تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۲۵۷۷۲
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

انتقاد و گلایه رئیس کتابخانه های عمومی گچساران؛ پروژه‌ای بر سر حساب و کتاب محل تجمع معتادین شده!

۲
۰
انتقاد و گلایه رئیس کتابخانه های عمومی گچساران؛ پروژه‌ای بر سر حساب و کتاب محل تجمع معتادین شده!
کبنا ؛رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان گچساران گفت: سه سال پیش احداث یک کتابخانه در منطقه بافت فرسوده گچساران مطرح شد، که در پی آن با همکاری شهردار وقت آقای زینل زاده زمینی به پیمانکار تحویل دادیم.
حسنی گفت: بعد از آن هم، آقای ظفری شهردار همکاری داشتند، زمین به شرکت عمران و بهسازی شهری تحویل داده شد، کلنگ زنی انجام گرفت، استارت کار را زدند. اسم کتابخانه را از ما خواستند، ما اسم عمومی خاتم الانبیاء را انتخاب کرده و این اسم را هم در سر در کتابخانه قرار دادند.
حسنی افزود: الان این پروژه 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ولی شرکت عمران و بهسازی شهری با پیمانکار تسویه حساب نمی کند که پیمانکار کتابخانه را تحویل مسکن و شهرسازی بدهد. نه کتابخانه را مسکن و شهرسازی تحویل گرفته است و تحویل ما هم نداده اند.
حسنی گفت: این ساختمان در ضلع شمالی چمن مصنوعی رادک احداث شده ولی متاسفانه طرحی که قرار بوده به ترویج فرهنگ کتابخوانی کمک کند، دو سال است محل تجمع معتادین شده است، چرا شرکت عمران و بهسازی با پیمانکار تسویه حساب نمی کند تا این طرح مورد استفاده مردم این منطقه محروم قرار گیرد. این درخواست را از این شرکت و اداره راه و شهرسازی برای انجام گیری سریع تر کار داریم.
در سال گذشته در مهرماه 98 نیز مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی 94 درصدی این کتابخانه خبر داده و اظهار داشت: ساختمان کتابخانه عمومی محله ای در شهر دوگنبدان و در شهرستان گچساران با زیربنای ۲۸۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع اکنون با پیشرفتی ۹۴ درصدی در حال تکمیل است.
یاسر رحیمیان اضافه کرد: کلنگ زنی و شروع ساخت و احتمالا افتتاح و بهره برداری این کتابخانه در یکسال  انجام گرفته است که اقدامی در راستای محرومیت زدایی و ایجاد مکانی فرهنگی در بافت قدیمی و فرسوده این شهر است.
طرحی که قرار بوده در سال گذشته تحویل داده شود و تکمیل شده است، هنوز معطل مانده است، تکمیل شدن این پروژه و تحویل ندادن آن مساوی با مستهلک شدن روز به روز این ساختمان و هدر رفتن بیت المال است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پول نیست که کارش کنند
Iran, Islamic Republic of
کتابخانه محله ما شاهد دز دهدشت ۷ ماه پیش با حضور معاون استاندارر و مدیر کل ارشاد افتتاح شده .اما همچنان درش بسته هست. فقط یه نگهیانی داخلش هست.میگه اطلاعی ندارم. کی باز ایابویه.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1