تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۴۲۶۴۴۸
حوادث کهگیلویه و بویراحمد:

کشف 3500 لیتر گازوئیل از کامیون مشکوک / دستگیری شکارچیان غیرمجاز در کهگیلویه / حادثه خونین در محور یاسوج -پاتاوه

۱
۱
کشف 3500 لیتر گازوئیل از کامیون مشکوک / دستگیری شکارچیان غیرمجاز در کهگیلویه / حادثه خونین در محور یاسوج -پاتاوه
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون ایسوزو در محور دیلم – گچساران خبر داد.
پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد سوختی مأموران پاسگاه انتظامی باباکلان این فرماندهی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
موسوی تصریح کرد: مأموران پس از بازرسی از آن ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در این رابطه راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، به خصوص قاچاق فرآورده‌های نفتی جزو اولویت های انتظامی شهرستان است.

شکارچیان غیر مجاز در دام پلیس کهگیلویه گرفتار شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: چهار شکارچی غیر مجاز در دیشموک شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری چهار نفر شکارچی غیرمجاز و کشف یک قبضه اسلحه شکاری با ۲۱ عدد تیر جنگی در این شهرستان خبر داد.
جهان دیماز در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در مناطق حفاظت شده این شهرستان بلافاصله مأموران انتظامی بخش دیشموک ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این رابطه یک دستگاه خودروی پژو پارس را توقیف، چهار نفر شکارچی غیرمجاز دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری با ۲۱ عدد تیر جنگی و چهار عدد لاشه کبگ کشف و ضبط شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه تصریح کرد: ضمن انتقال خودرو به پارکنیگ متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

محکومیت ۷۰۰ میلیون تومانی قاچاقچی لوازم خانگی در بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت بیش از 700 میلیونی قاچاقچی لوازم خانگی در شهرستان بویراحمد خبر داد.
 براتعلی صالحی گفت: پس از تهیه گزارش پاسگاه انتظامی میمند شهرستان دنا مبنی بر توقیف یک دستگاه خودرو و کشف لوازم خانگی قاچاق، این گزارش به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم، وی را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به جزای نقدی هفتصدو هفتادو هشت میلیون و یکصدو سی و یک هزار ریال محکوم کرد.

۹ مصدوم در تصادف سه دستگاه پراید در یاسوج

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از برخورد سه دستگاه خودروی سواری پراید در پل تلگاه یاسوج خبر داد.
محسن جلیل گفت: امروز ساعت ۱۳:۳۹ دقیقه ظهر طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر برخورد سه دستگاه خودرو سواری پراید که در محور مواصلاتی یاسوج به سمت پاتاوه( پل تلگاه) رخ داد، بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سانحه ۹ نفر مصدوم در پی داشت، گفت: هر ۹ نفر مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و حمایت های پزشکی توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵،به بیمارستان شهید بهشتی در شهر یاسوج انتقال داده شدند.
وی خاطرنشان کرد: حال عمومی مصدومین مساعد گزارش شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا پاتاوه مارگون لوداب زیلایی لما سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
این جاده یاسوج اصفهان که از پاتاوه و سمیرم و ده قره می گذرد فنی و اصولی نیست.عرض نیست و بسیار هم شلوغ است.و کل جنوب بوشهر از آن می گذرد.علایم هشداری و اخباری و خطر خیلی خیلی به تعداد کم و ناکافی دارد.تونل های این مسیر روشنایی لازم را ندارندهم چنین تهویه لازم را ندارند. شیب های تند و پیچ های فاقددید و نبود استانداردهای لازم بر مشکلات و معضلات جاده افزوده است.عوامل امدادی و کمکی در این مسیر پررفت و آمد بسیار کم هستند.همچنین پل عار پیاده در مسیر و نقاط محل تردد دانش آموزان و سکنه ی روستایی وجود ندارد.و دانش آموزان فوت شده زیادی در این جاده بر اثر تصادفات خودرویی داشته ایم. پلیس راه ثابت در منطقه پاتاوه لازم و ضروری هست..پوشش آنتن موبایل در این مسیر ضعیف هست ودر فواصلی و نقاطی اصلا پوشش آنتن در هنگام بروز سوانح و تصادفات مرگبار وجود ندارد. بارها بارها گفته شده است اما مسولان و متولیان و مجریان کشوری و استانی به آن عنایت و توجهی ندارند.وزارت راه و سازمان جمل و نقل جاده ای می بایست چاره‌ای جدی و سریع و دقیق بیندیشد.و راه حل عملی و عملیاتی ارائه دهد.بسیاری از هموطنان و همشریان در این مسیر جان خود را ناخواسته از دست می دهند.و خانواده ها را سوگوار می کنند.این مسیر بلای جان انسانها بی گناه شده است.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1