تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۲۷۷۲۹
حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

دستور رئیس دستگاه قضا کهگیلویه و بویراحمد به دادستان‌ها / با متخلفین کرونایی به شدت برخورد کنید

۲
۰
دستور رئیس دستگاه قضا کهگیلویه و بویراحمد به دادستان‌ها / با متخلفین کرونایی به شدت برخورد کنید
کبنا ؛با اعلام محدودیت‌های جدید کرونایی و قرار گرفتن بعضی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در لیست شهرستان‌های قرمز به لحاظ بیماری کرونا، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از دادستان‌های استان خواسته که با برگزار کنندگان مراسم عروسی، ختم و تشییع جنازه‌ها برخورد قاطع صورت گیرد.
دادستان‌ها با قاطعیت جلوی برگزاری مراسمات غیر متعارف عروسی و عزاداری را بگیرند
به گزارش کبنا، حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌ها و روسای بخش‌های قضایی خواسته که با افراد مؤثر در تشکیل و دعوت به کانون‌های جمعیتی مانند عروسی‌ها و مراسم تشییع جنازه‌ها که نقش بسیار مؤثر و نگران کننده‌ای در ابتلای مردم به بیماری منحوس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد برخورد قاطع و بازدارنده صورت بگیرد.
نگین تاجی با تشکر از اقدامات قاطع برخی دادستان‌ها مانند حوزه قضایی شهرستان دنا در برخورد بازدارنده با چنین اقدامات خطر آفرینی و تاکید بر این موضوع که دچار شدن افراد جامعه ما به این بیماری منحوس آثار زیانبار فراوانی از نظر شخصی، معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و حتی روانی بر جامعه داشته و کادر درمان را نیز به شدت خسته کرده است، اظهار داشت: به هیچ وجه پذیرفته نیست که ولنگاری و بی‌مبالاتی افراد بی مسئولیت سبب تشدید این موضوع گردد.

    https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427729-2.jpg

وی افزود: لذا از دادستان‌ها و روسای بخش‌های قضایی می‌خواهیم که با شدت و قاطعیت افرادی که سلامت و بهداشت جامعه را با تهدید مواجه می‌کنند و عوامل مؤثر در تشکیل تجمع‌های غیر ضرور هستند، را قبل از هر گونه اقدامی شناسایی و از طریق افراد متنفذ و سرشناس و با کمک نیروی مقتدر انتظامی آنها را از برگزاری منصرف و در غیر این صورت با قاطعیت نسبت به تشکیل پرونده و بازداشت این افراد اقدام گردد.
 وی در ادامه گفت: دادستان‌ها موظفند، دستورات قاطعی در این زمینه و در حوزه‌های قضایی تحت مدیریتشان صادر و به صورت خاص از طریق پلیس محترم راهور نسبت به اعمال جرائم سنگین برای کسانی که به صورت غیر متعارف در این مراسمات شرکت می‌کنند همانند رویه رایج در کشور اقدام تا با کاهش این اجتماعات خطر سرایت بیماری و ابتلای مردم به بیماری کویید 19 کاهش یابد.
 حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از دادستان‌ها خواست تا در مهلت 15 روزه‌ای نتیجه اقدامات انجام شده را به وی گزارش نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش جناب نگین تاجی سری ب بازار و قیمت ها میزدن و در خصوص برخورد با احتکارگران و گران فروشان هم دستوری صادر میکردند و با مدیران بی کفایت برخورد میکردن!
یا دستوری به دادستان بعنوان مدعی العموم میدادند تا وضع اسفناک بازار را دریابد حال که استاندار کاری نمیکند و مدیرکل صمت نیز بی تفاوت نظاره گر اوضاع و احوال است!!!
قطعا اعمال شما صاحب منصبان در یاد و خاطره این مردم فقیر باقی خواهد ماند و گر عمر مدد کند شاهد محتاج شدن آقایان خواهیم بود!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
دادسراها دادگستری خودشون که رعایت نمی کنن کی باید باهاشون برخورد بکنه
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
فایل های مرتبط
1