کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مردم شایسته بهترین خدمات هستند، امیدوارم خادم خوبی برای آنان باشم

8 مهر 1399 ساعت 16:06

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند، ان‌شاالله بتوانم خادم خوبی برای مردم این استان، کشور و انقلاب اسلامی باشم.


 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند، ان‌شاالله بتوانم خادم خوبی برای مردم این استان، کشور و انقلاب اسلامی باشم.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار جمعی از سادات استان کهگیلویه و بویراحمد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود با اشاره به پیشگامی سادات در معنویت، اخلاق و مسائل اجتماعی گفت: انقلاب اسلامی سال ۵۷ به رهبری سیدی از سلاله رسول خدا (ص) به پیروزی رسید لذا رسالت سادات در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب در کنار سایر مردم رسالت خطیری است.
 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز هم جمهوری اسلامی به برکت وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشکوه و عظمت به راه خودش ادامه می‌دهد.
 وی با اشاره به مستعمره بودن ایران در دوران پهلوی گفت: قبل از انقلاب اسلامی کشور مستعمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بود اما امروزه ایران یک قدرت جهانی است و کسی هم نمی‌تواند این واقعیت را انگار کند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426062-2.jpg
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران خورشید فروزانی است که تابش آن عالم‌گیر شده است لذا پاسداری از این خورشید فروزان وظیفه همه است و توقع دارم مثل سابق با قدرت و اعتقاد راسخ در صحنه باشید که در تاریخ ماندگار می‌شود.
وی عنوان کرد: اگر برای رضای خداوند و ترویج ارزش‌ها قدم برداریم در تاریخ ماندگار می‌شود و اگر مقابل ستمگران کمر خم کردیم آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد.
 آیت‌الله حسینی به دفاع مقدس هشت ساله هم گریزی زد و گفت: الحمدالله ملت ایران سرافراز است و سرافراز باقی خواهد ماند، در جنگ شرایط سختی داشتیم به حساب و کتاب عادی ما باید شکست می‌خوردیم زر و زورها رژیم صدام را مورد حمایت همه‌جانبه قرار داده بود اما پیروز آن جنگ کشور ما بود.
وی ادامه داد: به فرموده حضرت امام (ره) پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس یک پیروزی عادی نبود بلکه عنایت خدا و امام زمان شامل حال ملت ایران شد و در آن آزمون به پیروزی رسیدیم.
 آیت‌الله حسینی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده از کهگیلویه و بویراحمد عازم جنگ شد و ۳۱۵ آزاده و بیش از ۱۸۸۰ شهید کارنامه‌ای درخشانی از این استان به یادگار گذاشته است.
 امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله بتوانم خادم خوبی برای مردم این استان، کشور و انقلاب اسلامی باشم.


کد مطلب: 426062

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426062/مردم-شایسته-بهترین-خدمات-هستند-امیدوارم-خادم-خوبی-آنان-باشم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1