تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۲۶۷۳۹
اولین جشنواره مجازی بازی های بومی در کهگیلویه وبویراحمد

کسب رتبه برتر شهرستان چرام در اولین جشنواره مجازی بازی های بومی محلی

۰
کسب رتبه برتر شهرستان چرام در اولین  جشنواره مجازی بازی های بومی محلی
کبنا ؛برگزیدگان برتر اولین جشنواره مجازی بازی های بومی محلی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.
 
به گزارش کبنا از چرام؛با شیوع کرونا همه ابعاد جامعه بشری تحت تاثیر قرار گرفت و فعالیت های ورزشی در بخش های مختلف تحت تاثیر این ویروس منحوس در فضای حقیقی حالت تعطیل در آمد.
 
اما بعضی ورزشکاران و‌هئیت های ورزشی از پای ننشتند و‌ با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به برگزاری های بازی های ورزشی روی آوردند.
 
 رحمان همت پور رئیس هیات ورزشی روستایی ؛بازی های بومی محلی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:اولین جشنواره مجازی بازی های بومی و محلی استان با شعار در خانه بمانیم وکرونا را شکست بدهیم برگزار شد.
 
همت پور با اشاره به ظرفیت های خوبی که در بازی های بومی محلی در شهرستان ها روستاهای مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد تاکید کرد:,اگر از هر صد خانواده ای در استان ما ؛یک خانواده بتواند یک بازی بومی محلی را معرفی کند قطعا گنجینه ای از بازی های بومی محلی را به مردم معرفی می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری بازی های بومی محلی می تواند فرهنگ غنی استان را معرفی کند بیان کرد:در اولین فراخوان برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی استان در فضای مجازی و ارسال کلیپ ها و فیلم های کوتاه با بررسی و داوری این بازی ها ؛نفرات و هئیت های برتر ورزشی روستایی وعشایری استان مشخص شدند.
همت پور اظهار داشت :نفرات هیئت های ورزشی شهرستان های بویراحمد و چرام رتبه های برتر جشنواره مجازی بازی های بومی محلی استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کردند.
 
وی در پایان با تشکر از روسا و نواب هیئت های ورزشی روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی در شهرستان های چرام و بویراحمد گفت :انشاالله در یک فرصت مناسب از رتبه های برتر با حضور مسئولان استانی تجلیل بعمل می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1