی نیست که باخودنمایی ونمایش به دست بیاد خانوم رهنما متاسفم برا طرزفکرت شما بازیگرا وقتی کسی بهتون محل نمیده مجبوریر یجوری یکاری کنید توجه ها رو بخودتون جلب کنید مثل مهناز افشار وصبا کمالی فقط براخودنمایی این کارا رو میکنید متاسفم که تو هموطن
Iran, Islamic Republic of
خوب
mahoora
Iran, Islamic Republic of
من یه دختر لرم و به قومی که دارم افتخار میکنم
بهاره رهنما چی تو خودش دیده که خیلی راحت توهین میکنه
ولی ایول خیلی خوشم اومد دختره چطور جوابشو داد
کره لر
Iran, Islamic Republic of
وا او دون سی دریا نجس نما
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
من یک بختیاری هستم یک لر و ب لر بودن خودم افتخار میکنم✌🏾💞♥💞
Iran, Islamic Republic of
من یک لرم و ب خودم افتخار میکنم
_Setareh
Iran, Islamic Republic of
من ب لر بودنم افتخار میکنم و از روزی که به دنیا اومدم لر و هستم و خواهم بود ب این موضوع هم خیلی خیلی زیاد افتخار میکنم ما لرا چیزایی داریم که خیلیا اصلا ندارن مثل شما آدم باید یکم عقل داشته باشه که به اقوام کشورش توهین نکنه 😏😏
آوا و افرا دوقلو
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
خانم رهنما همیشه عالی بودن من که خیلی دوستشون دارم و خیلی هم قیافه جذابی دارند و بازیگری ایشون فوق العاده است
براتون آرزوی سلامتی و شادکامی رو دارم
موفق باشید 😘😘
رضا زرین جوی
Iran, Islamic Republic of
یه روز یه لره میشه سردار پر افتخار ایران و اسلام و چهره محبوب کل دنیا ... حاج قاسم سلیمانی
Reza
Iran, Islamic Republic of
راست میگی دخترای لر سادن و بی آلایش ولی اگه اونام مثل تو آدم رو یاد خاله مینداختن تو خوشت میومد
رها
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Iran, Islamic Republic of
حاجی خوشش میاومد🤣
مرد
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله به غیرت حاجی
حجت الله بلاغی اینالو
Iran, Islamic Republic of
سلام. من لر نیستم. ولی لر ها را خیلی دوست دارم. اتفاقا بخاطر طرز فکرشان آنها را دوست دارم. بخاطر سادگی و مهربان بودن آنها . بخاطر اصالتی که دارند. بخاطر اینکه ایرانی هستند و همیشه افتخار ایران بودند.مردم لر شناسنامه تمدن و فرهنگ ما هستند. افتخار میکنم که با آنها زندگی کردم.ای کاش همه لری فکر می کردن...
آرزو دختری لــــر
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برات خانم رهنما....حیف زمین ک روش راه میری ...حیف ....
حمید
Iran, Islamic Republic of
بهاره خانم نمیخاد به لر توهین کنه من یه چهارمحالی هستم رو استان و مردم جای جای استانم غیرت دارم یه دهاتی هستم خانم رهنما شما بجای اینکه توهین کسی به کسی برو خودتو جمع و جور کن ...
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها فک می کنن که ما داریم این موضوع رو خیلی گنده میکنیم ولی بزار روشن کنم که اگه با دید باز تری به این مسئله نگاه کنیم میفهمیم که این به جور تفرقه بین اقوام مختلفه و تنها کسانی این کار رو می کنن که یا نادانن یا دشمن کشورن چون به هر حال همه ما هم وطنیم و در طول تاریخ تو همه خوشی ها و ناکامی ها پشت هم بودیم و از به بعد هم باید همین طور باشه و بهم احترام بذاریم پس معلوم شد این موضوع خودش گنده است و انتظار دارم مسولان با این موضوع برخورد مناسب داشته باشن تا دیگه هرگز این موضوعات حتی به شوخی هم مطرح نشن
فرید
Iran, Islamic Republic of
خانم رهنما به خودت نگاه کن دریا به دهن سگ نجس نمی شود .قوم لر تنها قومی است که هیچ وقت ایران تنها نگذاشت وپرچم هیچ کشوری را در هیچ جایی بلند نکرد.قوم لر به هلمپیها یا عیلامیان بر می گرده که هفت هزارسال تمدن دارند .وجدیدا هم نخستین سکونت گاه بشر هوشمند در سرزمین لرستان پیدا شده که قدمتی پنجاه هزار ساله دارد .به جای آرایش دم از فرهنگ غرب زدن .ادعای آدمهای با کلاس درآوردن .یه کمی تاریخ ومطالعه کن .شعور به ادعا کردن نیست.
آیلین کشکولی
Iran, Islamic Republic of
منم ترک جنوبم
و واقعا برای نژادپرستا متاسفم
توهین به یک قوم،قوم لر،یعنی توهین به جگر گوشه ایران
پاینده باد ایران و ایرانی
Iran, Islamic Republic of
پاک‌ترین قم ایران لرها
حسن
Iran, Islamic Republic of
بهاره رهنما..
رها
Iran, Islamic Republic of
خوب نگفت سرو ضعش الکسیس تگزاسه!
Iran, Islamic Republic of
بهاره راهنما تو خودت مسخرگی من کریم خان زندم من گورش کبیر نن کاوه آهنگر من آرش کمان گیرم اینه از سر ستون تخت جمشید میگم زنده باد لر
پرنیان
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم رهنما منم دختر لر هستم
Zangane
Iran, Islamic Republic of
خانم بهاره رهنم
احد
Iran, Islamic Republic of
پروفسور موسیوند با کمال افتخار در قلب تمدن عرب خود را یک چوپان زاده لر می داند کاش این دانشگاه‌های درپیتی نبود تا ببینم این به قول خودشان سلبریتی های عزیز توانایی گرفتن یک مدرک کارشناسی رو داشتن الان خانم رهنما جهان را دهکده جهانی می نامند شما مثل اینکه در عصر تفخر و جاهلیت باقی مانده ای التماس کمی تفکر.....
احد
Iran, Islamic Republic of
ما از بختیاری های تبعیدی در همدان هستیم واین افتخار را دارم با وجود اینکه ۱۷۰ سال است که در همدان و اطراف آن زندگی کرده ایم و هنوز زبان خودمان را فراموش نکرده ایم هنوز بچه های ما به مادر. دا. می میگن خانم رهنما کاش زیاد عقب نریم فقط رشادت قوم لر را در ۸ سال دفاع از ایران عزیز مطالعه می کردی کاش می دانستی ما پدر شهید در داریم که جسد پسر جوانش رو به پشت جبهه فرستاد و خودش در جبهه ماند کاش خاطره فرنگیس بانو حیدری این شیر زن کرد را می‌شناختی خانم عزیز شما نان جهالت و بی فرهنگی عصر بی هویتی را می خورید و به قول عزیزی
هرکجا هدهد دانا برود کنج قفس
جعد ویرانه نشین مرشد مرغان بشود
رضا
Iran, Islamic Republic of
همه جای ایران سرای من اس من عاشق لرهای خون گرم مهمون نوازقلبی مهربون هستم واقعا ازصمیم قلب زن مرد پیر جوون همه شون عشقن‌ ب مولا رضاهستم ازتبار شهرستان فردن خراسان🙌🚶‍♂️
گنجی زاده
Iran, Islamic Republic of
من دختر لر هستم و افتخار میکنم و بزرگترین سر افرازیم اینه که لرم پرچم لر بالا
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
ک هالو هر ک خوش دونه فرهنگش رسمش چنه دست و کلاه خود بو باد نبردش بی زحمت🤨😏
حسین حومی
Iran, Islamic Republic of
حرف راست و صادقانه، تلخه
یکم به تلخی عادت کنید بد نیست، شاید ۲۰۰۰ سال دیگه پیشرفت کردید
حالا یه نفر واقعیتتون رو گفته
شماها چرا اینقدر توی وبسایت ها دست و پا میرنید که بگید دروغه ؟!😆
پسری از لرسو
Iran, Islamic Republic of
طرز فکر لرا هرچی هم بد باشه از شما بهتره خب؟!
قلب لرا پاکه و مثل شما اینجوری از بقیه بد نمینویسن😐
واقعا ناراحت کننده‌اس که این حرفا رو از دهن یکی ک الگوعه برا مردم بشنوی
صادقی گچساران
Iran, Islamic Republic of
و هر صبح خانم لره خواب خودشو میگیره ساعت چهار بلند میشه واسه امثال تو شیر و پنیر کره آماده میکنه تا شماها ساعت یازده از خوابی که توی خواب خانم لره هم نمیاد بلند شید و کوفت کنید حیف از کمالت.... همین و بس..؟
Iran, Islamic Republic of
اونموقعه که دخترلر مثل سردار بی بی مریم بختیاری بود ننه ی ننه تورا به کلفت درخونشم قبول نمیکرد یا همین الان تورا میدید تف میکرد به صورتت آب بزن دهنتو خانم درمورد فرهنگ لر حرف بزنه متاسفم برا صداسیما را به تلوزیون دعوت میکنه
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
دعای پدرها ردخور ندارد

دعای پدرها ردخور ندارد

با اینکه تصور می‌کنیم مادر جایگاه بالاتری نسبت به پدر دارد اما بسیاری از ما از جایگاه ...
1