تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۲۶۵۶۳
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد می‌گوید

( فیلم ) اخطار را جدی بگیرید / وضعیت قرمز است

۱
۰
( فیلم ) اخطار را جدی بگیرید / وضعیت قرمز است
کبنا ؛شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد هم اکنون در وضعیت فوق حاد کرونایی قرار دارد.
وی اظهارکرد: طی دیروز تاکنون ۶ فوت ناشی از کروناویروس در این شهرستان ثبت شده و در واقع ۶ خانواده داغدار عزیرانشان شدند.
  
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون ۶۷ نفر در شهرستان بویراحمد بعلت ابتلا به این بیماری ویروسی جان خود را از دست دادند.
کناری تصریح کرد: هم اکنون ۹۰۰ نفر بیمار کرونایی در این شهرستان یا در خانه قرنطینه می‌باشند و یا در بیمارستان بستری هستند و هنوز شرایط بهبودیافتگی ندارند.
وی ادامه داد: روزانه تعداد بیماران کرونایی بستری شهرستان بویراحمد ۲.۵ برابر بیماران ترخیصی می‌باشد که این وضعیت خطرناک است.
فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: به همین علت محدودیت‌هایی جدید کرونایی از فردا پنجشنبه ۲۴ مهر ماه در ورودی‌های شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس راه، نیروی اتنظامی، و با همکاری هلال احمر و مرکز بهداشت اعمال می‌شود و به استثنای خودروهای دارای پلاک شهرستان اجازه ورود به خودروهای دارای سایر پلاک‌ها داده نمی‌شود.
کناری تاکید کرد: اعضای شورای اداری شهرستان بویراحمد تا اطلاع ثانوی در آماده باش خواهند بود.
وی اظهارکرد: طرح هر روستا یک ستاد پیشگیری از کروناویروس با همکاری دهیاران اجرا می‌شود تا شرایط روستاهای شهرستان به وضعیت فوق حادکرونایی نرسد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426563-1.jpg
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: بصورت جدی از بازار، اصناف مختلف، ادارات، بانک‌ها، ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری و حتی آرایشگاه‌های زنانه به کمک تعزیرات، سازمان صمت و مرکز بهداشت بازدید خواهیم کرد و با کسانی (در بخش خصوصی و دولتی) که پروتکل‌های بهداشتی را جهت پیشگیری از کرونا رعایت نمی‌کنند، مدارا و اغماض نخواهیم کرد و به شدت برخورد می‌شود.
کناری با بیان اینکه بهترین راه مقابله با کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و در این شرایط باید با رعایت این دستورالعمل‌ها و زدن ماسک از شر مبتلا شدن به ویروس کرونا پناه گرفت، تصریح کرد: این محدودیت‌ها با نظر اعضای شورای تأمین شهرستان ایجاد و اعمال می‌شود.
وی بیان کرد: در این محدودیتها تنها به خودروهای با پلاک شهرستان بویراحمد اجازه ورود و خروج داده می‌شود و انتظار داریم مردم سایر نقاط کشور از امروز پنجشنبه از سفر به مقصد یاسوج بپرهیزند و ساکنان یاسوج نیز از مبدأ این شهر به سایر نقاط سفر غیر ضرور نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام
اون موقع که ماشین هایی بوشهر و خوزستان روانه استان ما بودند ایشون خواب تشریف داشتند.....!!!!! الان دیگه کسی نمیاد یاسوج نمیخواد محدودیت اعمال کنید.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1