تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۲۶۳۱۳

طرح تشدید نظارت بر اماکن عمومی دهدشت در حال اجراست

۰
طرح تشدید نظارت بر اماکن عمومی دهدشت در حال اجراست
کبنا ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان کهگیلویه و در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری طرح تشدید نظارت بر اماکن عمومی، ادارات، بانکها و مدارس با محوریت" چگونگی رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کووید ۱۹" در دهدشت اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: در این طرح که تا آخر ماه جاری به صورت مستمر و روزانه اجرا می گردد، تعداد ۱۸ کارشناس ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در قالب شش گروه سه نفره ضمن بازدید از اماکن عمومی، مدارس، بانک ها، دفاتر پیشخوان، ادارات، مطب های پزشکی و موسسات خصوصی و بخش غیر دولتی، بر اساس چک لیست های مربوطه محل مورد نظر را پایش می کنند.
طیب زادگان افزود: اگر در این پایش  ها رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضعیف تشخیص داده شود، مکان مورد نظر در اسرع وقت طبق هماهنگی های به عمل آمده با مراجع قضائی و همچنین فرمانداری شهرستان تعطیل و یا پلمپ خواهد شد.
طیب زادگان یادآور شد: اصول فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و همچنین ضد عفونی کردن سطوح و محیط اماکن از جمله مهمترین نکاتی است که در پایش های مطرح شده رصد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1