تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۲۸۱۵۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان از مجازی شدن فعالیت های این نهاد خبر داد؛

اجرای طرح ۳۰۷۰ تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد / مراجعه بدون دفترچه به پزشک

۰
اجرای طرح ۳۰۷۰ تامین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد / مراجعه بدون دفترچه به پزشک
کبنا ؛
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: انعقاد قرداد بیمه اختیاری از امروز به صورت غیرحضوری انجام می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ عباس نور محمدی روز چهارشنبه 12 آذرماه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: متقاضیان واجد شرایط برای انعقاد قرارداد بیمه اختیاری نیازی به مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی ندارند و می توانند از طریق سامانه خدمات غیر حضوری این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir این کار را انجام دهند.
وی افزود: از امروز به بعد متقاضیانی که سن آنها زیر ۵۰ سال باشد در صورت داشتن ۳۰ روز سابقه بیمه پردازی, به صورت غیر حضوری می توانند  قرار داد بیمه اختیاری منعقد کنند .
نورمحمدی اظهار داشت: این اقدام غیر حضوری با همکاری بانک رفاه کارگران و پرداخت حق بیمه در سامانه یاد شده و وصول تاییدیه انجام می شود.  
مدیر کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تحقق کامل طرح ۳۰۷۰ تا بهمن ماه سال جاری ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه سالیانه به شعب تامین اجتماعی کاهش خواهد یافت .
وی در باره سایر خدمات غیرحضوری این سازمان نیز گفت: پرداخت کمک هزینه ازدواج بیمه شدگان اصلی، ابلاغ احکام مطالباتی کارفرمایان،  ابلاغ مفاصا حساب به پیمانکاران و واگذارندگان کار، ثبت نام افراد تبعی توسط بیمه شدگان اصلی، درخواست تکمیل سوابق پرداخت حق بیمه به صورت کسری از ماه، استعلام وضعیت دریافت مستمری،  استعلام ارتباط بیمه ای بیمه شدگان و حذف مراجعه فرزندان اناث  مستمری بگیران با ثبت هوشمند خاتمه کفالت، از دیگر خدماتی است که تا کنون در قالب طرح ۳۰۷۰ امکان ارائه آنها به صورت غیرحضوری فراهم شده است.
نورمحمدی از کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران خواست برای دریافت خدمات بیمه ای خود تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی خودداری و با ثبت نام و درج اطلاعات هویتی خود در سامانه eservices.tamin.ir خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
همچنین مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه شدگان در تعطیلات کرونایی بدون دفترچه می توانند به پزشک مراجعه کنند.
درایام تعطیلی کرونایی، بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی نیازی به ارائه دفترچه بیمه ندارند و تنها ارایه کارت ملی یا اعلام کد ملی کافی خواهد بود.
مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه شدگان این سازمان در ایام تعطیلی کرونایی شهرهای قرمز بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند .
عباس نور محمدی افزود : با توجه به تعطیلی شعب تامین اجتماعی و کارگزاری ها در شهرهای قرمز و ضرورت کاهش رفت و آمد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لازم نیست بیمه شدگان برای دریافت دفترچه جدید به شعب تامین اجتماعی وکارگزاری ها مراجعه کنند ، آنها می توانند با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه شده است و یا ارایه کارت ملی یا اعلام کد ملی  در مراجعه به پزشک ، خدمات خود را دریافت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1