تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۲۷۲۱۵
به دنبال فرمان مقام معظم رهبری؛

سردار سلامی: «قرارگاه ۱۷ ربیع» برای کنترل قیمت‌ها تشکیل می‌شود

۰
ورود سپاه برای کنترل قیمت‌ها
کبنا ؛فرمانده کل سپاه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری درباره کنترل قیمت‌ها و مبارزه با گرانفروشی‌ها و کمک بسیج در این راستا، قرارگاه «هفدهم ربیع» حضور دستگاههای اجرایی و نظارتی تشکیل شد.
به گزارش کبنا و به نقل از مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه نشست هماهنگی و هم افزایی ظرفیت های سپاه و بسیج و دستگاههای نظارتی و اجرایی برای کنترل قیمتها و مبارزه با گرانفروشی ها و لبیک به منویات مقام معظم رهبری، که شب گذشته برگزار شد، با اشاره به تشکیل قرارگاه "هفدهم ربیع" با حضور دستگاههای اجرایی و نظارتی، اظهار داشت: این قرارگاه با حضور وزرای جهادکشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند تشکیل شد.
 فرمانده کل سپاه ادامه داد : در این جلسه ای نحوه و سازوکار مشارکت همه نهادها برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت هایی که بی رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار دادیم، تا اقدامات  لازم آغاز شود.
وی تصریح کرد: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاههای عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه های سمت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.
فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: به فضل الهی و یاری امام زمان (عج) از همین فردا، تمامی تصمیمات عملیاتی می شود، در این جلسه مقرر گردید بین  وزارت صمت و وزارت جهادکشاورزی و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شود، در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم  تعریف و بر عهده خواهد گرفت.
سرلشکر سلامی گفت: سپاه  ظرفیت های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این دو وزارتخانه بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1