تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۲۶۱۵۶
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک:

مدیران ناکارآمد به واسطه طایفه‌گرایی کنار نمی‌روند / مسئولان پاسخگو باشند

۰
مدیران ناکارآمد به واسطه طایفه‌گرایی کنار نمی‌روند / مسئولان پاسخگو باشند
کبنا ؛خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به قطع راههای ارتباطی منطقه دیشموک اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسوولان به منطقه دیشموک توجهی ندارند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه امروز 11 مهرماه ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: ما از قوم‌گرایی و قبیله‌ای برخورد کردن در منطقه ضربه می‌خوریم.
وی در ادامه گفت: متاسفانه قومی‌ و قبیله‌ای ‌برخورد کردن در منطقه ما باعث نگرانی‌های بسیار زیادی می‌شود در مسوولیت‌ها طایفه‌گرایی مد نظر افراد است و یا شخصی مسوولیت می‌پذیرد که آدم خوبی نیست و به منطقه خیانت می‌کند ولی چون طایفه‌گرایی حاکم است حاضر نیست کنار بکشد نمی‌گذارند به واسطه فامیل‌گرایی مدیر ناکارآمد کنار برود.
امام جمعه دیشموک گفت: قومی‌ و قبیله‌ای برخورد کردن علاوه بر اینکه افراد آخرتشان را خراب می‌کنند ضربه به منطقه است.
وی با اشاره به اینکه کسی که شایسته مسوولیت است باید مسوول شود بیان کرد: اگر شورای شهری که ما به او رای می‌دهیم شایسته نباشد باید در قیامت جوابگو باشیم.
راوند با اشاره به برخی روایات گفت: رای دادن به افرادی که شایسته مسوولیت نیستند عذابی به همراه دارد که همان شخص رای دهنده دچار عذاب واقع می‌شود.
وی گفت: باید دنبال شایسته‌سالاری حاکم بر جامعه باشیم و از مسوولان خوب حاکم بر ادارات و نهادها استفاده کنیم.
خطیب جمعه شهر دیشموک با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در 13 سال پیش و با اشاره به تهاجم دشمن و حمله به ریشه‌های اقتصادی کشور به جنگ اقتصادی مد نظر رهبری اشاره کرد و گفت: ابتدای سال 86 با اشاره به برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی فرمودند من برنامه استکبار جهانی علیه ملت ایران را در سه جمله خلاصه می‌کنم.
وی گفت: بنا به نظر رهبری جنگ روانی، جنگ اقتصادی و مقابله با پیشرفت علمی سه جمله خلاصه شده رهبر در ابتدای سال 86 بود که جنگ اقتصادی علیه ایران با مدیریت آمریکاست و چند نهاد امریکایی دخیل هستند و وزارت خزانه‌داری امریکا که برنامه‌ریزی برای تحریم بانکی و غیر بانکی و حفظ ساختارهای تحریم را دارد.
امام جمعه دیشموک افزود: دشمن قصد دارد که جلوی ارتباط اقتصادی توسط برخی کشورها را به ایران اسلامی بگیرد و دیگری وزارت خارجه آمریکا ماموریت دارد کشورهای خارج امریکا را  با تحریم‌های ایران همراهی کنند.
وی به سومین نهاد و سازمان علیه ایران اشاره کرد و گفت: سومین نهاد سازمان اطلاعات آمریکا یا همان سازمان سیاه است و برای شناسایی راههای دور زدن تحریم علیه ایران تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در تقابل با جمهوری اسلامی چند برنامه دارد عنوان کرد: برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت از برنامه‌های آمریکا جهت تغییر رفتار ایران با همکاری دیگر کشورهاست که ما آمریکا را به تنهایی دشمن حساب نکنیم.
راوند گفت: هدف امریکا بر تغییر رفتار در ایران این است که ما از مقاومت اسلامی دست بکشیم و روشنگری را از برنامه‌های خود حذف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تغییر رفتار در ایران توسط آمریکا و فشارهای تحریمی اقتصادی و اختلال در اقتصاد توسط آمریکا باعث ناامیدی مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان از دیدگاه امریکا است که در کشور ما چندان اهمیتی به این کار نخواهیم داد.
امام جمعه دیشموک گفت: راهکار مقابله با این برنامه‌ریزی دشمن اولا باور کنیم که جنگ اقتصادی هست و مقابله با جنگ اقتصادی نیاز امروز ماست و باید کار جهادی کنیم و دیگری مشارکت حداکثری مردم در امور است.
وی افزود: ممکن است برخی از مسوولین ما در بخش توجهی به رفع مشکلات مردم نداشته باشند و یا در منطقه خدمات‌رسانی کم داشته باشند با این اوضاع از مردم انتظار می‌رود فعالیت داشته باشند
راوند گفت: در منطقه ما برخی از مردم فعالیت کاری ندارند و متاسفانه مرد در خانه نشسته و خانم خانه در حال کار است که از مردم می‌خواهم فعالیت کاری داشته باشند و از تنبلی دست بردارند.
راوند در ادامه گفت: باید خود را آماده برای مقاومت بیشتر کرده تا نظام اسلامی راه خود را محکمتر از قبل ادامه دهد و از قوه قضائیه می‌خواهم همانطور که مورد هجمه قرار می‌گیرد برای برخورد با مفسدان و نفوذی‌ها و جاسوس‌ها عدالت قضائی  را در نظر بگیرد و با مفسدان اقتصادی برخورد اشد داشته باشد.
خطیب جمعه شهر دیشموک به نکته اساسی قطع راههای ارتباطی منطقه دیشموک اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسوولان به منطقه دیشموک توجه ویژه ندارند.
وی اذعان کرد: ما در بخش دیشموک در حوزه راهها مشکلات بسیار زیادی داریم مثل راه دیشموک به قلعه‌رئیسی و دهدشت و همچنین راه دیشموک به خوزستان که با اولین بارش باران قطع می‌شوند.
رواند گفت: با شروع بارندگی ترس مردم بر قطعی راهها بسیار نگران کننده است که مباد بیماری داشته باشند و راه ارتباطی قطع شود.
وی گفت: چرا مسوولان توجهی به مشکلات بخش ما ندارند چرا سالها می‌گذرد ولی در حوزه راه تغییری در بخش دیشموک نمی‌شود.
راوند خاطرنشان کرد: هر از چند گاهی مردم عزیزان خود را در راههای روستای منطقه دیشموک از دست می‌دهند و عزادار می‌شوند که تک تک ما از استاندار تا فرماندار و همه مسوولان و اداره راه وظیفه پاسخگویی باشیم.
وی گفت: چرا جاده‌های منطقه دیشموک چندین بار زیر‌سازی می‌شوند و نیمه کاره رها می‌شوند عدم توجه زیرسازی‌ها باعث خرابی جاده‌ها می‌شوند و هم باعث هدر رفت بیت‌المال است که از همه مسوولان می‌خواهم به مشکلات بخش دیشموک نگاه ویژه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1