تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۲۶۹۰۸
سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید:

پیگیری استاندار جواب داد / تیم نفت و گاز گچساران منحل نمی‌شود / تزریق اعتبار 4 میلیارد تومانی

۱
۰
پیگیری استاندار جواب داد / تیم نفت و گاز گچساران منحل نمی‌شود
کبنا ؛بعد از خبر انحلال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و گلایه‌های زیادی که در پی آن به وجود آمد. حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از اداره‌کل ورزش و جوانان استان به موضوع تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اشاره می‌کند و می‌گوید: «به وزیر نفت برای جلوگیری از انحلال تیم نفت و گاز گچساران نامه نوشتم و پیگیر این مساله هستم.»

 بیشتر بخوانید:

بهمن فرازمند: استعفا ندادم / مدیرعامل تیم نفت گچساران را تعطیل کرده / ماجرای قراردادهای سفید

انحلال تیم نفت و گاز گچساران دراماتیک‌ترین پیشامد / بی‌عدالتی وزارت نفت / پاسخ زنگنه به نامه کلانتری چیست؟

فیلم و تصاویر ) بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل ورزش / نامه‌ی کلانتری به زنگنه برای مشکلات تیم‌های ورزشی نفت و گاز گچساران

 
سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز (یکشنبه 4 آبان ماه ) می‌گوید: با پیگیری و تماس‌های مکرر استاندار 40 میلیارد ریال اعتبار به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اختصاص یافت.

  انحلال تیم نفت و گاز گچساران دراماتیک‌ترین پیشامد / بی‌عدالتی وزارت نفت / پاسخ زنگنه به نامه کلانتری چیست؟
تقوی افزود: با پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مرتفع شد.
  وی ادامه داد: پس از درج خبری مبنی بر انحلال تیم نفت و گاز گچساران که از تیم‌های خوب استان و کشور در لیگ 2 بوده، این موضوع موجب نگرانی دوستداران و هوادران تیم و همچنین مردم استان و شهر گچساران شده بود استاندار به موضوع ورود کرده و دستور پیگیری و بررسی موضوع را داد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بالا بردن تقویت اعتبارات ورزش استان به ویژه کمک به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در دستور کار قرار داد.
 
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000426/n00426736-r-b-001.jpg
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از اداره‌کل ورزش و جوانان می‌گوید: از انحلال تیم نفت و گاز گچساران جلوگیری می‌شود
 تقوی عنوان کرد: استاندار تماس‌هایی با وزرات نفت و همچنین وزارت ورزش و جوانان برقرار و با این 2 وزارت خانه نامه نگاریی هایی صورت داد.
 وی ابراز کرد: استاندار در اسرع وقت شرکت نفت و گاز گچساران و اداراه کل ورزش و جوانان استان را به صورت ویژه مأمور بررسی و پیگیری دقیق موضوع قرار داد.
 مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از تماس و پیگیری‌های مکرر طی تفاهم نامه 3 جانبه بین وزارت نفت، ورزش و جوانان و استانداری کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد قریب بر 40 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلتم فوتبال نفت و گاز گچساران اختصاص داده شود و اعتبار و سقف بودجه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که بسیاری کاهش یافته بود و منجر به انحلال تیم شده بود افزایش چشمگیری یابد.
  تقوی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این رقم و اعتبار قانع نبود و درخواست اعتبار 80 میلیارد ریالی برای کمک به تیم را داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استاندار لطف کنه موضوع معیشت مردم پیگیری کنه که زیر بار قیمت های نجومی و کزایی بازار، کمر مردم داره شکسته ویبو؛ فوتبال پیشکشش!!!
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1