تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۲۶۰۶۲
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مردم شایسته بهترین خدمات هستند، امیدوارم خادم خوبی برای آنان باشم

۰
مردم شایسته بهترین خدمات هستند، امیدوارم خادم خوبی برای آنان باشم
کبنا ؛ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند، ان‌شاالله بتوانم خادم خوبی برای مردم این استان، کشور و انقلاب اسلامی باشم.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار جمعی از سادات استان کهگیلویه و بویراحمد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود با اشاره به پیشگامی سادات در معنویت، اخلاق و مسائل اجتماعی گفت: انقلاب اسلامی سال ۵۷ به رهبری سیدی از سلاله رسول خدا (ص) به پیروزی رسید لذا رسالت سادات در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب در کنار سایر مردم رسالت خطیری است.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز هم جمهوری اسلامی به برکت وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشکوه و عظمت به راه خودش ادامه می‌دهد.
 وی با اشاره به مستعمره بودن ایران در دوران پهلوی گفت: قبل از انقلاب اسلامی کشور مستعمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بود اما امروزه ایران یک قدرت جهانی است و کسی هم نمی‌تواند این واقعیت را انگار کند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426062-2.jpg
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران خورشید فروزانی است که تابش آن عالم‌گیر شده است لذا پاسداری از این خورشید فروزان وظیفه همه است و توقع دارم مثل سابق با قدرت و اعتقاد راسخ در صحنه باشید که در تاریخ ماندگار می‌شود.
وی عنوان کرد: اگر برای رضای خداوند و ترویج ارزش‌ها قدم برداریم در تاریخ ماندگار می‌شود و اگر مقابل ستمگران کمر خم کردیم آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد.
 آیت‌الله حسینی به دفاع مقدس هشت ساله هم گریزی زد و گفت: الحمدالله ملت ایران سرافراز است و سرافراز باقی خواهد ماند، در جنگ شرایط سختی داشتیم به حساب و کتاب عادی ما باید شکست می‌خوردیم زر و زورها رژیم صدام را مورد حمایت همه‌جانبه قرار داده بود اما پیروز آن جنگ کشور ما بود.
وی ادامه داد: به فرموده حضرت امام (ره) پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس یک پیروزی عادی نبود بلکه عنایت خدا و امام زمان شامل حال ملت ایران شد و در آن آزمون به پیروزی رسیدیم.
 آیت‌الله حسینی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده از کهگیلویه و بویراحمد عازم جنگ شد و ۳۱۵ آزاده و بیش از ۱۸۸۰ شهید کارنامه‌ای درخشانی از این استان به یادگار گذاشته است.
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله بتوانم خادم خوبی برای مردم این استان، کشور و انقلاب اسلامی باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1